Past

Defqon.1 Weekend Festival, juni 2013

Price
Passepartout: €95,00 - Zaterdag: €70,00
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?

1
2
2%
2
0
No votes
3
0
No votes
4
1
1%
5
1
1%
6
3
3%
7
11
11%
8
28
28%
9
10
10%
10
6
6%
Ik ben geen Defqon.1 geweest.
31
31%
Ik kan me er niks van herinneren.
8
8%

Total votes: 101

Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Vincent_ wrote:
BMG wrote:Heeft iemand enig idee hoe hoog de prijzen van de camping winkel zijn in vergelijking met normale supermarkten
x5 ongeveer
Sixpack bier 25 euro ja :P ?
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Jammer dat er een aantal leuke acts te gelijk staan. Nitrogenetics en Omkara Techichi, Anime en Digital Punk met een gedeelte Ran-D, Amnesys en Degos & Re-Done en Josh & Wesz en een gedeelte Mark with a K, Nosferatu en Frequencerz en Tartaros, Adaro en B-Front en Bass Modulators.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
urbandesigner wrote:
Vincent_ wrote:
BMG wrote:Heeft iemand enig idee hoe hoog de prijzen van de camping winkel zijn in vergelijking met normale supermarkten
x5 ongeveer
Sixpack bier 25 euro ja :P ?
12,50 volgens mij (5 muntjes). Blikjes 1 munt. En volgens mij: Croissantjes e.d. 0,5, beleg 0,5, Kaasbroodjes 1, fruit 0,5, Kleine pakjes/bekers melk/drinkyoghurt 0,5.
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
hurricane wrote:Mss halen we nog een upgrade van 25 euro. Maar moet je dan per se op de camping blijven
of kun je ook gewoon zondag aankomen met je auto en dus thuis slapen?
Wij slapen vrijdag/zaterdag/zondag ook gewoon thuis. ;)

Je mag af en aan rijden zoveel je wilt.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
De mensen waar ik vorige keer mee was waren ook een weekend en die gingen tussendoor ook gewoon lekker naar huis.

Ben er definitief bij :cool: Lekker dansen in de Silver en Blue.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
dawasiknie wrote:De mensen waar ik vorige keer mee was waren ook een weekend en die gingen tussendoor ook gewoon lekker naar huis.

Ben er definitief bij :cool: Lekker dansen in de Silver en Blue.
Ja lekker dansen. Dansjes en drankjes. (L)
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Weersverwachting.

Vrijdag:

- Regen t/m 6 uur in de ochtend, dan periode droog, in de middag kans op een fikse onweersbui, max 18/19 graden

zaterdag:

- Mogelijk een regen/onweersbui laat in de avond/nacht. verder droog. Max 17/18 graden. Zaterdagnacht vanaf 2 uur wel kans op zware buien (mogelijk met onweer en hagel)

Kan slechter...
Donateur
last seen Jul 2017
p-stylez wrote:Weersverwachting.

Vrijdag:

- Regen t/m 6 uur in de ochtend, dan periode droog, in de middag kans op een fikse onweersbui, max 18/19 graden

zaterdag:

- Mogelijk een regen/onweersbui laat in de avond/nacht. verder droog. Max 17/18 graden. Zaterdagnacht vanaf 2 uur wel kans op zware buien (mogelijk met onweer en hagel)

Kan slechter...
Zondag onweersbuien.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
zondag heb ik er niet bij gezet omdat dat nog niet te voorspellen is, aangezien ze nog niet eens weten wat de buienlijn op woensdag gaat doen. daarom moet je vrijdag en zaterdag ook met een korreltje zout nemen.
Donateur
last seen Jul 2017
p-stylez wrote:zondag heb ik er niet bij gezet omdat dat nog niet te voorspellen is, aangezien ze nog niet eens weten wat de buienlijn op woensdag gaat doen. daarom moet je vrijdag en zaterdag ook met een korreltje zout nemen.
Duidelijk is wel dat na drie mooie dagen natuurlijk het weer slechter zal gaan worden.
Hardtraxx Veteran
last seen May 2020
hoebedoelje wrote:
p-stylez wrote:zondag heb ik er niet bij gezet omdat dat nog niet te voorspellen is, aangezien ze nog niet eens weten wat de buienlijn op woensdag gaat doen. daarom moet je vrijdag en zaterdag ook met een korreltje zout nemen.
Duidelijk is wel dat na drie mooie dagen natuurlijk het weer slechter zal gaan worden.
19 graden met zon vind k meer dan genoeg,
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 29 days ago

Vrijdag:

zaterdag:

Kan slechter...
Het vervelende is dat letterlijk iedere bron (KNMI, Weeronline, Journaal, Buienrader) weer iets anders zegt >.< Het is duidelijk dat het dinsdag en woensdag heet wordt maar wat het weer daarna gaat doen is niet echt duidelijk.

Mijn voorspelling is hetzelfde weertype als vorig jaar (zon met af en toe een flinke bui) alleen dan wat hogere temperaturen (vorig jaar 19, nu toch wel 22)
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Hoor net dat ik geslaagd ben! Dit ga ik mooi op defqon vieren heuh! :love:
Donateur
last seen Jul 2017
hotymoty wrote:Hoor net dat ik geslaagd ben! Dit ga ik mooi op defqon vieren heuh! :love:
Gefeliciteerd! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
hoebedoelje wrote:
hotymoty wrote:Hoor net dat ik geslaagd ben! Dit ga ik mooi op defqon vieren heuh! :love:
Gefeliciteerd! :thumbsup:
En veel plezier :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025

Vrijdag:

zaterdag:

Kan slechter...
Inderdaad, gelukkig niet zo warm als morgen en overmorgen. Dat overtreft Decibel gewoon. :/
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 20 days ago
Ga je kamperen?

Bekijk dan even deze packing list

Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips) (page 3)
A
Hardtraxx Addict
1827 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Officieel geslaagd sinds vandaag :D
Donderdag diploma uitreiking en dan vrijdag naar Defqon :D kan echt niet beter! Beetje jammer dat de weersvoorspelling niet al te best is :(
Hardtraxxer
720 posts member since 2013
last seen Jun 2022
Een paar (stort)buitjes vind ik opzich niet erg, stampen in de regen heeft wel wat :P Als het maar niet de hele dag door giet want dan is de lol er al snel af. En als het onweer nou alleen even snachts voorbij komt vind ik het best!
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Geef mij maar idd een beetje regen, blijven de dagjesmensen ook thuis. Lekker rausen in regen lijkt me wel kicken :D
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lenny wrote:Geef mij maar idd een beetje regen, blijven de dagjesmensen ook thuis.
Zullen er niet veel zijn die hun kaartjes van 80 euro weggooien om thuis te blijven lijkt me :P
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Hoe is het geluid eigenlijk op Defqon? Te hard, te zacht of precies goed?
Dan bedoel ik vooral op de Blue, UV, Purple en evt de mainstage.
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Ruud_93 wrote:Hoe is het geluid eigenlijk op Defqon? Te hard, te zacht of precies goed?
Ik denk dat het op de blue niet zo hard staat. Ik zou in de blue gaan staan als ik jou was.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Blue is goed te doen, niet te hard, niet te zacht (Vorig jaar tenminste). Het was niet perfect, maar meer dan voldoende. De mainstage is kut geluid, zacht, platen komen totaal niet door. Andere stages niet geweest :p
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Ruud_93 wrote:Hoe is het geluid eigenlijk op Defqon? Te hard, te zacht of precies goed?
De Blue en UV zijn goed te doen, Black net iets minder maar ook aardig en de Red is bedroevend (ligt ook een beetje aan hoe de wind staat en waar je zelf staat)

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators