Op de FP
Donkey Rollers is veel te vroeg man:O
&
De maker van de anthem sluit dus af, vorig jaar was dat toch ook al zo met Luna en Deepack
aw das kut...wrote:Godverredomme.. heeft mn werk een fout gemaakt met betalingen, waardoor ik mn loon pas volgende week krijg.. en nu is mn rekening gewoonweg leeg, dus moet nog maar zien hoe ik in godsnaam aan geld ga komen...
Lijkt nu op die foto's nog niet echt op een draak, maar het zou best wel kunnen, ook zowat de kleuren van de typische draak uit films enzowrote:De hele mainstage schijnt een enorme draak te zijn, die met zijn staart in het water hangt, gehoor van een aantal collega's die DefQon momenteel opbouwen
Ben benieuwd naar de Mainstage, maar t zal zowiezo top worden zaterdagwrote:Lijkt nu op die foto's nog niet echt op een draak, maar het zou best wel kunnen, ook zowat de kleuren van de typische draak uit films enzowrote:De hele mainstage schijnt een enorme draak te zijn, die met zijn staart in het water hangt, gehoor van een aantal collega's die DefQon momenteel opbouwen
En je weet zeker dat ze niet "een draak" van een stage bedoelen?wrote:De hele mainstage schijnt een enorme draak te zijn, die met zijn staart in het water hangt, gehoor van een aantal collega's die DefQon momenteel opbouwen
Haha precies mijn gedachtenwrote:En je weet zeker dat ze niet "een draak" van een stage bedoelen?wrote:De hele mainstage schijnt een enorme draak te zijn, die met zijn staart in het water hangt, gehoor van een aantal collega's die DefQon momenteel opbouwen![]()
Zin aan zaterdag!
Die met zijn straat in het water hangt?? Nee man, als ik het zo hoor van iedereen, dan is het dus een enorme draak, qua aankleding duswrote:Haha precies mijn gedachtenwrote:En je weet zeker dat ze niet "een draak" van een stage bedoelen?wrote:De hele mainstage schijnt een enorme draak te zijn, die met zijn staart in het water hangt, gehoor van een aantal collega's die DefQon momenteel opbouwen![]()
Zin aan zaterdag!
Inderdaad heel benieuwd, heb er zo verschrikkelijk veel zin in!wrote:Het ziet er vet uit!, ik ben benieuwd naar de voorkant. maar dat zie ik zaterdag dan weer wel