doet iedereen, zo'n lelijke Z erachter^^
Snap ik niet, vind ik echt dom...
Verzin toch iets origineels
Snap ik niet, vind ik echt dom...
Verzin toch iets origineels
Bij Davito denk ik een beetje aan DavoodiForbidden Phobia wrote:ik vind Carpe Diem ook een vette naam![]()
of Davito maar heb het gevoel dat ik die naam ergens van ken
En waar komt jouw nick vandaan?
Best kut hoor, ik kan ook niks verzinnenProject 141 wrote:Wat een ellende...Woodside wrote:Ben al tijden op zoek naar een Dj - alias maar krijg maar niks bedacht..
Jep, wil niet geforceerd op zoek gaan. Wel al eens naar me naam in verschillende talen oid gezocht maar nog nergens tegenaan gelopen.Pommer wrote:Best kut hoor, ik kan ook niks verzinnenProject 141 wrote:Wat een ellende...Woodside wrote:Ben al tijden op zoek naar een Dj - alias maar krijg maar niks bedacht..Maarja dat schiet me wel een keer te binnen ipv er druk naar op zoek te gaan.
Aha, altijd gedacht dat je een Gladbach fan was ofzoBMG wrote:gewoon me initialen
Hej Chickie!chicken wrote:Een aantal jaren geleden speelde ik Call of Duty (let wel, de eerste. Niet het dagjesmensenspel dat het nu is) en zat er een she3p in de server. Ik vond het toentertijd een briljant plan om mijn naam te veranderen in ch1ck3n, wat in de loop der jaren gewoon chicken is geworden. De naam doet me tegewoordig niets meer, maar het is gewoon handig om op elk forum dezelfde te hebben. M'n geheugen laat me wat gebruikersnamen en wachtwoorden betreft nog wel eens in de steek.
Noo ik heb net de knoop doorgehakt dat die van mij Artifact wordt... maarja hou je toch, dit soort dingenPiep wrote:Ik ben nog zoekende, maar vond Artifex wel leuk klinken.
Betekend kunstenaar in het grieks/latijn. Het in elkaar draaien van een strak setje is in principe toch kunst