Yellow Claw staat tegenwoordig overal, Thera vs. Delete zal je niet vaak tegenkomen.wrote:Thera/Delete tegelijk met YellowClaw, domper.. maargoed, verder prima TT. Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Niet als je in principe alleen naar Hardstyle evenementen gaatwrote: Yellow Claw staat tegenwoordig overal, Thera vs. Delete zal je niet vaak tegenkomen.
Houd ze eigenlijk ook niet echt van de muziek, of dat wel..? anders zette we ze samen in een hoekje en pikken we ze aan het einde van het feest wel weer op ;pwrote:Haha, precies hetzelfde hierwrote:Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg.
Hahahaha ik denk dat onze vriendinnen het goed met elkaar kunnen vinden dan. Gaan wij gewoon samen het festival rond 
Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?wrote:Haha, precies hetzelfde hierwrote:Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg.
Oosterhout heeft toch een Mc Donald's, twee filialen zelfs, onderweg bij de ballenbak afzetten.wrote:anders zette we ze samen in een hoekje en pikken we ze aan het einde van het feest wel weer op ;p
Na Wildstylez een uur de tijd om te dineren en het gehele terrein af te struinen! 
Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin waswrote: Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?
Trouwens, Wes, ik had het verhaal aan mn vriendin verteld, dat we haar en jouw vriendin aan het einde vh feest wel oppikken, en haar reactie: "tja, als het een leuke meid is... prima"
Merk ik hier animo voor een "Hardtraxx vriendin inleverpunt" ?wrote:Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin waswrote: Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?Klopt idd wel ja.
Trouwens, Wes, ik had het verhaal aan mn vriendin verteld, dat we haar en jouw vriendin aan het einde vh feest wel oppikken, en haar reactie: "tja, als het een leuke meid is... prima"
Dat heb jij goed gezien, Jeroenski

wrote:Haha, precies hetzelfde hierwrote:Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg.
wrote:Houd ze eigenlijk ook niet echt van de muziek, of dat wel..? anders zette we ze samen in een hoekje en pikken we ze aan het einde van het feest wel weer op ;p
Zeg maar voor de mensen die het niet snappen...wrote:Hahahaha ik denk dat onze vriendinnen het goed met elkaar kunnen vinden dan. Gaan wij gewoon samen het festival rond
Dat betekent dus ook dat er vrouwen op te pikken zijn vanuit dat inleverpunt!wrote:Merk ik hier animo voor een "Hardtraxx vriendin inleverpunt" ?wrote:Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin waswrote: Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?Klopt idd wel ja.
Hahaha, het is dus voor Wes en mij ook een test: hoe trouw zijn onze vriendinnen? 
Haha moet helemaal goed komen. Mijn vriendin heeft trouwens nog een vriendin van haar meegevraagd als gezelschap, dus word een gezellige boel dan. Beetje ruilhandel starten bij het inleverpunt haha
Ik had der ook al verteld, als je niet los gaat doe ik net of ik je niet ken en zoek je 't maar uit.. vond ze niet zo leuk..
Ze weten wat ze te doen staat, godverdomme het beste van make godverdomme! Anders was het de eerste en de laatste keer 
F
Hardtraxxer
151 posts member since 2012
last seen May 2023
Iemand die weet tot in hoeverre.dit overdekt is? I
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Jij hebt niemand in te leveren jeroen.wrote:Merk ik hier animo voor een "Hardtraxx vriendin inleverpunt" ?wrote:Dat wil toch niet zeggen dat dat mijn vriendin waswrote: Was jij niet met een dame bij QULT eerder dit jaar?Klopt idd wel ja.
Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage. 
E
Ik verkoop mijn kaartje uit economische standpunten. 
20 euro is ie van iemand die m wil./....
20 euro is ie van iemand die m wil./....
...voor de economie is het echt wel beter dat je gewoon gaat hoor. Van de week nog een artikel over gelezen: als je de economie wilt stimuleren, moet je juist eerst meer gaan uitgeven 
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Koop een huis, koop een auto!
Uiteindelijk wordt r zo t meeste uitgegeven hoor, eerst koopt koek de ticket en daarna iemand anders ( hierdoor komt r dus meer geld in de maatschappij) 
Regel jij de backstage-passen?wrote:Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage.
E
maa zonder geld: geen mogelijkheid om t uit te geven, want de regel voor geld: werk = geld ontvangen, geld ontvangen = betalen, etc.wrote:...voor de economie is het echt wel beter dat je gewoon gaat hoor. Van de week nog een artikel over gelezen: als je de economie wilt stimuleren, moet je juist eerst meer gaan uitgeven
maar werk is weg en de opleiding heb ik nu. duo is pas laat aangevraagd omdat ik laat ben ingestroomd.
en ergens moet bij mij bezuinigd worden want ik heb nog een auto, en die doe ik om mn leven niet weg.
daarnaast moeten rekeningen betaald blijven worden....
dusja, dan maar een zware keus maken en 2 feestjes minder in september en oktober.
Is niet nodig, doen we gewoon voor de stage.wrote:Regel jij de backstage-passen?wrote:Ik stel voor een meeting om 12 uur op de TC-stage.
Dan nietwrote:neewrote:Uiteindelijk wordt r zo t meeste uitgegeven hoor, eerst koopt koek de ticket en daarna iemand anders ( hierdoor komt r dus meer geld in de maatschappij)
Who was there
Nobody has said they're going yet.