Jorea88 wrote:Jorea88..
Mijn voornaam begint met een J
Ik ben geïmporteerd uit Zuid-Korea.. (Ja ja mensen er is geld voor mij betaald)
En ik ben geboren in 1988..
dat is idd klein, hij is ook kleinJorea88 wrote:Parvus is toch klein in het Latijns :p? Zo werd ik altijd genoemd tijdens Latijns haha! Ben zelf maar 1.68m.. Wij kleine mensen hebben het niet makkelijk hoor :p
Skedoedelefloeps wrote:Skedoedelefloeps -> Simpelweg te achterlijk om verzonnen te worden door iemand anders, dus nooit een copycat en altijd beschikbaar
Toevallig geen familie van ... ?Pithune wrote:
zou het niet te hard roepen
http://partyflock.nl/artist/42455:Volt.html
hij heeft toch aardig wat gigs op zn naam
Haha kan me nog herinneren dat ik in een dronkenbui op hardtraxx zat en jou naam zag staan en probeerde het over te typen maar lukte volgens mij niet helemaalRAW-vizion wrote:Skedoedelefloeps wrote:Skedoedelefloeps -> Simpelweg te achterlijk om verzonnen te worden door iemand anders, dus nooit een copycat en altijd beschikbaar
dit bedoel je?MovingMadness wrote:Haha kan me nog herinneren dat ik in een dronkenbui op hardtraxx zat en jou naam zag staan en probeerde het over te typen maar lukte volgens mij niet helemaalRAW-vizion wrote:Skedoedelefloeps wrote:Skedoedelefloeps -> Simpelweg te achterlijk om verzonnen te worden door iemand anders, dus nooit een copycat en altijd beschikbaar
Ik ben niet veel groter idd.RAW-vizion wrote:dat is idd klein, hij is ook kleinJorea88 wrote:Parvus is toch klein in het Latijns :p? Zo werd ik altijd genoemd tijdens Latijns haha! Ben zelf maar 1.68m.. Wij kleine mensen hebben het niet makkelijk hoor :p
Als je laat thuis komt, was je dan niet een nightpuker?Nightbreaker wrote:Pas de naam Nightbreaker verzonnen..
Mn pa noemde me altijd "Nachtbraker" als ik laat thuiskwam van uitgaan![]()
Vandaar
Aangezien er ook een Duruz is misschien toch wat anders verzinnenD-Ruz wrote:Dorus
O = -
S = Z
D-Ruz
Vind het een beetje lijken op stomac.tomac wrote:tomac
tom is van mijn naam: Thomas
ac is omdat ik het leuk vind klinken (tomac in z'n geheel dus). Eigenlijk afgeleid van Isaac, omdat ik dat dus ook vet vond klinken vroeger.
Beetje apart dus