volgens mij niet
neem iig je water pistool mee haha.
Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.
dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn...opaa wrote:neem iig je water pistool mee haha.
Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.
ja echt relaxt. Ik neem expres nooit een smartphone mee, maar heel onze defqon groep moest 3x per dag naar dat kut op laad punt en dan ook nog eens een half uur in de rij staan. Ideaal dit!Distinctive wrote:dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn...opaa wrote:neem iig je water pistool mee haha.
Op The Qontinent hadden ze het wel goed geregeld vond ik, je kon je telefoon afgeven bij een 'recharge stand' ofzo, waar je een formulier in moest vullen waarna je je telefoon weer op kon komen halen. Superchill, je kon doen wat je wilde in de tussentijd.opaa wrote:ja echt relaxt. Ik neem expres nooit een smartphone mee, maar heel onze defqon groep moest 3x per dag naar dat kut op laad punt en dan ook nog eens een half uur in de rij staan. Ideaal dit!Distinctive wrote:dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn...opaa wrote:neem iig je water pistool mee haha.
2 euro.TiMOTHYb wrote:Uit nieuwschierigheid: wat kostte dat?
Is wel krachtstroom hé dus je 220 stekkertje gaat er niet direct in.opaa wrote:neem iig je water pistool mee haha.
Ik heb er 16 voor betaald maar goed, ideaal man.opaa wrote:oja, tip:
http://www.pinkypolish.nl/2013/03/07/re ... terij-tip/
€12.50 bij de Action en ideaal in zulke weekenden!
Hoe zit het met stroom precies bij Defqon? helemaal niets behalve die 'oplaadpunten'? Op de site staat dat nogal vaag uitgelegd.Riichard wrote:Is wel krachtstroom hé dus je 220 stekkertje gaat er niet direct in.opaa wrote:neem iig je water pistool mee haha.
in 2011 was dat er nietRuud_93 wrote:Hoe zit het met stroom precies bij Defqon? helemaal niets behalve die 'oplaadpunten'? Op de site staat dat nogal vaag uitgelegd.Riichard wrote:Is wel krachtstroom hé dus je 220 stekkertje gaat er niet direct in.opaa wrote:neem iig je water pistool mee haha.
Anders nemen we gewoon een haspel mee als dat mogelijk is.
Bedankt voor de tip inderdaad, net ook eentje gehaald (ook 16,-)JVDM wrote:Ik heb er 16 voor betaald maar goed, ideaal man.opaa wrote:oja, tip:
http://www.pinkypolish.nl/2013/03/07/re ... terij-tip/
€12.50 bij de Action en ideaal in zulke weekenden!
je tel gaat in een vakje en jij krijgt het nummertje bij dat vakje, net als bij een garderobe met je jasRuud_93 wrote:Ok bedankt voor de snelle reactie dan zullen we daar dus nog iets voor moeten vinden.
Ik weet niet of die oplaadpunten zo veilig zijn maar zat zelf te denken aan zo'n oplader die je in je sigarettenaansteker van je auto kunt doen.
Precies, heb het ding in totaal 1 keer opgeladen, en dat was op het festival zelf, bij de camping was het veels te druk.Fuzzylogic wrote:Als je je internet uit laat en alleen af en toe een foto of filmpje maakt heb je zo'n ding helemaal niet nodig