Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 17:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
roalddb schreef:
Toetsweek voorbij !!! tijd voor de cijfertjes

als me papa ze goed genoeg vind mag ik de
-pioneer ddj t1
-hdj500

kopen!!!!!! :love:

Jeeeej! Haha. Ik koop meestal dingen en dan zeggen mn ouders, "he heb je weer iets nieuws". :P

Haha herkenbaar:p Komt de bezorger langs, wordt er weer geroepen 'Wat heb je nu weer besteld?' :p bezorger weer inmiddels precies hoelaat er mensen thuis zijn bij ons doordeweeks, scheelt een hoop met t missen van bezorgingen! :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2011 21:41 
 
Hardtraxx Newbie

Pioneer HDJ-1000!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
sorry had ff een momentje


Mijn reactie sloeg niet op je enthousiasme, want die is gewoon hartstikke logisch :P
Maar meer op het feit dat je zoiets krijg wanneer je goede punten haalt. Was dat hier maar zo :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik denk dat hij het dan mag kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 17:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha kerel wat denk je
ik krijg het echt niet hoor
het is meer van dat me pa denkt dat als ik die spullen heb dat ik dan veel minder aan school doe enz :S
tja daar zijn vaders voor hea
nog mr 1 cijfer moet ik hebben en dat is van ANW
laat ik dat vak nou net 1x per week hebben op een donderdag @ balen :P

ook moet ik nog tafels ergens vandaan halen waar ik de spullen op kan zetten.. mrja waar iemand ideetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
ook moet ik nog tafels ergens vandaan halen waar ik de spullen op kan zetten.. mrja waar iemand ideetje?

Zelf bouwen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roalddb schreef:
haha kerel wat denk je
ik krijg het echt niet hoor
het is meer van dat me pa denkt dat als ik die spullen heb dat ik dan veel minder aan school doe enz :S
tja daar zijn vaders voor hea
nog mr 1 cijfer moet ik hebben en dat is van ANW
laat ik dat vak nou net 1x per week hebben op een donderdag @ balen :P

ook moet ik nog tafels ergens vandaan halen waar ik de spullen op kan zetten.. mrja waar iemand ideetje?


Op bax shop hebben ze ook dj meubels, goedkoopste dacht ik €90
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja ik weet het heb bij bax gekeke staan wel leuke dinge bij maar vooral ook duur xd

http://www.bax-shop.nl/overige-stands/r ... tails.html
dit was er eentje die me wel wat leek en dan gebruik ik hem in combinatie met de flightcase van ddj t1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 00:01 
 
Hardtraxx Addict

Gewoon ff bij Ikea shoppen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2011 20:01 
 
Hardtraxx Veteran

gewoon oud bureau op wijnkratjes zetten, heb ik ook! Ideale hoogte xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2011 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2x RELOOP RMP-1 & 1x Reloop blackfire rmx 30 dj xd Worden me eerst CD-spelers
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 02:17 
 
Hardtraxx Newbie

Van t weekend ff een Kaos Pad 3 kopen aangezien ik geen effecten op mn mixer heb en deze toch wel mis :huh:
Iemand ervaring met dit ding?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

EqualizerNL schreef:
Van t weekend ff een Kaos Pad 3 kopen aangezien ik geen effecten op mn mixer heb en deze toch wel mis :huh:
Iemand ervaring met dit ding?

nee sorry, ik hoor wel graag wat jij er van vind als je hem hebt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

EqualizerNL schreef:
Van t weekend ff een Kaos Pad 3 kopen aangezien ik geen effecten op mn mixer heb en deze toch wel mis :huh:
Iemand ervaring met dit ding?


Woon je misschien in de buurt van Eindhoven?
Bij de Feedback daar staat zo'n Koass-pad die je uit kunt proberen (net zoals een Virus TI, Nordlead, Korg Radius, etc), dus dan weet je zeker dat je geen miskoop doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joykill schreef:
EqualizerNL schreef:
Van t weekend ff een Kaos Pad 3 kopen aangezien ik geen effecten op mn mixer heb en deze toch wel mis :huh:
Iemand ervaring met dit ding?


