Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 22:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the sidespinnars schreef:
ik zit nu te twijfelen tussen fixxer en the catalyst wat denken jullie?


wij kunnen jouw naam niet bepalen, dat zal je zelf moeten doen

welke vind je het beste bij jezelf passen? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 22:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Pithune schreef:
De naam Pithune is een woordspeling van "P-Tune".

de P is de begin letter van m'n naam, Peter.
"Tune" omvat style, sound, beats...

kort gezegd betekend het "mijn style". En dat is precies waar Pithune voor staat.


Shadow Interaction:

Shadow betekend schaduw, dus de donkere kant van een object. En dat is precies waar SI voor staat.

De "Interaction" laat dat zien; onder Pithune draai ik toegankelijke dingen, onder SI juist de ommezijde; donker, raw, hard en hardcore zonder grens

in simpele termen betekend de naam... "de keerzijde"


ik zou het bij 1 naam houden, maar het is op zich wel handig voor het publiek, dan weten die precies wat ze kunnen verwachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:27 
 
Hardtraxx Veteran

SoundHound schreef:
ik zou het bij 1 naam houden, maar het is op zich wel handig voor het publiek, dan weten die precies wat ze kunnen verwachten ^^

Nah ik vind het wel goed dat hij het zo doet. Ander alias andere sound! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2010 23:28 
 
Artiest

uiteindelijk 't de bedoeling dat er een duidelijk verschil komt in wat ik onder de 2 namen draai. zo zou ik bijv onmogelijk DB-STF - MMA of een Showtek draaien onder SI, maar juist wel de stevigere releases van TILT, MIM en Mythica

daarnaast focus ik me ook op 't draaien van hardcore (in zeldzame geval ook early) onder die naam
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2010 14:49 
 
Hardtraxx Veteran

SoundHound schreef:
the sidespinnars schreef:
ik zit nu te twijfelen tussen fixxer en the catalyst wat denken jullie?


wij kunnen jouw naam niet bepalen, dat zal je zelf moeten doen

welke vind je het beste bij jezelf passen? ;)

tja zelf vind ik the catalyst wel bij me passen fixxer klinkt ook wel leuk maar als ik nu aan dat woord denk, denk ik gelijk aan een nustyle dj en dat wil ik juist niet dus ik denk dat dat me nieuwe naam word of zeg jij van die naam klinkt voor geen meter?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:10 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

En AT8
Eighty eight maar dan creatiever xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:43 
 
Artiest

the sidespinnars schreef:
SoundHound schreef:
the sidespinnars schreef:
ik zit nu te twijfelen tussen fixxer en the catalyst wat denken jullie?


wij kunnen jouw naam niet bepalen, dat zal je zelf moeten doen

welke vind je het beste bij jezelf passen? ;)

tja zelf vind ik the catalyst wel bij me passen fixxer klinkt ook wel leuk maar als ik nu aan dat woord denk, denk ik gelijk aan een nustyle dj en dat wil ik juist niet dus ik denk dat dat me nieuwe naam word of zeg jij van die naam klinkt voor geen meter?

gelukkig heb je aan mij je nieuwe naam te danken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran

ben ik je ook zeer dankbaar voor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

To Skribble is engels voor 'lelijk schrijven'

Het is wat dat betreft jammer dat ik dit moet typen: als ik het had geschreven was het gelijk duidelijk geweest waarom :P

Alleen ik vind hem niet lekker klinken... dus ik zit te denken om het te veranderen naar D-Vine, weet alleen niet of die al bestaat.

D want Dirk :P
Vine is een soort klimop, een plant die grote hoogtes kan bereiken met behulp van iets anders, hij kan het niet op zichzelf. Net als ik (en met mij elke DJ natuurlijk) publiek nodig heb om groot te worden.

En daarnaast is de uitspraak van D-Vine natuurlijk het engelse woord voor Goddelijk... beetje arrogantie mag toch wel? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 13:42 
 
Artiest

The Skribblers schreef:
Alleen ik vind hem niet lekker klinken... dus ik zit te denken om het te veranderen naar D-Vine, weet alleen niet of die al bestaat.

D want Dirk :P
Vine is een soort klimop, een plant die grote hoogtes kan bereiken met behulp van iets anders, hij kan het niet op zichzelf. Net als ik (en met mij elke DJ natuurlijk) publiek nodig heb om groot te worden.

En daarnaast is de uitspraak van D-Vine natuurlijk het engelse woord voor Goddelijk... beetje arrogantie mag toch wel? ;)

D-Vine bestaat idd al

sws deze:
http://partyflock.nl/artist/26005:D_Vine.html

en zou de naam ook persoonlijk niet nemen, je spat er niet mee uit tussen de namen D-Vide, D-Vided, D-Vice, D-Vino.... get my point?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2010 16:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Conzpiracy.

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik eraan gekomen ben :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:44 
 
Artiest

Hymn schreef:
Conzpiracy.

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik eraan gekomen ben :$


Laat me raden,
je dacht aan Conspiracy, maar vond het niet hardstyle eruit zien dus dacht je
EUREKA! Ik doe wat niemand anders bedenkt te doen, de -S- wordt een -Z- :yay:
en zodoende Conzpiracy... Zit ik er dichtbij? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:19 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Hymn schreef:
Conzpiracy.

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik eraan gekomen ben :$


Laat me raden,
je dacht aan Conspiracy, maar vond het niet hardstyle eruit zien dus dacht je
EUREKA! Ik doe wat niemand anders bedenkt te doen, de -S- wordt een -Z- :yay:
en zodoende Conzpiracy... Zit ik er dichtbij? :whistle:

hoe spreek je jou naam wel niet uit man?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 19:49 
 
Artiest

the sidespinnars schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Hymn schreef:
Conzpiracy.

Ik zou eigenlijk niet weten hoe ik eraan gekomen ben :$


Laat me raden,
je dacht aan Conspiracy, maar vond het niet hardstyle eruit zien dus dacht je
EUREKA! Ik doe wat niemand anders bedenkt te doen, de -S- wordt een -Z- :yay:
en zodoende Conzpiracy... Zit ik er dichtbij? :whistle:

hoe spreek je jou naam wel niet uit man?


noem me maar Skedoedel en niemand zegt dat dit mijn DJ/producer naam is ofwel :P
+ het is een stuk origineler dan een -Z- in je naam in plaats van een -S- ken je m nog zo achterlijk vinde ontkenne ken je t nie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mij boeit het totaal niet of er een q of een z in een naam zit... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:23 
 
Artiest

SoundHound schreef:
mij boeit het totaal niet of er een q of een z in een naam zit... ;)


met alle respect maar dingen als
D'Stylerz
en Da Reactorz
Soundwalkerz
The Reduzer
zelfs Dizzorder

kan ik persoonlijk zo moe van worden, iedereen denkt maar dat een z in plaats van s hoort en dan is je naam meteen goed gekeurd door de hardstyle community, ik kan me daar gewoon aan ergeren, 90% van iedereen die een naam bedenkt komt wel met iets met een Z erin ofzo, je naam moet toch iets zijn waar je over hebt nagedacht en waar een reden achter zit en niet zoals
Da Reactorz of Soundwalkerz gewoon een z erin zette, vind ik persoonlijk heel storend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
SoundHound schreef:
mij boeit het totaal niet of er een q of een z in een naam zit... ;)


met alle respect maar dingen als
D'Stylerz
en Da Reactorz
Soundwalkerz
The Reduzer
zelfs Dizzorder

kan ik persoonlijk zo moe van worden, iedereen denkt maar dat een z in plaats van s hoort en dan is je naam meteen goed gekeurd door de hardstyle community, ik kan me daar gewoon aan ergeren, 90% van iedereen die een naam bedenkt komt wel met iets met een Z erin ofzo, je naam moet toch iets zijn waar je over hebt nagedacht en waar een reden achter zit en niet zoals
Da Reactorz of Soundwalkerz gewoon een z erin zette, vind ik persoonlijk heel storend.

