Poster: Free Festival · The Harder Styles
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
echt he :p service kosten.. is verdomme een website :lol:
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
PierrePruuk wrote:
A-maze wrote:
roberttt wrote:nou inderdaad.. ik dacht ik haal bij Primera heb je die kosten vast niet.. Nou dus niet :lol:

14.50 p/kaartje.. oplichters xd
Ach, nog altijd beter dan €11 per kaartje + €6,20 servicekosten en dan ook nog €0,62 betalingskosten. Betalingskosten... wtf xd Had nog gekeken of dat alleen gold voor een bepaalde betalingsmethode, maar nee. Kwam er altijd bij.
Servicekosten en betalingskosten bestaan niet hoor.. is gewoon om je extra geld uit je zak te kloppen
Daarom. Dat is nou precies het hele punt :P
B
Nou ze moeten natuurlijk wel de servers betalen waar de site op gehost word hè..
Donateur
last seen Sep 2014
volgens mij is dat bedrag gewoon de winst van PayLogic, zou niet weten waar hun anders geld vandaan moeten halen
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
A-maze wrote:
roberttt wrote:nou inderdaad.. ik dacht ik haal bij Primera heb je die kosten vast niet.. Nou dus niet :lol:

Ach, nog altijd beter dan €11 per kaartje + €6,20 servicekosten en dan ook nog €0,62 betalingskosten. Betalingskosten... wtf xd Had nog gekeken of dat alleen gold voor een bepaalde betalingsmethode, maar nee. Kwam er altijd bij.
€6,20 was dat niet voor 2 kaarten? ik betaalde € 9.75 voor 3 kaarten. En dan nog de €0,62 voor het betalen via Ideal.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
mikeee wrote:€6,20 was dat niet voor 2 kaarten? ik betaalde € 9.75 voor 3 kaarten. En dan nog de €0,62 voor het betalen via Ideal.
Had ik ook, normaal is het togh 3.25 en dan maakt het niet uit hoeveel kaarten je koopt?
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
patrickjeb wrote:
mikeee wrote:€6,20 was dat niet voor 2 kaarten? ik betaalde € 9.75 voor 3 kaarten. En dan nog de €0,62 voor het betalen via Ideal.
Had ik ook, normaal is het togh 3.25 en dan maakt het niet uit hoeveel kaarten je koopt?
Klopt blijkbaar wilde ze toch op een manier geld binnen halen....
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
snap eigenlijk zelf nog steeds niet , waarom ze niet gewoon van de hardstyle een air stage maken? , en dan gewoon de early in een tent gooien.
Donateur
last seen Sep 2014
Kevin-Raw wrote:snap eigenlijk zelf nog steeds niet , waarom ze niet gewoon van de hardstyle een air stage maken? , en dan gewoon de early in een tent gooien.
nou gewoon :p tent vind ik een vettere sfeer geven hoor :$
Donateur
last seen Oct 2023
roberttt wrote:
Kevin-Raw wrote:snap eigenlijk zelf nog steeds niet , waarom ze niet gewoon van de hardstyle een air stage maken? , en dan gewoon de early in een tent gooien.
Jaa daar heeft u wel een puntje :P , maar zal wel flink zweten worden binnen ahhaha
Hardtraxx Elite
2318 posts member since 2010
last seen Dec 2020
Is inderdaad de winst voor Paylogic, zo werkt het ook met ticketscript ;).
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Ik was dit feest helemaal vergeten what tha fack. Zin in :D
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
mikeee wrote:
A-maze wrote:

€6,20 was dat niet voor 2 kaarten? ik betaalde € 9.75 voor 3 kaarten. En dan nog de €0,62 voor het betalen via Ideal.
Zou best kunnen ja. Had 2 kaarten gekocht en verder niet gekeken of die servicekosten met meer/minder kaarten anders waren. Maar kom op zeg, servicekosten per kaart... alsof iemand met de hand on demand even die tickets uittypt :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Als bedrijf moet je ergens je winst vandaan halen. Om al die servers te laten draaien etc kost ook gewoon geld. Zo gek vind ik het niet eigenlijk.
Hardtraxx Addict
1571 posts member since 2011
last seen Aug 2012
roberttt wrote:
Inderdaad, Blue @ Defqon was echt veel betere sfeer dan bijv. de black of de main.
Van wat ik ervan mee heb gekregen.
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Iris93 wrote:
roberttt wrote:
Inderdaad, Blue @ Defqon was echt veel betere sfeer dan bijv. de black of de main.
Van wat ik ervan mee heb gekregen.
Maar niet zo goed als de purple :D, tenminste naar mijn mening ^^
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Mogelijk niet meer aanwezig ik ben dus de enige van mn vriendengroep die een kaartje heeft weten te bemachtigen en ik heb echt geen zin om zon eind alleen in de trein te moeten zitten :/
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
mrazura wrote:Mogelijk niet meer aanwezig ik ben dus de enige van mn vriendengroep die een kaartje heeft weten te bemachtigen en ik heb echt geen zin om zon eind alleen in de trein te moeten zitten :/
Aaah joh, moet ik altijd :P
Heel toevallig bij Free Festival niet :D
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
mrazura wrote:Mogelijk niet meer aanwezig ik ben dus de enige van mn vriendengroep die een kaartje heeft weten te bemachtigen en ik heb echt geen zin om zon eind alleen in de trein te moeten zitten :/
Als je nog je kaartje kwijt moet, ik heb zeker interesse :)
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Verdorie.. Al maanden kaartje in huis.. Zou met 2 vriendinnen gaan, zijn ze opgelicht.. :/
Ik wil niet stranden in het zicht van de haven, had er zo'n zin in!
Dus als iemand nog 2 kaartjes over heeft.... :$
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
Zaterdag 9.45 vertrek met een bus van 50 man vanuit Harkema! (H)
Hardtraxx Elite
last seen Mar 2023
Vrijdag al naar Almere, heb daar slaapplek ^^
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Ook een bus vanuit mijn dorp, heb er zin in :thumbsup:
Donateur
last seen Oct 2023
De weerberichten :oh: pfff , worden weer Defqon taferelen