Ik kan natuurlijk ook 3u spenderen aan een melo, maar zoveel tijd heb ik niet. Waarom maak jij eens niks?TakkU wrote:Sorry, maar ik heb bij deze melo hetzelfde als je vorige.. Het mist structuur. Het volgt elkaar niet op, waardoor het niet 1 geheel wordt.. Daarnaast zijn idd een aantal nootlengtes niet goed, en staan ze ook vaak niet goed op de maat..
Related topics
- View the latest post: Hardtraxx BBQ bij Project 141
- View the latest post: Timmy Trumpet & Sub Zero Project - Project X (190295138264)
- View the latest post: Sub Zero Project - The Project (DWX-379)
- View the latest post: Scot Project & Mark Sherry - Acid Air Raid (Scot Project Mix) (OUT026X)
- View the latest post: Project Exile - Death May Die / The Sexual Thrill 2015 (Project Exile Remix) (THER-149)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
ben ik al mee bezigAbstractorz wrote:Waarom maak jij eens niks?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Heb 4 simpele melo's gemaakt in 1 WAV file (151 BPM)
http://www3.zippyshare.com/v/28732398/file.html
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
slim man 151bpm terwijl de rest 150 is, en het ook in de openings post staatSkedoedelefloeps wrote:Heb 4 simpele melo's gemaakt in 1 WAV file (151 BPM)
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Stond simpelweg op 151 bpm en heb er niet op gelet. Als je ze boeiend vindt maak je ze toch even na.RAW-vizion wrote:slim man 151bpm terwijl de rest 150 is, en het ook in de openings post staatSkedoedelefloeps wrote:Heb 4 simpele melo's gemaakt in 1 WAV file (151 BPM)
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
zit jij 3 uur aan 1 melo dan?:PAbstractorz wrote:Ik kan natuurlijk ook 3u spenderen aan een melo, maar zoveel tijd heb ik niet. Waarom maak jij eens niks?TakkU wrote:Sorry, maar ik heb bij deze melo hetzelfde als je vorige.. Het mist structuur. Het volgt elkaar niet op, waardoor het niet 1 geheel wordt.. Daarnaast zijn idd een aantal nootlengtes niet goed, en staan ze ook vaak niet goed op de maat..
Aan een goede wel jathedutchrages wrote:zit jij 3 uur aan 1 melo dan?:PAbstractorz wrote:Ik kan natuurlijk ook 3u spenderen aan een melo, maar zoveel tijd heb ik niet. Waarom maak jij eens niks?TakkU wrote:Sorry, maar ik heb bij deze melo hetzelfde als je vorige.. Het mist structuur. Het volgt elkaar niet op, waardoor het niet 1 geheel wordt.. Daarnaast zijn idd een aantal nootlengtes niet goed, en staan ze ook vaak niet goed op de maat..
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Lol...
Ben geen melodie talent, geluidjes eruit krijgen dat wel ja, maar melodietjes zit ik iets langer aan 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
hmm ok, last van valse noten enzo ofwat?
-
RHardtraxx Veteran
heb ik ook hoor ben ook altyd wel een uur bezig om een melo af te makenAbstractorz wrote:Ben geen melodie talent, geluidjes eruit krijgen dat wel ja, maar melodietjes zit ik iets langer aan
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Heb er nooit moeite mee, een goede melo heb ik in me zitten en dus heel snel uitgewerkt. Een uur of langer aan een melo werken heb ik nog nooit gehad 
een goede melo maken is vaak ook een gevoel, wat niet altijd iedereen bezitSkedoedelefloeps wrote:Heb er nooit moeite mee, een goede melo heb ik in me zitten en dus heel snel uitgewerkt. Een uur of langer aan een melo werken heb ik nog nooit gehad
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja, naja ik bedenk soms ook goede melo's zonder een beginnend idee of emotie.
