Wat een line up!
Eindelijk Hardstyle Mafia
Eindelijk Hardstyle Mafia
Defqon 1 Australië gok ik.wrote:wrote:Dear fans,
I was originally booked to perform at Bass Protocol on the 20th September 2014, but now unfortunately I won't be performing here. The decision is positive between both myself and Club Rodenburg but I can't tell the details just now. I will explain more about this soon. I can say however that my good colleague Dj Thera will be taking my place He promised me to play the latest Delete material!
Cheers,
Ryan / Delete
Dat is geen gokken meer he.wrote:Defqon 1 Australië gok ik.wrote:wrote:Dear fans,
I was originally booked to perform at Bass Protocol on the 20th September 2014, but now unfortunately I won't be performing here. The decision is positive between both myself and Club Rodenburg but I can't tell the details just now. I will explain more about this soon. I can say however that my good colleague Dj Thera will be taking my place He promised me to play the latest Delete material!
Cheers,
Ryan / Delete
Ik gok dat dat Freakshow en Main Concern gaan zijn...wrote:Behoorlijk veel namen die je bijna niet ziet, Main Concern, Hardstyle Mafia etc.![]()
Ben benieuwd wat de Spoontech Special inhoud.
Op mijn eigenste na geen enkele inzending tegen gekomen voor de 2005 - 2010 categorie, benieuwd hoe de verhoudingen tussen de inzendingen zittenwrote:Meer dan 100? Das de moeite zeg, succes met beoordelen
Eigenste?wrote:Op mijn eigenste na geen enkele inzending tegen gekomen voor de 2005 - 2010 categorie, benieuwd hoe de verhoudingen tussen de inzendingen zittenwrote:Meer dan 100? Das de moeite zeg, succes met beoordelen.
Ik neem aan dat je doelt op mijn zuiderlijk taalgebruik?wrote:Eigenste?wrote: Op mijn eigenste na geen enkele inzending tegen gekomen voor de 2005 - 2010 categorie, benieuwd hoe de verhoudingen tussen de inzendingen zitten.
Die vind ik mooi.
Er zullen er wel meer zijn, we horen het de 20ewrote:Ik heb samen met Patrick ook een inzending gedaan in die categorie, verder weet ik t niet. Set komt wss nog wel bij de livesets te staan
Ik weet niet of het zuidelijk is, maar ik had dat woord nog nooit gehoord.wrote:Ik neem aan dat je doelt op mijn zuiderlijk taalgebruik?![]()
Haha bedankt!wrote:Meer dan 100? Das de moeite zeg, succes met beoordelen
Die acties gelden nog steeds, helaas niet voor deze typen evenementen.wrote:Is er eigenlijk nog steeds die regeling dat je gratis naar een feest kan als je jarig ben geweest? Meen uit mijn hoofd dat het +- 2 maanden moesten zijn vanaf je verjaardag gekeken