Dan laat maarwrote:Er is overigens ook een meet en greet met mij te winnen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
YESYESYES, vandaag alsnog kaartje gekocht voor DefQon!!! 
Live-uitzending staat op de frontpage
De meeting op In Qontrol was ook niet zo'n succes, omdat het gewoon onduidelijk was waar het nou was, en er ging veel te veel tijd inzitten :p
Kga er gewoon heen, en zie wel wie ik tegen kom...
Meeting komt wel een keer op een ander feest...defqon is daar te groot voor om het nu even 2 dagen van te voren te regelen :p
Meeting komt wel een keer op een ander feest...defqon is daar te groot voor om het nu even 2 dagen van te voren te regelen :p
S
Hardtraxxer
237 posts member since 2009
last seen Jul 2024
NOG 1 DAGJE
maar wel 2 nachten slapen
maar wel 2 nachten slapen
O
Met z'n harem.wrote:De meeting op In Qontrol was ook niet zo'n succes, omdat het gewoon onduidelijk was waar het nou was, en er ging veel te veel tijd inzitten :p
Wij gaan elkaar wel ff meeten hehwrote:Met z'n harem.wrote:De meeting op In Qontrol was ook niet zo'n succes, omdat het gewoon onduidelijk was waar het nou was, en er ging veel te veel tijd inzitten :p
W
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2009
last seen Oct 2011
Morgen is 'ie begonnen! 
O
Zegt hij bij elk feest.wrote:Ga m'n best proberen te doenwrote:Hier ga ik ook heen.. zorg dat de t-shirts klaar zijn dan![]()
Kan niet wachten op de line-up en shit..
En toch doe ik m'n bestwrote:Zegt hij bij elk feest.wrote:Ga m'n best proberen te doenwrote:Hier ga ik ook heen.. zorg dat de t-shirts klaar zijn dan![]()
Kan niet wachten op de line-up en shit..
Jor-D herkennen we aan zijn prachtige voorgevel?
doelende op zijn avatar!
doelende op zijn avatar!
M'n haar is nu alleen iets korter...wrote:Jor-D herkennen we aan zijn prachtige voorgevel?
doelende op zijn avatar!

Succes met mij vinden
Jeeezus het weer wordt echt koning morgen, 20 graden volop zon... wat wil je nog meer, zwaar maar dan ook zwaar zin in morgen 
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2024
Poserwrote:
M'n haar is nu alleen iets korter...
![]()
![]()
![]()
afbeelding
Succes met mij vinden
wrote:Poserwrote:
![]()
![]()
![]()
afbeelding
Succes met mij vinden
Die ketting blinkt vast goed als de zon schijnt!wrote:wrote:Poserwrote:
![]()
![]()
![]()
afbeelding
Succes met mij vinden
Heb gelukkig van een vriend van me 100 E kunnen lenen, zit dus niet meer in de shit doordat mn werk te laat is met betalen
Heb der zin in 
wrote:
S
Hardtraxxer
last seen Jul 2024
Een collega van me staat achter de bar op Defqon, hoop dat ik snel te weten kom waar, want daar ga ik dus even goed misbruik van maken

Jongens, veel plezier vandaag, ik ga me nu klaarmaken:D

B
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2008
last seen Aug 2009
ja mensen veel plezier vandaag hier in het dorp gaat de kroeg zelfs eerder open voordat onze bus vertrekt ff een paar uitsmijters/tosti's naar binnen proppen en zuipen maar!
Laten we zorgen dat we ongelofelijk kapot thuis komen jongens! Pa-pa-party!
Who's going
Nobody has said they're going yet.