Hè jammer, verheugde me enorm op een altijd gevarieerd setje van Barry.
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen. 
Gewoon Edwinn tweemaal laten draaien zeg ik!wrote:Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen.
wrote:Hè jammer, verheugde me enorm op een altijd gevarieerd setje van Barry.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Ja, ik zei het verkeerd. 'We krijgen dus een betere vervanger, maar wie?'wrote:Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen.
Dat kan nog steeds 'iedereen' zijn op deze manier.wrote:Ja, ik zei het verkeerd. 'We krijgen dus een betere vervanger, maar wie?'wrote:Hehe, wilde het net zeggen. Je hebt niet zoveel nodig om een waardige vervanger te krijgen.
B
Het is Wildstylez geworden. Ach, was toch al niet van plan om die stage te bezoeken 
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Das godnondeju rauwe toelie die wildstylerz
wrote:Hè jammer, verheugde me enorm op een altijd gevarieerd setje van Barry.
Voor de variatie kun je dan wel bij mij terecht.. 
D
Hardtraxx Addict
1047 posts member since 2011
last seen Apr 2023
Met wie ga je? Anders kun je met een maat en mij meefietsen vanuit Raamsdonksveerwrote:Zeer waarschijnlijk aanwezig!
Met wat maten van me, we gaan waarschijnlijk gewoon met de auto dan.wrote:Met wie ga je? Anders kun je met een maat en mij meefietsen vanuit Raamsdonksveerwrote:Zeer waarschijnlijk aanwezig!.
Als er wat tussen komt, kan je altijd een telefoontje verwachten van mij
Aanwezig, lekker een dag spenderen op de theracords area, met uitstapje naar Titan VS Radical als deze niet gelijkt valt met thera vs delete 
Is al verteld door Pieter zelf dat deze niet gelijk valt.wrote:Aanwezig, lekker een dag spenderen op de theracords area, met uitstapje naar Titan VS Radical als deze niet gelijkt valt met thera vs delete
Denk zelf dat Degos & Re-Done afsluitenwrote:Is al verteld door Pieter zelf dat deze niet gelijk valt.wrote:Aanwezig, lekker een dag spenderen op de theracords area, met uitstapje naar Titan VS Radical als deze niet gelijkt valt met thera vs delete
Sowieso allemaal op tijd komen, want ik begin gelijk al met de stage te slopen! 
Dat wordt de laatste 2,5 uur kiezen... En jammer dat Blackburn zo vroeg staat waardoor ik hem waarschijnlijk moet missen, maar dat zien we dan wel. 
S
Hardtraxxer
819 posts member since 2011
last seen Apr 2017
kak, ik kan er helaas niet op tijd zijn voor geck0 
Thera/Delete tegelijk met YellowClaw, domper.. maargoed, verder prima TT. Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg. 
B-front tegelijk met Thera vs Delete 
Dagje Thera stage m.u.v. de afsluiter. Misschien nog even nadenken over E-force ipv Dark Pact.
Haha, precies hetzelfde hierwrote:Eerste feest waar ik mijn vriendin mee naartoe gesleurd krijg.
Who was there
Nobody has said they're going yet.