Maar deze line-up + Gashouder
Argh wat ongelofelijk kut
Argh wat ongelofelijk kut
Ciaoooooo. Jij gaat gewoon naar Loudnesswrote:Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren
Neenee, Tom heeft de juiste keuze gemaakt. Onmin harde verjaardag vierings op Awakewrote:Ciaoooooo. Jij gaat gewoon naar Loudnesswrote:Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren
Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awakewrote:Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat
wrote:Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awakewrote:Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat
Ik ben geen machine, jongewrote:Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awakewrote:Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat
Dat wilde ik dus ook gaan doen, en misschien KSwoosh ook. Interesting.wrote:Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awakewrote:Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat
Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red danwrote: EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards![]()
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.
Dat is dan 21 uur fissa.wrote:Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red danwrote: EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards![]()
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.)
En Stan, dan ga jij dus mee vanuit Zwolle naar Amsterdam he, kut

Helemaal gek julliewrote:Dat is dan 21 uur fissa.wrote:Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red danwrote: EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards![]()
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.)
En Stan, dan ga jij dus mee vanuit Zwolle naar Amsterdam he, kut
Hoe stom het ook klinkt, ik ben hier eigenlijk best wel voor. Je moet af en toe in je leven iets geks doen tochwrote: Dat is dan 21 uur fissa.
Zelfs ik heb dat gevoel, ookal heb ik niet superveel met technowrote:Shit Stan, dat idee is heldig. Ik begin nu ook te twijfelen
wrote:Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..
Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw
Op zich een goed plan, alleen zou ik dan zelf liever een trein eerder pakken om twee redenen. Ten eerste wil ik graag Alan Fitzpatrick zien, zo veel mogelijk van zijn set meekrijgen... en ten tweede ben ik een neuroot en wil ik graag wat zekerheid hebben dat als de trein wat vertraging heeft dat ik dan niet pas echt tyfuslaat in A'dam ben.wrote:Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..
Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw
Main zullen Tieum & Partyraiser wel afsluiten, Industrial denk ik Hellter Skellter vs Darkcontroller en de Crossbreed zal voor Detest of misschien Thrasher zijn. Er zijn dus optieswrote:Op zich een goed plan, alleen zou ik dan zelf liever een trein eerder pakken om twee redenen. Ten eerste wil ik graag Alan Fitzpatrick zien, zo veel mogelijk van zijn set meekrijgen... en ten tweede ben ik een neuroot en wil ik graag wat zekerheid hebben dat als de trein wat vertraging heeft dat ik dan niet pas echt tyfuslaat in A'dam ben.wrote:Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..
Nou moet ik wel zeggen dat het een beetje afhankelijk is van de TT van Hardshock... maar om een lang verhaal kort te maken: Jeroen, Kasper, Stan, Dennis en Stefan, ik zeg DOEN![]()
![]()
![]()