Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgens mij niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:15 
 
Hardtraxxer

neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 02:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.

dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 11:01 
 
Hardtraxxer

Distinctive schreef:
opaa schreef:
neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.

dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn... :P


ja echt relaxt. Ik neem expres nooit een smartphone mee, maar heel onze defqon groep moest 3x per dag naar dat kut op laad punt en dan ook nog eens een half uur in de rij staan. Ideaal dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Distinctive schreef:
opaa schreef:
neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.

dacht ik wel, we staan gewoon op een camping waar de rest van het jaar normale mensen camperen, die dus wel een stroomvoorziening nodig zijn... :P


ja echt relaxt. Ik neem expres nooit een smartphone mee, maar heel onze defqon groep moest 3x per dag naar dat kut op laad punt en dan ook nog eens een half uur in de rij staan. Ideaal dit!

Op The Qontinent hadden ze het wel goed geregeld vond ik, je kon je telefoon afgeven bij een 'recharge stand' ofzo, waar je een formulier in moest vullen waarna je je telefoon weer op kon komen halen. Superchill, je kon doen wat je wilde in de tussentijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uit nieuwschierigheid: wat kostte dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 12:17 
 

TiMOTHYb schreef:
Uit nieuwschierigheid: wat kostte dat?

2 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat is tegenwoordig toch op bijna alle meerdaagse festival? OP tml gaf je telefoon kreeg je key koord met desbetreffend nummer en kon je later op de dag gewoon weer je keykoord terug ruilen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:15 
 
Hardtraxxer

Bump! Vorig jaar waren Defqon.1 en Decibel beide een success. Van de week weer inpakken dus weer lekker deze lijst gebruiken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:16 
 
Hardtraxxer

oja, tip:

http://www.pinkypolish.nl/2013/03/07/re ... terij-tip/

€12.50 bij de Action en ideaal in zulke weekenden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb deze:

http://www.bol.com/nl/p/samsung-extra-b ... 012832562/

Lever ik zo in bij de battery-charge stand en hou ik mijn volle batterij in mijn telefoon. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:29 
 
Hardtraxx Addict

opaa schreef:
neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.


Is wel krachtstroom hé dus je 220 stekkertje gaat er niet direct in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran

opaa schreef:
oja, tip:

http://www.pinkypolish.nl/2013/03/07/re ... terij-tip/

€12.50 bij de Action en ideaal in zulke weekenden!

Ik heb er 16 voor betaald maar goed, ideaal man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
opaa schreef:
neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.


Is wel krachtstroom hé dus je 220 stekkertje gaat er niet direct in.


Hoe zit het met stroom precies bij Defqon? helemaal niets behalve die 'oplaadpunten'? Op de site staat dat nogal vaag uitgelegd.

Anders nemen we gewoon een haspel mee als dat mogelijk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 19:55 
 
Hardtraxx Addict

Bij Defqon denk ik niet dat er echt stroomvoorzieningen zijn zoals ze op Decibel zijn aangezien de camping op van Decibel ook daadwerkelijk een camping is waar gewoon CEE paaltjes aanwezig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruud_93 schreef:
Riichard schreef:
opaa schreef:
neem iig je water pistool mee haha.

Stroom is trouwens ook beschikbaar als kampeerder. Per 4 tenten heb je 1 zon paaltje met een paar stopcontacten aldus b2s.


Is wel krachtstroom hé dus je 220 stekkertje gaat er niet direct in.


Hoe zit het met stroom precies bij Defqon? helemaal niets behalve die 'oplaadpunten'? Op de site staat dat nogal vaag uitgelegd.

Anders nemen we gewoon een haspel mee als dat mogelijk is.


in 2011 was dat er niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2013 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok bedankt voor de snelle reactie dan zullen we daar dus nog iets voor moeten vinden.

Ik weet niet of die oplaadpunten zo veilig zijn maar zat zelf te denken aan zo'n oplader die je in je sigarettenaansteker van je auto kunt doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik wou zeggen portable speaker, maar dat is bij een festival camping niet echt nodig natuurlijk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 15:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
opaa schreef:
oja, tip:

http://www.pinkypolish.nl/2013/03/07/re ... terij-tip/

€12.50 bij de Action en ideaal in zulke weekenden!

Ik heb er 16 voor betaald maar goed, ideaal man.


Bedankt voor de tip inderdaad, net ook eentje gehaald (ook 16,-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2013 17:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet dan niemand dat het 'tie wraps' zijn? :cry: Met Decibel lekker in een chalet btw!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2013 10:17 
 
Hardtraxxer

Ruud_93 schreef:
Ok bedankt voor de snelle reactie dan zullen we daar dus nog iets voor moeten vinden.

Ik weet niet of die oplaadpunten zo veilig zijn maar zat zelf te denken aan zo'n oplader die je in je sigarettenaansteker van je auto kunt doen.


je tel gaat in een vakje en jij krijgt het nummertje bij dat vakje, net als bij een garderobe met je jas

tip: doe die Action accu naar zon oplaadpunt en niet je tel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.kampeerchecklist.nl/

Altijd handig ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2013 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je je internet uit laat en alleen af en toe een foto of filmpje maakt heb je zo'n ding helemaal niet nodig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2013 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als je je internet uit laat en alleen af en toe een foto of filmpje maakt heb je zo'n ding helemaal niet nodig :P


Precies, heb het ding in totaal 1 keer opgeladen, en dat was op het festival zelf, bij de camping was het veels te druk.

Verder had ik een digitale camera mee om foto's/filmpjes te maken dus dat scheelde een hoop batterij. Plus het zijn een stuk betere foto's geworden dan wanneer ik mijn mobiel zou gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft er iemand nog goede tips en ervaringen wat allemaal mee te nemen naar 5 dagen Tomorrowland? De lijst op de eerste pagina is een goed begin :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic