Paul van der Vooren.Piaaa wrote:Daar heb ik serieus geen idee vanParvuz wrote:Zelfde idee als Pavo dus?Piaaa wrote:Luka
Men voornaam gecombineerd met men achternaam.Maar dat zal dan
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
D
- 6 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
Djolt
Ja voornaam (jolt) gebaseert met Dj denk ik zo
Jolt? Nooit van gehoord die naam.Djolt wrote:Djolt
Owja: Het vage namen topic (page 7)
haha.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Reactiv, gewoon omdat het kan
-
THardtraxx Newbie
- 23 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
The Uninvited: ik zat een beetje na te denken over een DJ naam en toen zag ik de gelijknamige film en die was echt bizar! Dus zodoende 
SiweZ, waarom? Me achternaam is Siwes maar gewoon Siwes staat zo saai, verder geen idee hoe ik op SiweZ kom maar vind m wel vet en ook positieve reacties op gehad
Zo'n naam word iig niet verward of gestolen 
Raw Essentials:
Ideetje van de 50% of Raw Essentials
Was het er ook gelijk mee eens, waarom? We draaien lekker hard en "raw" dus is dit zeker wel een toepasselijke naam.
Bovendien is die redelijk orgineel en nog niet eerder iets in die zin gehoord dus
Raw Essentials:
Ideetje van de 50% of Raw Essentials
Bovendien is die redelijk orgineel en nog niet eerder iets in die zin gehoord dus
-
S
Mijn naam is Stijn Lauryssens
Zou iemand een gepaste naam voor mij weten :') inspiratie te kort ...
Zou iemand een gepaste naam voor mij weten :') inspiratie te kort ...
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Het kan ook een link met een gewoonte of kenmerk zijn hoor 
Doe in ieder geval iets origineels, meer namen als Noizekillerz, Hardbangerz etc. hoeft de scene niet meer.
Doe in ieder geval iets origineels, meer namen als Noizekillerz, Hardbangerz etc. hoeft de scene niet meer.
-
S
Haha ga ik zeker zelf verzinnenProject 141 wrote:Gewoon zelf bedenken manJe laat toch niet anderen jouw dj naam verzinnen
En het hoeft natuurlijk ook niet per se een link met je naam te hebben.
Geen idee hoe ik bij Joykill ben gekomen 
ik vind Erroneous wel een leuke DJ-naam maar het lijkt me wat moeilijk uit te spreken en misschien wat te moeilijk. wat vinden jullie ervan?
Ik vind t wel origineel maar idd wat moeilijk. En hij blijft niet zo goed hangen.RobertV wrote:ik vind Erroneous wel een leuke DJ-naam maar het lijkt me wat moeilijk uit te spreken en misschien wat te moeilijk. wat vinden jullie ervan?
-
H
- 4 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
dj CrownZ omdat iedereen mij kroontje noemt
en het in mijn achternaam zit en DE Z omdat dat de hype is van tegenwoordig
haha
haha
gewoon Crown lijkt mij eerlijk gezegd vetter.harm van kroonenburg wrote:dj CrownZ omdat iedereen mij kroontje noemt
haha
DatRobertV wrote:gewoon Crown lijkt mij eerlijk gezegd vetter.harm van kroonenburg wrote:dj CrownZ omdat iedereen mij kroontje noemt
haha
Het is nog niet definitief maar zit te denken aan MrFreak
Freak is omdat ik gwon gek ben en volgens me vrienden gewoon een mafkees:P
En MrFreak tja weetni klinkt wel ok
Met men naam kan ik namelijk niet zoveel (Roald de Bruyn) dusja vond MrFreak eiglijk wel lkkr op zich
Freak is omdat ik gwon gek ben en volgens me vrienden gewoon een mafkees:P
En MrFreak tja weetni klinkt wel ok
Met men naam kan ik namelijk niet zoveel (Roald de Bruyn) dusja vond MrFreak eiglijk wel lkkr op zich
-
SHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Crown vind ik ook vet klinken, maar miss kun je er een dubbele van maken .... Een catchy woord voor Crown zetten ...
-
H
- 4 posts member since 2012
- last seen Feb 2012
waar denk je dan aan? want crown klinkt wel vetter jahSebastopoll wrote:Crown vind ik ook vet klinken, maar miss kun je er een dubbele van maken .... Een catchy woord voor Crown zetten ...
-
SHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2012
- last seen Feb 2013
Haha ik zou het eerlijk gezegd niet meteen weten. Ik zal er ffkes over nadenken! 
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
of Crown Dj 
Ik moet dus steeds aan Kroon smeerolie denken, helemaal als ik dit leesSebastopoll wrote:Crown vind ik ook vet klinken
-
D
- 8 posts member since 2012
- last seen Apr 2013
Gewoon door wat namen te zien, zelf deze bedacht 
Kvond hem wel goed, dus heb ik hem gehouden ;p
Kvond hem wel goed, dus heb ik hem gehouden ;p