Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
S
Hardtraxx Addict
1417 posts member since 2012
last seen Jul 2015
Maar deze line-up + Gashouder :worship:
Argh wat ongelofelijk kut
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Er zijn al artiesten die hebben gezegd dat er een loudness editie in april komt (sorry heb geen bron).
Deze viel voorgaande jaren altijd in dit weekend dus ben er vrij zeker van dat deze evenementen samen vallen.
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Tickets binnen :thumbsup:
Aanwezig dus!
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Hier ook aanwezig! :drool:
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Aanwezig ^^
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren :)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
tommetjeuh wrote:Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren :)
Ciaoooooo. Jij gaat gewoon naar Loudness :mad:
Hardtraxx Addict
1494 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Daveytl wrote:
tommetjeuh wrote:Aanwezig, hier maar eens mn verjaardag vieren :)
Ciaoooooo. Jij gaat gewoon naar Loudness :mad:
Neenee, Tom heeft de juiste keuze gemaakt. Onmin harde verjaardag vierings op Awake :beer:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
Kaartjes gehaald. Tuurlijk Dr. Dirk :)
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
The Skribbler wrote:Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd
Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awake :yay:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 22 days ago
STAN- wrote:
The Skribbler wrote:Hoiiiii, mag ik ook met jullie allemaal dansen? Ik heb namelijk net mijn kaartje gekocht, maar nog geen idee of er iemand uit Den Bass mee gaat xd
Ga je van tevoren mee naar Hardshock? Eerst overdag naar Hardshock en dan door naar Awake :yay:
:oh: Held
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
STAN- wrote:
Ik ben geen machine, jonge xd Hoe vet dat ook zou zijn, dat trek ik niet hoor... (en toch begin ik te twijfelen :lol: )
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
STAN- wrote:
Dat wilde ik dus ook gaan doen, en misschien KSwoosh ook. Interesting. :D

EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards :bomb:
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nemesyz wrote: EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards :bomb:
Maar inderdaad, even goed overwegen of ik het dit waard vind. Voorkeur gaat wel uit naar Awake, en wil er dan wel redelijk op tijd zijn.
Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red dan xd )

En Stan, dan ga jij dus mee vanuit Zwolle naar Amsterdam he, kut :yay:
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2016
The Skribbler wrote:
Nemesyz wrote: EDIT: Mochten we dat dus doen hebben we meteen mooi een groepje en zijn we instant epische die-hards :bomb:
Oke, laten we het volgende afspreken: ik ga sowieso naar Awakenings, jij volgens mij ook... als jij besluit om ook naar Hardshock te gaan, moet je me dat meteen laten weten, dan haal ik mijn kaartje ook. Dan gaan we idd gewoon van 11.00 tot 8.30 feesten (nouja, tot hoelaat ik het red dan xd )

Dat is dan 21 uur fissa.
Awakenings UK Special (19-04-2014, Gashouder, Amsterdam)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Nemesyz wrote:
The Skribbler wrote:

Dat is dan 21 uur fissa.
Helemaal gek jullie :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
Nemesyz wrote: Dat is dan 21 uur fissa.
Hoe stom het ook klinkt, ik ben hier eigenlijk best wel voor. Je moet af en toe in je leven iets geks doen toch xd
Hardtraxxer
482 posts member since 2011
last seen May 2016
Jawel
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Shit Stan, dat idee is heldig. Ik begin nu ook te twijfelen xd
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
cb92 wrote:Shit Stan, dat idee is heldig. Ik begin nu ook te twijfelen xd
Zelfs ik heb dat gevoel, ookal heb ik niet superveel met techno xd misschien live wel vet, plus Gashouder :loving:
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..

Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw :loving:
Hardtraxx Addict
1049 posts member since 2011
last seen Apr 2024
STAN- wrote:Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..

Edit: Als ik we de laatste trein vanuit Zwolle naar Amsterdam Centraal zouden nemen, zouden we om 00:35 vertrekken en om 01:42 aankomen in A'dam. Dat betekent rond 2 uur bij Awake. Wat op zijn beurt weer betekent dat we nog zo'n 6 uur op Awake kunnen zijn... Wauw :loving:

Damn, als dit door zou gaan :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2025
STAN- wrote:Hardshock is een zekerheid voor mij. Of ik daarna hier nog naartoe ga, is vooralsnog een (wel hele serieuze) twijfel. Van het weekend ga ik even kijken hoe en wat. Het grootste obstakel zal het vervoer worden denk ik..

Op zich een goed plan, alleen zou ik dan zelf liever een trein eerder pakken om twee redenen. Ten eerste wil ik graag Alan Fitzpatrick zien, zo veel mogelijk van zijn set meekrijgen... en ten tweede ben ik een neuroot en wil ik graag wat zekerheid hebben dat als de trein wat vertraging heeft dat ik dan niet pas echt tyfuslaat in A'dam ben.

Nou moet ik wel zeggen dat het een beetje afhankelijk is van de TT van Hardshock... maar om een lang verhaal kort te maken: Jeroen, Kasper, Stan, Dennis en Stefan, ik zeg DOEN :yay: :clap: :thumbsup: :lol:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
The Skribbler wrote:

Op zich een goed plan, alleen zou ik dan zelf liever een trein eerder pakken om twee redenen. Ten eerste wil ik graag Alan Fitzpatrick zien, zo veel mogelijk van zijn set meekrijgen... en ten tweede ben ik een neuroot en wil ik graag wat zekerheid hebben dat als de trein wat vertraging heeft dat ik dan niet pas echt tyfuslaat in A'dam ben.

Nou moet ik wel zeggen dat het een beetje afhankelijk is van de TT van Hardshock... maar om een lang verhaal kort te maken: Jeroen, Kasper, Stan, Dennis en Stefan, ik zeg DOEN :yay: :clap: :thumbsup: :lol:
Main zullen Tieum & Partyraiser wel afsluiten, Industrial denk ik Hellter Skellter vs Darkcontroller en de Crossbreed zal voor Detest of misschien Thrasher zijn. Er zijn dus opties :P

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Events

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 hours ago