Woon je misschien in de buurt van Eindhoven?
Bij de Feedback daar staat zo'n Koass-pad die je uit kunt proberen (net zoals een Virus TI, Nordlead, Korg Radius, etc), dus dan weet je zeker dat je geen miskoop doet.

wist niet dat ze die daar allemaal hebben, woon in eindhoven, dus denk ik maar een keertje voor de lol allemaal uit gaan proberen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Joykill schreef:
EqualizerNL schreef:
Van t weekend ff een Kaos Pad 3 kopen aangezien ik geen effecten op mn mixer heb en deze toch wel mis :huh:
Iemand ervaring met dit ding?


Woon je misschien in de buurt van Eindhoven?
Bij de Feedback daar staat zo'n Koass-pad die je uit kunt proberen (net zoals een Virus TI, Nordlead, Korg Radius, etc), dus dan weet je zeker dat je geen miskoop doet.

wist niet dat ze die daar allemaal hebben, woon in eindhoven, dus denk ik maar een keertje voor de lol allemaal uit gaan proberen :woot:


Haha, ja dat hadden wij toen ook gedaan. Lekker met al die synthesizers spelen. Ze hebben daar trouwens ook een hele wand volgebouwd met studiomonitors die je uit kunt testen, dus als je van plan bent om nieuwe monitors aan te schaffen zou ik zeker je mp3-speler meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2011 22:21 
 
Hardtraxxer

Een tijdje door sparen en dan wordt het tijd voor een extra paar monitoren.
Ik moet ze zelf nog beluisteren, maar heb er een paar op het oog:

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/adam-artist-5-monitor-zwart/product-details.html#!prettyPhoto

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/adam-a7x-actieve-dj-studio-monitor-per-stuk/product-details.html#!prettyPhoto

http://www.bax-shop.nl/dj-studio-monitor/dynaudio-bm-5a-mkii-actieve-studio-monitor-per-stuk/product-details.html#!prettyPhoto

Iemand die uit enige ervaring kan spreken over deze? Ik gebruik nu zo'n 1,5 jaar de KRK RP6 en dit is ook de enige actieve monitor waar ik ervaring mee heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen ervaring met de Adam Artist 5, maar zoiezo de a7x steekt boven die van dynaudio uit.
Geweldige sound uit die a7x, zelf gehoord bij baxshop, ga deze zelf ook binnenkort bestellen. :thumbsup:
Maar volgens mij hoort deze in Producer corner, of wil je zoveel kwaliteit voor het draaien? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:18 
 
Hardtraxxer

Hmm ja, beter plaats ik hem in het Studio Monitors topic.
Thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 01:25 
 
Hardtraxx Newbie

Joykill schreef:
EqualizerNL schreef:
Van t weekend ff een Kaos Pad 3 kopen aangezien ik geen effecten op mn mixer heb en deze toch wel mis :huh:
Iemand ervaring met dit ding?


Woon je misschien in de buurt van Eindhoven?
Bij de Feedback daar staat zo'n Koass-pad die je uit kunt proberen (net zoals een Virus TI, Nordlead, Korg Radius, etc), dus dan weet je zeker dat je geen miskoop doet.


Nee, oosten des lands ;) Ga ook naar Duitsland om zo'n ding te halen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga binnenkort een hele set kopen, maar zit nog te twijfelen over de hoofdtelefoon voor het draaien :) . De twijfel zit tussen een hoofdtelefoon van Pioneer of van Beats by Dre. Iemand een idee wat het beste is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik heb gehoord dat de beats heel stijf is, dus vervelend om te bewegen/ op 1 oor te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
ik heb gehoord dat de beats heel stijf is, dus vervelend om te bewegen/ op 1 oor te zetten.

Ligt eraan welke Beats.. De Beats Studio is idd stijf, dus die kan je niet lekker weg draaien. De Beats Pro is een ander verhaal, maar die is ook een flink stuk duurder..

Als je twijfelt tussen de Beats Studio en de Pioneer HDJ2000, neem de HDJ2000. Ik heb hm zelf ook, en t is echt een heerlijke koptelefoon! De Beats Studio is meer gemaakt om onderweg te luisteren dan daadwerkelijk voor DJ'en. De Beats Pro nogmaals is een ander verhaal, maar die is 400 euro... Met de HDJ2000 zit je iig goed! Erg goed geluid, zit perfect, goeie kwaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

400 euro is me net iets te veel. Ik wil wel gelijk een hoofdtelefoon van kwaliteit, dus dan is de kans groot dat ik toch voor de HDJ 2000 ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2011 02:42 
 
Hardtraxxer

DJM800 of DJM900
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 35  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner