Tja ik vind de 1000 er zelf niet echt tof uitzien..Lowrenz wrote:Naja, 300 wil ik niet voor een hoofdtelefoon geven.
Die 1000 volstaat al en vind ik er nog eens veel vetter uitzien dan die 2000 dus.
@hierboven
Neem de CDJ850
Tja ik vind de 1000 er zelf niet echt tof uitzien..Lowrenz wrote:Naja, 300 wil ik niet voor een hoofdtelefoon geven.
Die 1000 volstaat al en vind ik er nog eens veel vetter uitzien dan die 2000 dus.
Ja maar kan een setje 800's krijg voor de prijs van 1 nieuwe.. dus dan weet ik 't wel!TakkU wrote:Tja ik vind de 1000 er zelf niet echt tof uitzien..Lowrenz wrote:Naja, 300 wil ik niet voor een hoofdtelefoon geven.
Die 1000 volstaat al en vind ik er nog eens veel vetter uitzien dan die 2000 dus.De 2000 vind ik persoonlijk veel mooier
Maarja ik kan je wel zeggen dat t t geld waard is hoor..
HDJ2000 is duur, maar damn wat een goeie koptelefoon
@hierboven
Neem de CDJ850De CDJ800 is op dit moment duurder dan de CDJ850 nieuw!
Helden apparaat, heb ik ook, enige kutte is dat het snoer zeg maar vast zit. Dus als je snoer kapot is moet je een nieuwe halen.Lowrenz wrote:Naja, 300 wil ik niet voor een hoofdtelefoon geven.
Persoonlijk zou ik eerder een Yamaha kopen heb ze beide al eens gehoord (KRK & Yamaha) en ik vind de Yamaha toch helderder klinken maar misschien is dat gewoon ieder zijn smaak.SoundHound wrote:dan denk ik dat ik toch maar ga sparen voor een setje van krk.
Naja, Dat maakt niet zoveel uit. bena ltijd zuinig op me spullen dus die draad zal niet zo snel stuk gaan hoop iktomb wrote:Helden apparaat, heb ik ook, enige kutte is dat het snoer zeg maar vast zit. Dus als je snoer kapot is moet je een nieuwe halen.Lowrenz wrote:Naja, 300 wil ik niet voor een hoofdtelefoon geven.
the sidespinnars wrote:2x pioneer cdj-900 en een reloop rmx 40bijna genoeg geld
als k zo kijk zal k hem zker vervangen door een Behringer DJX-750 heb nu zelf al zo'n 5 maanden een Behringer DJX-750 en mij bevalt die prima:DF-alko92 wrote:heb nu 2x Mc Crypt CMT-900C staan en een Mc Crypt DJ-60
beetje basic spul maar moest ergens beginnen.
me cd spelers laat ik nog een tijdje staan want die werken nog prima.
vervang ik later wel een keer door Reloop's
maar die Mc Crypt DJ-60
ben ik van plan te vergangen door een Behringer DJX 750 pro DJ mixer of is dat niks?
wat voor monitoren?Refuze wrote:Volgende aankoop word nieuwe monitoren.
Daarna een keyboard voor het producen.
Lees is goed kerel.the_sequence wrote:@thesidespinnars op zoek naar monitoren ofso?:P ga nou eerst maar ff die set kopen(A)![]()
De Axioms zijn top hoor!the sidespinnars wrote:ik zat ook te denken aan een midi keyboard is dit iets?
http://www.bax-shop.nl/midi-keyboards/m ... tails.html
dus zeker een aanrader?TakkU wrote:De Axioms zijn top hoor!the sidespinnars wrote:ik zat ook te denken aan een midi keyboard is dit iets?
Een vriend van me heeft ook zo eentje, aardig ding om ook live mee te draaienthe sidespinnars wrote:dus zeker een aanrader?TakkU wrote:De Axioms zijn top hoor!the sidespinnars wrote:ik zat ook te denken aan een midi keyboard is dit iets?