de "trailer" van defqon 1 festival in Australie

Date: 19 - 09 - 2009

Date: 19 - 09 - 2009
Last edited by Asyrian on , edited 1 time in total.

Hahaha shufflenwrote:Lijkt me echt zo vet om daar in Sydney bij te zijn!Alleen jammer dat je dan waarschijnlijk de enigste niet-shuffelaar bent
Ik vind het een beetje een kutgrap xD.wrote:vind hem trouwens wel gruwelijk XD

Is daar vorig jaar ook al Defqon geweest omdat er 29-11-2008 op staat ?wrote:
Dit is de flyer van Defqon 1 Australia
:')wrote:ik zou er alleen al heel willen om die shuffelers onderuit te stampen..
AANWEZIG!!!wrote:Meeting doen dan maar in Australie??
Als de prijzen omgerekend dezelfde prijzen zijn als in de Nederlandse editie, zoals jij zegt, dan zit die 1,7 daar al bij in, dus zijn het gewoon normale prijzen.wrote::')wrote:ik zou er alleen al heel willen om die shuffelers onderuit te stampen..
Alleen wel schadalig dat de prijzen van de tickets omgerekend dezelfde prijzen zijn als de nederlandse editie.
Terwijl de euro ten opzichte van de australische dollar 1,7 is.
Met andere woorden; een ticket is daar twee keer zo duur als hier.![]()
Nee Vlugge Jaap,wrote:Als de prijzen omgerekend dezelfde prijzen zijn als in de Nederlandse editie, zoals jij zegt, dan zit die 1,7 daar al bij in, dus zijn het gewoon normale prijzen.wrote::')wrote:ik zou er alleen al heel willen om die shuffelers onderuit te stampen..
Alleen wel schadalig dat de prijzen van de tickets omgerekend dezelfde prijzen zijn als de nederlandse editie.
Terwijl de euro ten opzichte van de australische dollar 1,7 is.
Met andere woorden; een ticket is daar twee keer zo duur als hier.![]()
Enne... Anthemmm
Het niveau is hier blijkbaar te laag om te kunnen rekenen.wrote:Wat hij zegt is volgens mij onzin, Hun verdienen toch ook meer in getallen. Dan in nederland