Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Kreeg net een mailjte van Native Instruments:

http://www.native-instruments.com/#/en/ ... nouncement
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
ziet er niet verkeerd uit :)
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Damn, dat ziet er wel ziek uit! Dat is even wat anders dan een RDJ2
Donateur
1973 posts member since 2008
Maximize wrote:Kreeg net een mailjte van Native Instruments
Klote spam ook altijd... ;)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Ziet er vet uit, misschien dat ik hem wel ga halen ^^ Maarja komt pas uit in winter 2010 uit... (al lijkt het al winter te zijn als ik uit het raam kijk)
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
eerder herfst, het vriest (nog) niet :kiss2:
Hardtraxx Elite
2232 posts member since 2009
last seen Jul 2022
Denk dat deze aangeschaft gaat worden :thumbsup:
edit: ik haal wel een setje cdj's voor 't zelfde geld :')
E
:woot: ik had de mail net gelzen. helemaal overzichtelijk alleen jammer dat het niet met kleuren is voorzien(ik bedoel datie helemaal zwart is en niet afwisselend zoals de steel van hecrules)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
hoeveel moet dat ding kosten?
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
op site staat 899 euro :/
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Tja opzich wel leuk, maar ik ga toch voor een setje CDJ850(of 2e hands CDJ1000MK3) als volgende set... Dit soort controllers zijn wel vet, maar als Hardstyle DJ vind ik t een beetje gaar... Als je veel house draait en on-stage edits wil maken is dit een ideaal apparaat met die sample decks enzo, maar je zit toch altijd met veel knoppen dicht op elkaar gepropt en een klein jog wheel.. Nee doe mij voor die centen dan toch maar gewoon een CDJ ;)
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
knoppen zitten inderdaad erg dicht op elkaar vind ik persoonlijk als k dat zo ziet

ik zou voor dat geld inderdaad voor pioneers kijken dan voor zoiets
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2022
TakkU wrote:Tja opzich wel leuk, maar ik ga toch voor een setje CDJ850(of 2e hands CDJ1000MK3) als volgende set... Dit soort controllers zijn wel vet, maar als Hardstyle DJ vind ik t een beetje gaar... Als je veel house draait en on-stage edits wil maken is dit een ideaal apparaat met die sample decks enzo, maar je zit toch altijd met veel knoppen dicht op elkaar gepropt en een klein jog wheel.. Nee doe mij voor die centen dan toch maar gewoon een CDJ ;)
Zany gebruikt 'm tegenwoordig ook ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Zany gebruikt wat anders! ;) Die gebruikt de X1 ofzo.. Weet zo even niet hoe de heet.. Maar dat is een controller waarbij je 1 of 2 decks aanstuurt, maar nog wel een mixer nodig hebt
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2022
TakkU wrote:Zany gebruikt wat anders! ;) Die gebruikt de X1 ofzo.. Weet zo even niet hoe de heet.. Maar dat is een controller waarbij je 1 of 2 decks aanstuurt, maar nog wel een mixer nodig hebt
zelfde idee... :/
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
View on YouTube
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Edwinn wrote:View on YouTube
Als ik dat kijk, krijg ik het al helemaal warm! :love: Ik krijg ook meer het gevoel als je zo live aan het samplen ben, dat je dan echt aan het draaien bent..
Donateur
last seen Nov 2014
Wow. Dit is echt nice! Ik dacht weer een of ander digitaal mengding zoals die van mij.
Maar dit is echt vernieuwend en hier kan je echt wat mee! Die loopjes, die beatpad functie :love:
Je kan zulke vette dingen doen met dit beest! Ik denk wel dat ik hier voor ga sparen hoor!
Denk niet dat intro-outro de toekomst heeft namelijk.
Hardtraxx Elite
last seen Jul 2022
Dit is niet zozeer mixen dit is meer re-mixen!
Geen wonder dat ze de hoofdprijs voor deze interface vragen >.<
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Mannonymous wrote:Dit is niet zozeer mixen dit is meer re-mixen!
Geen wonder dat ze de hoofdprijs voor deze interface vragen >.<
Klopt ;) Alleen is het voor Hardstyle denk ik er lastig om goed toe te passen... In stijlen als techno/house is t een stuk makkelijker, maar de structuur van Hardstyle loont zich niet echt voor dit soort edits
Donateur
last seen Nov 2014
Ondanks de structuur van hardstyle denk ik dat je er veel vette dingen mee moet kunnen doen.
Ik ga het in ieder geval proberen :evil:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Mol wrote:Ondanks de structuur van hardstyle denk ik dat je er veel vette dingen mee moet kunnen doen.
Ik ga het in ieder geval proberen :evil:
Hehe :P Je kan al een poging wagen door loops in te stellen op decks C&D van je Digital Jockey ;) Wel wat gepruts met de shift knop, maar dan kan je t zelfde idee krijgen.. Of als traktor 4 uit is, een aantal knoppen toewijzen aan de sampledecks :P
Donateur
last seen Nov 2014
Haha kan ik een keer naar gaan kijken. Maar ik vind het allemaal maar tricky shit met dat ding!
Wil je er echt wat vets mee doen denk ik dat alles direct moet gebeuren, niet teveel acties hoeven uitvoeren.

En knoppen toewijzen doe ik niet meer. Kost me veel te veel tijd, vind dat ze daar wel een
duidelijkere interface voor mogen maken! Het is veel trial and error.

Trouwens, heb jij je mengpaneel wel eens verplaatst? Ik ging met een feestje van me
in m'n schuur draaien. Na het verplaatsen was ik m'n hele config kwijt! Kon ik alle knoppen weer
opnieuw gaan toewijzen.. HEEL apart. Dat zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn, redeneer ik :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Hmm.. Normaal als je op dezelfde computer blijft werken verandert er niks.. Ik heb meerdere keren dat ding meegezeuld ergens anders naartoe, en ook vaak zat heb ik hm gewoon niet ingeplugd, maar nog nooit gemerkt dat mn mapping anders werd!!
Donateur
last seen Nov 2014
Nee daarom, dat dacht ik dus ook! Er zou 0,0 moeten veranderen! Ik sleepte m'n eigen PC mee
dus daar lag het niet aan. Zulke vage shit was dat. Is er toevallig een keycombo die je mapping reset?
(lijkt me ook heel onlogisch, maar het probleem zelf slaat ook al nergens op dus waarom niet vragen he :D )