Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 2 days ago
Mijn achternaam is Romijnders (afgeleid van Romein) en dat is dus Roman in het Engels.
En ik vind de kleur van Chroom wel vet en als je dat samen voegt krijg je Chroman.
Klinkt leuk, lekker kort en origineel.
Last edited by Chroman on 10 Apr 2015 11:35, edited 2 times in total.
D
Artiest
584 posts member since 2011
last seen Apr 2024
Mani is m'n artiestennaam.

Die heb ik in 2003 verzonnen door de eerste 2 letters van m'n voornaam te combineren met de eerste 2 letters van m'n achternaam zoals Pavo ook aan z'n naam gekomen is.
Hardtraxxer
181 posts member since 2013
last seen Sep 2023
Mijn hardstyle alias is Vortraxx .

Ik ben sinds 2007 heel erg bezig met design , en Vortraxx is een woordspeling tussen Vortex en Tracks.
Bovendien , gebruikte ik Vortraxx eerst als Gamer nickname. Toen was het hier in Belgenland mode om overal een dubbele 'Z' of dubbele 'X' achter te zetten en vandaar dus Vortraxx .
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Waarom niet ook met een Z? Vortraxxzzz
Hardtraxxer
181 posts member since 2013
last seen Sep 2023
Unknown wrote:Waarom niet ook met een Z? Vortraxxzzz
Omdat ik jou dan een plezier zou doen :thumbdown:
Hardtraxxer
499 posts member since 2013
last seen Dec 2019
Voor Skatzow gebruikte ik Moxegy als alias. Zit geen gedachte achter, gewoon wat verzonnen :P
D
4 posts member since 2015
last seen Nov 2015
Ik draai onder de naam Soundwaver. Eigenlijk een heel simpele naam, maar zit toch een persoonlijke twist in haha. Ik wou iets met mijn naam doen. Voor of achternaam maakte mij niet uit. Mijn achternaam is Weevers. Vandaar het waver. En tijdens een lesje natuurkunde over, ja inderdaad, geluidsgolven, kwam zo pardoes mn alias xd
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
-
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
Ik zat aan tafel (weer) een hardtraxx account te maken en ik kon niet op een username komen. Toen zag ik het doosje van Beverbende liggen en aldus geschiedde :cool:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Haha ik moet door die discussie over Z'jes in dj namen ineens denken aan een goeie DJ... The Z. xd Sorry Tim, maar dat kan natuurlijk niet :lol:
Hardtraxxer
873 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Ik blér nogal te pas en te onpas wat ik ergens van vind, zowel online als het dagelijks leven. En tegenwoordig toch wel meer geïnteresseerd in de meer duistere richting van de muziek, Crossbreed/Industrial. Beetje een invloed nadat de hype van het rauwere gebeuren mij naar de zijkant schoof, richting een Main Concern etc. Toevallig kwam ik ergens toen tegen dat Blear de betekenis duister draagt, althans iets in die richting. Dusja, vandaar :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bever wrote:Ik zat aan tafel (weer) een hardtraxx account te maken en ik kon niet op een username komen. Toen zag ik het doosje van Beverbende liggen en aldus geschiedde :cool:
Wat dan? xd
Hardtraxx Veteran
14318 posts member since 2011
last seen 1 hour ago
M4M3 :) 2 voorletters van mij voornaam en 2 voorletters van mij achternaam. De 4 en de 3 zijn gewoon voor de koele punten.
Hardtraxxer
514 posts member since 2015
last seen Apr 2018
TiMOTHYb wrote:
Bever wrote:Ik zat aan tafel (weer) een hardtraxx account te maken en ik kon niet op een username komen. Toen zag ik het doosje van Beverbende liggen en aldus geschiedde :cool:
Wat dan? xd
Omdat ik eerder ook al een account hier had :P
Hardtraxx Addict
1391 posts member since 2012
last seen 5 days ago
haha.. ik denk dat ik nog in de B's speelde en vaak scoorde in de spits.. M'n teamgenoten noemde me vanaf toen Spitta, m'n vrienden hebben dit overgenomen.
H
Omdat het moet van Unknown.

Mijn Ex was een Hongaarse en Fekete betekent zwart in het Hongaars. Vandaar eigenlijk. Zal wel eens aan Jordy vragen of hij mijn naam zou willen aanpassen.. :P
L
Hardtraxxer
225 posts member since 2014
last seen May 2018
Ik wou wat uploaden op soundcloud.
maar had een naam nodig
zodoende ging ik hardstyle luisteren
en kwam ik uit op een nummer van The pitcher.
dus dacht ik, ok waarom niet.

Zoek nog een andere naam. Liefste met een z.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Re-amp wrote:Zoek nog een andere naam. Liefste met een z.
Re-ampzzz
Hardtraxxer
90 posts member since 2013
last seen Dec 2017
Vandaag kreeg ik de suggestie: 'The Infected'.

Met als 'motto' dan bijvoorbeeld 'Infected with hardstyle' of 'Infected with music'.

Wat vinden jullie hiervan? :P
S
Niekert wrote:Vandaag kreeg ik de suggestie: 'The Infected'.

Met als 'motto' dan bijvoorbeeld 'Infected with hardstyle' of 'Infected with music'.

Beetje erg standaard
Hardtraxxer
90 posts member since 2013
last seen Dec 2017
stefaneke wrote:

Beetje erg standaard
De naam, het motto of allebei? xd
S
Niekert wrote:
stefaneke wrote:

Beetje erg standaard
De naam, het motto of allebei? xd
Alles :P
R
Hardtraxx Newbie
14 posts member since 2015
last seen Apr 2020
Resurrector, vond ik direct een brute naam die ik ben tegengekomen terwijl ik mijn adblock eens niet aan had staan. Er stond rechts van mijn scherm een advertentie met een product met als titel "Resurrector". Ik heb daarna meteen de betekenis ervan op gezocht; Resurrector komt van het woord resurrection wat "the process of being brought to life again after death" betekent. Ik ben nog maar net begonnen met mijn hobby als DJ, maar ik ben toch nieuwsgierig wat jullie vinden van mijn gekozen alias. :)
G
Mijn naam is Oculatorz

Omdat ik geboren ben met een verlamt ooglid. Dus oculator is vertaald oog. Ook omdat iedereen mij zo kent. En ik er verder geen problemen mee heb. Image
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ik ben geen dj maar ik kwam dit topic toevallig tegen. Mijn username is Joey omdat ik zo heet.
Nou groetjes.