Maar ik kom heel vaak met ideeën achter de piano en als ik piano speel speel ik met passie en emotie en de goede concepten onthoud ik en speel ik later op de pc over. Ken genoeg mensen die moeite hebben met melo's hoor, geen schande, weet toevallig van mezelf dat ik sterk ben op dat punt dus. Maar iedereen heeft z'n goede en zwakke punten.
Maar ik kom heel vaak met ideeën achter de piano en als ik piano speel speel ik met passie en emotie en de goede concepten onthoud ik en speel ik later op de pc over. Ken genoeg mensen die moeite hebben met melo's hoor, geen schande, weet toevallig van mezelf dat ik sterk ben op dat punt dus. Maar iedereen heeft z'n goede en zwakke punten.
-
RHardtraxx Veteran
jij heb ook de luxe om eerst te spelen op een piano, ik heb dat niet dus ik moet gelijk op de pc en daardoor duurt het bij mij wat langer omdat ik het niet egt kan ''spelen''Skedoedelefloeps wrote:Ja, naja ik bedenk soms ook goede melo's zonder een beginnend idee of emotie.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Heb genoeg goede melo's achter de pc ook gemaakt hoor, maar je bent er blijkbaar minder sterk in, dat kan natuurlijk.RAW-vizion wrote:jij heb ook de luxe om eerst te spelen op een piano, ik heb dat niet dus ik moet gelijk op de pc en daardoor duurt het bij mij wat langer omdat ik het niet egt kan ''spelen''Skedoedelefloeps wrote:Ja, naja ik bedenk soms ook goede melo's zonder een beginnend idee of emotie.
Ik heb ook wel vaak inspiratie, maar dan doe ik toevallig 1 iets verkeerd en dan is het weer weg 
Heb ook wel 2 midi's staan, al iets, maar kan geen piano.
Heb ook wel 2 midi's staan, al iets, maar kan geen piano.
hm, dat zou mij niet lukken. als ik zonder emotie is verzin, dan heb ik er geen betekenis achter.Skedoedelefloeps wrote:Ja, naja ik bedenk soms ook goede melo's zonder een beginnend idee of emotie.
maar het is wat je zegt, de één is sterker in dat punt dan de ander
Dat luxe heb ik ook nietRAW-vizion wrote: jij heb ook de luxe om eerst te spelen op een piano
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2012
als ik melo wil maken, ga ik gewoon op midi keyboard piano spelen, en dan record ik het, speel ik iets vets, knip ik het eruit, heb je een piano part voor je climax build op, vandaar maak je harde melo. en klaar is kees:) werkt topie bij me,
Ik heb ook even een melo'tje in elkaar gezet. Normaal niet mijn stijl maar de feeling vind ik wel ok 
http://www4.zippyshare.com/v/39483129/file.html
http://www4.zippyshare.com/v/39483129/file.html
Last edited by The Amethist on 25 Mar 2011 07:54, edited 1 time in total.
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
hier ook van mijn kant 2 melo's vind ze zelf wel nice, beetje josh & wesz stijl
http://www34.zippyshare.com/v/4421136/file.html
greetz
http://www34.zippyshare.com/v/4421136/file.html
greetz
-
THardtraxxer
- last seen Aug 2012
haha lijkt wel of we beter een midi topic kunnen openen met post hier je zelf gemaakte melo's ofzo
. zo veel melo's die hier nu gepost worden.
Eerste lijkt op Born 2 Bounce Remix of Let It Gothedutchrages wrote:haha lijkt wel of we beter een midi topic kunnen openen met post hier je zelf gemaakte melo's ofzo. zo veel melo's die hier nu gepost worden.
En shalalala lijkt op Stereotuners - Every Single Day
Wel goede melo's dus.
Ik ga dit weekend weer een beetje Fruity Loopen, eens kijken of ik iets kan maken voor dit project
-
YHardtraxxer
- 235 posts member since 2009
- last seen Jan 2026
Klopt zijn wel happy melo's maar zijn opzich wel ok.