wrote:Gefeliciteerd jongens!
Idd jammer ja, ik ben zelf ook niet door wat ik ook erg jammer vind als ik nog 's kijk naar een aantal demo's die wel door zijn.. Maarja, het zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijnwrote:Gefeliciteerd allen die doorzijn. Jammer dat ik zelf niet door ben, blijkbaar zijn de tracklist met de wat onbekendere oude kneiters niet in smaak bij de organisatie als ik de tracklists van de finalisten bekijk. De inzendingen met platen uit 2005/2010 zitten bijna allemaal tegen de 2010 aan.
Vond ik dus ook al.. Zover ik weet ik heb ik een set afgeleverd met zeer goed mixwerkwrote:Mixwerk is bij sommige niet veel soeps inderdaad..
Vraag me echt af waar de jury naar heeft gekeken.
Thanks voor de stem, Ja klopt dat er vershil tussen de tracks zitten zal daar volgende keer naar kijken. Bij de mash van 2 Sidez klopt idd dat de limiter er nog op zit hahawrote:Devilium gestemd. Wil wel even als tip meegeven dat je goed op de volumes moet letten als je een Mash maakt (Escape From Magic Spell), de climax is een stuk zachter, en het klinkt alsof er een limiter op zit, maar verder een goede set dus, track 8 en 9 waren niet echt m'n ding, maar vast veel anderen die dat wel toffe tracks vinden
Spoontech Special will atleast exist of Main Concern b2b Hardstyle Mafia b2b Sasha F
wrote:Spoontech Special will atleast exist of Main Concern b2b Hardstyle Mafia b2b Sasha F