DJ Naam xD, was een beetje aan het kutten en toen dacht ik oowjaaa, Hardphonic klinkt wel leuk xD
Ik werd vaak zat robkuh genoemd ipv rob
en 1990 is mijn geboortejaar
makkelijk toch?
Vind je?Festuca wrote:Beetje lastig uit te spreken
ja, en vind hem ook niet egt catchy...hardaddict wrote:Vind je?Festuca wrote:Beetje lastig uit te spreken
resistentgebats?hardaddict wrote:Ik denk dat mijn dj naam resistebat word, is latijns voor verzet.
vond het wel vet klinken
Effe serieus wat heb die jongen nou aan zo'n commentSkedoedelefloeps wrote:resistentgebats?hardaddict wrote:Ik denk dat mijn dj naam resistebat word, is latijns voor verzet.
vond het wel vet klinken
Niets, maar posten mensen hier hun naam om hulp te krijgen dan?RAW-vizion wrote:Effe serieus wat heb die jongen nou aan zo'n commentSkedoedelefloeps wrote:resistentgebats?hardaddict wrote:Ik denk dat mijn dj naam resistebat word, is latijns voor verzet.
vond het wel vet klinken
Kijk daar heeft hij wat aanSkedoedelefloeps wrote:Niets, maar posten mensen hier hun naam om hulp te krijgen dan?![]()
Ik zal het anders formuleren, Latijn = vet, maar niet elk woord in het Latijn is een extreem goede keuze voor een naam.
Klopt, maar ik verander mijn naam niet omdat een ander het niet mooi vind.RAW-vizion wrote:Kijk daar heeft hij wat aanSkedoedelefloeps wrote:Niets, maar posten mensen hier hun naam om hulp te krijgen dan?![]()
Ik zal het anders formuleren, Latijn = vet, maar niet elk woord in het Latijn is een extreem goede keuze voor een naam.
Festuca is ook latijns =)Skedoedelefloeps wrote: Niets, maar posten mensen hier hun naam om hulp te krijgen dan?![]()
Skedoedelefloeps ookFestuca wrote:Festuca is ook latijns =)Skedoedelefloeps wrote: Niets, maar posten mensen hier hun naam om hulp te krijgen dan?![]()
Lol ik werk in een kas in de planten, en wij hebben ook een plant soort die heet FestucaFestuca wrote:Festuca is ook latijns =)Skedoedelefloeps wrote: Niets, maar posten mensen hier hun naam om hulp te krijgen dan?![]()