Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kreeg net een mailjte van Native Instruments:

http://www.native-instruments.com/#/en/ ... nouncement
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ziet er niet verkeerd uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Damn, dat ziet er wel ziek uit! Dat is even wat anders dan een RDJ2
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Kreeg net een mailjte van Native Instruments

Klote spam ook altijd... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er vet uit, misschien dat ik hem wel ga halen ^^ Maarja komt pas uit in winter 2010 uit... (al lijkt het al winter te zijn als ik uit het raam kijk)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

eerder herfst, het vriest (nog) niet :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat deze aangeschaft gaat worden :thumbsup:
edit: ik haal wel een setje cdj's voor 't zelfde geld :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:00 
 

:woot: ik had de mail net gelzen. helemaal overzichtelijk alleen jammer dat het niet met kleuren is voorzien(ik bedoel datie helemaal zwart is en niet afwisselend zoals de steel van hecrules)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

hoeveel moet dat ding kosten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op site staat 899 euro :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja opzich wel leuk, maar ik ga toch voor een setje CDJ850(of 2e hands CDJ1000MK3) als volgende set... Dit soort controllers zijn wel vet, maar als Hardstyle DJ vind ik t een beetje gaar... Als je veel house draait en on-stage edits wil maken is dit een ideaal apparaat met die sample decks enzo, maar je zit toch altijd met veel knoppen dicht op elkaar gepropt en een klein jog wheel.. Nee doe mij voor die centen dan toch maar gewoon een CDJ ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

knoppen zitten inderdaad erg dicht op elkaar vind ik persoonlijk als k dat zo ziet

ik zou voor dat geld inderdaad voor pioneers kijken dan voor zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 21:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Tja opzich wel leuk, maar ik ga toch voor een setje CDJ850(of 2e hands CDJ1000MK3) als volgende set... Dit soort controllers zijn wel vet, maar als Hardstyle DJ vind ik t een beetje gaar... Als je veel house draait en on-stage edits wil maken is dit een ideaal apparaat met die sample decks enzo, maar je zit toch altijd met veel knoppen dicht op elkaar gepropt en een klein jog wheel.. Nee doe mij voor die centen dan toch maar gewoon een CDJ ;)

Zany gebruikt 'm tegenwoordig ook ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2010 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zany gebruikt wat anders! ;) Die gebruikt de X1 ofzo.. Weet zo even niet hoe de heet.. Maar dat is een controller waarbij je 1 of 2 decks aanstuurt, maar nog wel een mixer nodig hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2010 16:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TakkU schreef:
Zany gebruikt wat anders! ;) Die gebruikt de X1 ofzo.. Weet zo even niet hoe de heet.. Maar dat is een controller waarbij je 1 of 2 decks aanstuurt, maar nog wel een mixer nodig hebt

zelfde idee... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2010 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:

Als ik dat kijk, krijg ik het al helemaal warm! :love: Ik krijg ook meer het gevoel als je zo live aan het samplen ben, dat je dan echt aan het draaien bent..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 21:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wow. Dit is echt nice! Ik dacht weer een of ander digitaal mengding zoals die van mij.
Maar dit is echt vernieuwend en hier kan je echt wat mee! Die loopjes, die beatpad functie :love:
Je kan zulke vette dingen doen met dit beest! Ik denk wel dat ik hier voor ga sparen hoor!
Denk niet dat intro-outro de toekomst heeft namelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is niet zozeer mixen dit is meer re-mixen!
Geen wonder dat ze de hoofdprijs voor deze interface vragen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Dit is niet zozeer mixen dit is meer re-mixen!
Geen wonder dat ze de hoofdprijs voor deze interface vragen >.<

Klopt ;) Alleen is het voor Hardstyle denk ik er lastig om goed toe te passen... In stijlen als techno/house is t een stuk makkelijker, maar de structuur van Hardstyle loont zich niet echt voor dit soort edits
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ondanks de structuur van hardstyle denk ik dat je er veel vette dingen mee moet kunnen doen.
Ik ga het in ieder geval proberen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ondanks de structuur van hardstyle denk ik dat je er veel vette dingen mee moet kunnen doen.
Ik ga het in ieder geval proberen :evil:

Hehe :P Je kan al een poging wagen door loops in te stellen op decks C&D van je Digital Jockey ;) Wel wat gepruts met de shift knop, maar dan kan je t zelfde idee krijgen.. Of als traktor 4 uit is, een aantal knoppen toewijzen aan de sampledecks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Haha kan ik een keer naar gaan kijken. Maar ik vind het allemaal maar tricky shit met dat ding!
Wil je er echt wat vets mee doen denk ik dat alles direct moet gebeuren, niet teveel acties hoeven uitvoeren.

En knoppen toewijzen doe ik niet meer. Kost me veel te veel tijd, vind dat ze daar wel een
duidelijkere interface voor mogen maken! Het is veel trial and error.

Trouwens, heb jij je mengpaneel wel eens verplaatst? Ik ging met een feestje van me
in m'n schuur draaien. Na het verplaatsen was ik m'n hele config kwijt! Kon ik alle knoppen weer
opnieuw gaan toewijzen.. HEEL apart. Dat zou eigenlijk niet mogelijk moeten zijn, redeneer ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm.. Normaal als je op dezelfde computer blijft werken verandert er niks.. Ik heb meerdere keren dat ding meegezeuld ergens anders naartoe, en ook vaak zat heb ik hm gewoon niet ingeplugd, maar nog nooit gemerkt dat mn mapping anders werd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2010 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee daarom, dat dacht ik dus ook! Er zou 0,0 moeten veranderen! Ik sleepte m'n eigen PC mee
dus daar lag het niet aan. Zulke vage shit was dat. Is er toevallig een keycombo die je mapping reset?
(lijkt me ook heel onlogisch, maar het probleem zelf slaat ook al nergens op dus waarom niet vragen he :D )
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner