Wouter was ook 16 op zn eerste Qlimax! 
En inderdaad, ik ben ook nog nooit gecontroleerd, gewoon gaan!
Heb je wel gezien dat ze anderen controleren?wrote:Wouter was ook 16 op zn eerste Qlimax!
Ik heb t niet gezien, maar wel gehoord dat ze bij Hardbass moeilijk deden, maar dat waren maar 3 meisjes die stonden te janken bij de portier hoorde ik...naja op zoveel mensen die er komen, en op defqon komen er nog veel meer.... moet wel bekennen dat ik 't heel erg spannend vond doen ik defqon binnen ging vorig jaar, ik bedoel als je voor zo'n festival geweigerd wordt... pfoeee das kut!wrote:Heb je wel gezien dat ze anderen controleren?wrote:Wouter was ook 16 op zn eerste Qlimax!
Haha, ja, afgelopen defqon was de eerste keer pepermalen en boterhammetjes smeren haha, mooi, dat gaan we vieren 13 juni!wrote:Ik heb ook nog nooit gezien dat ze iemand anders controleren op ID..
Is maar goed dat je naar binnen mocht Wout, anders had ik je niet gekend nu!
Ik ben zelf al meerdere gecontroleerd op ID, en een kameraad van mij ook.wrote:Ik heb ook nog nooit gezien dat ze iemand anders controleren op ID..
Is maar goed dat je naar binnen mocht Wout, anders had ik je niet gekend nu!
Overmorgen warm draaien bij Emporium voor Defqonwrote:Yeaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik heb er zin an
Zo praat je maar tegen je vrienden!wrote:beter kijken Defqon.1 Festival 2009 (AU)" target="_blank" rel="nofollow
*kuch binnen 2 weken kuch mierenneuken*wrote: Yay volgende week al Defqon