mijn dj naam moest wel met een z want er zat al 1 of andere neger op YT met raw vision dus mijn naam is nu RAW vizion
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
SoundHound schreef:
mij boeit het totaal niet of er een q of een z in een naam zit... ;)


met alle respect maar dingen als
D'Stylerz
en Da Reactorz
Soundwalkerz
The Reduzer
zelfs Dizzorder

kan ik persoonlijk zo moe van worden, iedereen denkt maar dat een z in plaats van s hoort en dan is je naam meteen goed gekeurd door de hardstyle community, ik kan me daar gewoon aan ergeren, 90% van iedereen die een naam bedenkt komt wel met iets met een Z erin ofzo, je naam moet toch iets zijn waar je over hebt nagedacht en waar een reden achter zit en niet zoals
Da Reactorz of Soundwalkerz gewoon een z erin zette, vind ik persoonlijk heel storend.


tsjah, ik let daar niet zo op. ;)

ik weet nog geen eens een producer naam terwijl ik nu al een jaar produceer... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Namen zijn ook zo onorigineel als de pest.. Da Reactorz.. waar slaat dat nou op?

Chris One is vet bedacht, Thera ook, Frontliner vind ik kewl, The Prophet, eigenlijk alles waar niet zo'n domme Z in zit eigenlijk. Wat je ook veel ziet zijn namen met 'xx' .
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 23:53 
 
Artiest

tomb schreef:
Namen zijn ook zo onorigineel als de pest.. Da Reactorz.. waar slaat dat nou op?

Chris One is vet bedacht, Thera ook, Frontliner vind ik kewl, The Prophet, eigenlijk alles waar niet zo'n domme Z in zit eigenlijk. Wat je ook veel ziet zijn namen met 'xx' .


ja precies da reactorz is zo'n vage naam waar geen idee achter zit (net zoals de nummers trouwes :whistle:)
namen als Beholder, Max Enforcer, Zatox, Crypsis dat zijn vette namen, waar de een gewoon puur fictie is en de ander misschien een betekenis, da reactorz is gewoon een brakke zondagochtend brainstormsessie geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe brak was jij wel niet toen jij je naam verzon dan? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 00:35 
 
Artiest

Mol schreef:
Hoe brak was jij wel niet toen jij je naam verzon dan? :D


mwuah viel mee :P
ik verzin zulke namen omdat ik weet dat niemand anders ze verzint xd
heb wel eens op internationale sites dat je een leuke naam wil, beetje pakkend en dan moet je [naam]233 doen omdat die al gebruikt wordt en dat kreeg ik dan 8 keer achter elkaar en dan bedenk je gewoon hele lauwe, domme namen waarvan je weet die heeft niemand om snel een account aan te maken.
zodoende :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heet guido, en het is een frans/italiaanse verbastering van het woord guide. gids dus.
toen dacht ik wat past daar leuk achter? 4 u, for you. voor jou

gids voor jou ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2010 23:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
SoundHound schreef:
mij boeit het totaal niet of er een q of een z in een naam zit... ;)


met alle respect maar dingen als
D'Stylerz
en Da Reactorz
Soundwalkerz
The Reduzer
zelfs Dizzorder

kan ik persoonlijk zo moe van worden, iedereen denkt maar dat een z in plaats van s hoort en dan is je naam meteen goed gekeurd door de hardstyle community, ik kan me daar gewoon aan ergeren, 90% van iedereen die een naam bedenkt komt wel met iets met een Z erin ofzo, je naam moet toch iets zijn waar je over hebt nagedacht en waar een reden achter zit en niet zoals
Da Reactorz of Soundwalkerz gewoon een z erin zette, vind ik persoonlijk heel storend.

Dat is H4rdStyLe Br3eZz3rrrr JwZzZ!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2010 01:02 
 
Hardtraxxer

ik vind het lekker klinken :p
vertaling= y-as (wiskunde)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner