Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 14:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik kon hier geen topic over vinden en ook met google en de rekorbox handleiding kwam ik er niet uit. Dus bij deze:
Hoe kun je na een gig je tracklist opzoeken met Rekordbox? :)
Na feesten zie je DJ's vaak hun tracklist posten en heb wel eens gehoord dat dit gemakkelijk via Rekorbox kan, echter lukt het mezelf niet. Nummers uiteraard voor de gig met Rekordbox voorbereid, dus lijkt me dat dit geen probleem zou moeten zijn. Lijkt me namelijk leuk om terug te kunnen zien welke platen we die avond gedraaid hebben. :beer:
Als iemand het weet hoor ik het graag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als je je USB in je pc stopt kun je in rekordbox naar je usb gaan en daar staat history. Dan krijg je de lijst zo voor je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2017 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
Als je je USB in je pc stopt kun je in rekordbox naar je usb gaan en daar staat history. Dan krijg je de lijst zo voor je!

Thanks! Helaas is het schijnbaar niet mogelijk, omdat er nog via een andere pc nummers op de usb zijn gezet. :cry: Die dag werd Zimmersion 2.0 gereleased en die hebben we toen via een andere pc erop gezet. Naja, weer wat geleerd, volgende keer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb in mijn instellingen zelf aan moeten vinken dat ik me gedraaide tracks wil opslaan in een play list. Zal vanmiddag is even kijken of ik het nog kan vinden. En niet alle apparaten slaan je history op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 13:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Ik heb in mijn instellingen zelf aan moeten vinken dat ik me gedraaide tracks wil opslaan in een play list. Zal vanmiddag is even kijken of ik het nog kan vinden. En niet alle apparaten slaan je history op.

Nog wat kunnen vinden? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2017 20:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fromrussiaWITLOF schreef:
Ivey Jones schreef:
Ik heb in mijn instellingen zelf aan moeten vinken dat ik me gedraaide tracks wil opslaan in een play list. Zal vanmiddag is even kijken of ik het nog kan vinden. En niet alle apparaten slaan je history op.

Nog wat kunnen vinden? :)

Niet meer bij stil gestaan :whistle: Ik moet het nog steeds checken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2017 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter laat dan nooit zeggen ze vaak.

Open Rekordbox -> Bestand -> Voorkeuren. Klik op CDJ-Apparaat ga naar het tabje Apparaat en vink bij Geschiedenis " Afspeelgeschiedenis automatisch importeren".

Elke keer als jij je USB in Pioneer appargaat hebt gestoken en wat afspeeld importeerd er automatisch een mapje met Geschiedenis. Daar wordt alles op datum opgeslagen. Draai je op 2 verschillende gigs zie je dus bij je geschiedenis 2 dezelfde datums staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivey Jones schreef:
Beter laat dan nooit zeggen ze vaak.

Open Rekordbox -> Bestand -> Voorkeuren. Klik op CDJ-Apparaat ga naar het tabje Apparaat en vink bij Geschiedenis " Afspeelgeschiedenis automatisch importeren".

Elke keer als jij je USB in Pioneer appargaat hebt gestoken en wat afspeeld importeerd er automatisch een mapje met Geschiedenis. Daar wordt alles op datum opgeslagen. Draai je op 2 verschillende gigs zie je dus bij je geschiedenis 2 dezelfde datums staan.


Nog bedankt voor je reactie, heb hem alleen gemist haha! Na de gig stond het er vanzelf na het inladen van de usb. Zal dus waarschijnlijk aan het feit dat we het op 2 pc's gedaan hebben toen hebben gelegen. :whistle:
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner