Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
volgens mij niet
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 8 days ago
neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 11 days ago
opaa wrote:neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.
dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn... :P
O
Hardtraxxer
last seen 8 days ago
Distinctive wrote:

dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn... :P
ja echt relaxt. Ik neem expres nooit een smartphone mee, maar heel onze defqon groep moest 3x per dag naar dat kut op laad punt en dan ook nog eens een half uur in de rij staan. Ideaal dit!
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
opaa wrote:
Distinctive wrote:

ja echt relaxt. Ik neem expres nooit een smartphone mee, maar heel onze defqon groep moest 3x per dag naar dat kut op laad punt en dan ook nog eens een half uur in de rij staan. Ideaal dit!
Op The Qontinent hadden ze het wel goed geregeld vond ik, je kon je telefoon afgeven bij een 'recharge stand' ofzo, waar je een formulier in moest vullen waarna je je telefoon weer op kon komen halen. Superchill, je kon doen wat je wilde in de tussentijd.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Uit nieuwschierigheid: wat kostte dat?
B
TiMOTHYb wrote:Uit nieuwschierigheid: wat kostte dat?
2 euro.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
dat is tegenwoordig toch op bijna alle meerdaagse festival? OP tml gaf je telefoon kreeg je key koord met desbetreffend nummer en kon je later op de dag gewoon weer je keykoord terug ruilen!
O
Hardtraxxer
last seen 8 days ago
Bump! Vorig jaar waren Defqon.1 en Decibel beide een success. Van de week weer inpakken dus weer lekker deze lijst gebruiken ;)
O
Hardtraxxer
last seen 8 days ago
oja, tip:

http://www.pinkypolish.nl/2013/03/07/re ... terij-tip/

€12.50 bij de Action en ideaal in zulke weekenden!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik heb deze:

http://www.bol.com/nl/p/samsung-extra-b ... 012832562/

Lever ik zo in bij de battery-charge stand en hou ik mijn volle batterij in mijn telefoon. ^^
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014

Is wel krachtstroom hé dus je 220 stekkertje gaat er niet direct in.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
opaa wrote:oja, tip:

Ik heb er 16 voor betaald maar goed, ideaal man.
Hardtraxxer
226 posts member since 2012
last seen Jan 2017
Riichard wrote:

Hoe zit het met stroom precies bij Defqon? helemaal niets behalve die 'oplaadpunten'? Op de site staat dat nogal vaag uitgelegd.

Anders nemen we gewoon een haspel mee als dat mogelijk is.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Bij Defqon denk ik niet dat er echt stroomvoorzieningen zijn zoals ze op Decibel zijn aangezien de camping op van Decibel ook daadwerkelijk een camping is waar gewoon CEE paaltjes aanwezig zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2016
Ruud_93 wrote:
Riichard wrote:

Hoe zit het met stroom precies bij Defqon? helemaal niets behalve die 'oplaadpunten'? Op de site staat dat nogal vaag uitgelegd.

Anders nemen we gewoon een haspel mee als dat mogelijk is.
in 2011 was dat er niet
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
Ok bedankt voor de snelle reactie dan zullen we daar dus nog iets voor moeten vinden.

Ik weet niet of die oplaadpunten zo veilig zijn maar zat zelf te denken aan zo'n oplader die je in je sigarettenaansteker van je auto kunt doen.
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Ik wou zeggen portable speaker, maar dat is bij een festival camping niet echt nodig natuurlijk..
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
JVDM wrote:
opaa wrote:oja, tip:

Ik heb er 16 voor betaald maar goed, ideaal man.
Bedankt voor de tip inderdaad, net ook eentje gehaald (ook 16,-)
Hardtraxxer
127 posts member since 2009
last seen Aug 2014
Weet dan niemand dat het 'tie wraps' zijn? :cry: Met Decibel lekker in een chalet btw!
O
Hardtraxxer
last seen 8 days ago
Ruud_93 wrote:Ok bedankt voor de snelle reactie dan zullen we daar dus nog iets voor moeten vinden.

Ik weet niet of die oplaadpunten zo veilig zijn maar zat zelf te denken aan zo'n oplader die je in je sigarettenaansteker van je auto kunt doen.
je tel gaat in een vakje en jij krijgt het nummertje bij dat vakje, net als bij een garderobe met je jas

tip: doe die Action accu naar zon oplaadpunt en niet je tel
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Als je je internet uit laat en alleen af en toe een foto of filmpje maakt heb je zo'n ding helemaal niet nodig :P
Hardtraxxer
last seen Jan 2017
Fuzzylogic wrote:Als je je internet uit laat en alleen af en toe een foto of filmpje maakt heb je zo'n ding helemaal niet nodig :P
Precies, heb het ding in totaal 1 keer opgeladen, en dat was op het festival zelf, bij de camping was het veels te druk.

Verder had ik een digitale camera mee om foto's/filmpjes te maken dus dat scheelde een hoop batterij. Plus het zijn een stuk betere foto's geworden dan wanneer ik mijn mobiel zou gebruiken.
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Heeft er iemand nog goede tips en ervaringen wat allemaal mee te nemen naar 5 dagen Tomorrowland? De lijst op de eerste pagina is een goed begin :)