Oke, ik snap nu wat je bedoelt, maar dat is natuurlijk maar net hoe je het bekijkt. Q-Dance zal voor veel dingen die ze moet betalen, gewoon de 'Nederlandse' prijzen moeten neerleggen. Zany zal bijvoorbeeld niet zeggen 'normaal gesproken vraag ik 1000 per uur, maar omdat het hier in Australië is, en daar de prijzen gewoonlijk de helft lager zijn, zal ik voor deze ene keer 500 per uur vragen'. Het is dan dus ook logisch dat de kosten naar de bezoeker terugverekend worden.
Nu heb je ergens wel gelijk want bijvoorbeeld de kosten voor de locatie zullen wél 'gehalveerd' zijn, immers, de eigenaren zijn Australiërs. Dus dan zou de prijs ergens tussen de 60 en 120 AU dollars moeten zitten. Bij 120 zou je er vanuit moeten gaan dat Q voor alles de 'Nederlandse prijs' betaalt, wat niet het geval is.
Nu heb je ergens wel gelijk want bijvoorbeeld de kosten voor de locatie zullen wél 'gehalveerd' zijn, immers, de eigenaren zijn Australiërs. Dus dan zou de prijs ergens tussen de 60 en 120 AU dollars moeten zitten. Bij 120 zou je er vanuit moeten gaan dat Q voor alles de 'Nederlandse prijs' betaalt, wat niet het geval is.