Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:07 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Sorry, maar ik heb bij deze melo hetzelfde als je vorige.. Het mist structuur. Het volgt elkaar niet op, waardoor het niet 1 geheel wordt.. Daarnaast zijn idd een aantal nootlengtes niet goed, en staan ze ook vaak niet goed op de maat..

Ik kan natuurlijk ook 3u spenderen aan een melo, maar zoveel tijd heb ik niet. Waarom maak jij eens niks? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:17 

Hardtraxxer

Abstractorz schreef:
Waarom maak jij eens niks?

ben ik al mee bezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:40 

Hardtraxx Addict

Heb ook ff melodie gemaakt! :)

http://www48.zippyshare.com/v/57694793/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:50 

Artiest

Heb 4 simpele melo's gemaakt in 1 WAV file (151 BPM)

http://www3.zippyshare.com/v/28732398/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:07 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

slim man 151bpm terwijl de rest 150 is, en het ook in de openings post staat :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:24 

Artiest

RAW-vizion schreef:

slim man 151bpm terwijl de rest 150 is, en het ook in de openings post staat :thumbup:

Stond simpelweg op 151 bpm en heb er niet op gelet. Als je ze boeiend vindt maak je ze toch even na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:30 

Hardtraxxer

Abstractorz schreef:
TakkU schreef:
Sorry, maar ik heb bij deze melo hetzelfde als je vorige.. Het mist structuur. Het volgt elkaar niet op, waardoor het niet 1 geheel wordt.. Daarnaast zijn idd een aantal nootlengtes niet goed, en staan ze ook vaak niet goed op de maat..

Ik kan natuurlijk ook 3u spenderen aan een melo, maar zoveel tijd heb ik niet. Waarom maak jij eens niks? :thumbsup:

zit jij 3 uur aan 1 melo dan?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 17:09 

Hardtraxxer

thedutchrages schreef:
Abstractorz schreef:
TakkU schreef:

zit jij 3 uur aan 1 melo dan?:P

Aan een goede wel ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:06 

Artiest

Lol...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:32 

Hardtraxxer

Ben geen melodie talent, geluidjes eruit krijgen dat wel ja, maar melodietjes zit ik iets langer aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:54 

Artiest

hmm ok, last van valse noten enzo ofwat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

Abstractorz schreef:
Ben geen melodie talent, geluidjes eruit krijgen dat wel ja, maar melodietjes zit ik iets langer aan ;)

heb ik ook hoor ben ook altyd wel een uur bezig om een melo af te maken :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:10 

Artiest

Heb er nooit moeite mee, een goede melo heb ik in me zitten en dus heel snel uitgewerkt. Een uur of langer aan een melo werken heb ik nog nooit gehad >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:16 

Hardtraxxer

Heb er nooit moeite mee, een goede melo heb ik in me zitten en dus heel snel uitgewerkt. Een uur of langer aan een melo werken heb ik nog nooit gehad >.<

een goede melo maken is vaak ook een gevoel, wat niet altijd iedereen bezit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:19 

Artiest

Ja, naja ik bedenk soms ook goede melo's zonder een beginnend idee of emotie.
Maar ik kom heel vaak met ideeën achter de piano en als ik piano speel speel ik met passie en emotie en de goede concepten onthoud ik en speel ik later op de pc over. Ken genoeg mensen die moeite hebben met melo's hoor, geen schande, weet toevallig van mezelf dat ik sterk ben op dat punt dus. Maar iedereen heeft z'n goede en zwakke punten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:26 

Hardtraxx Veteran

Maar ik kom heel vaak met ideeën achter de piano en als ik piano speel speel ik met passie en emotie en de goede concepten onthoud ik en speel ik later op de pc over. Ken genoeg mensen die moeite hebben met melo's hoor, geen schande, weet toevallig van mezelf dat ik sterk ben op dat punt dus. Maar iedereen heeft z'n goede en zwakke punten.

jij heb ook de luxe om eerst te spelen op een piano, ik heb dat niet dus ik moet gelijk op de pc en daardoor duurt het bij mij wat langer omdat ik het niet egt kan ''spelen''
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:27 

Artiest

RAW-vizion schreef:

jij heb ook de luxe om eerst te spelen op een piano, ik heb dat niet dus ik moet gelijk op de pc en daardoor duurt het bij mij wat langer omdat ik het niet egt kan ''spelen''

Heb genoeg goede melo's achter de pc ook gemaakt hoor, maar je bent er blijkbaar minder sterk in, dat kan natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:29 

Hardtraxxer

Ik heb ook wel vaak inspiratie, maar dan doe ik toevallig 1 iets verkeerd en dan is het weer weg :P
Heb ook wel 2 midi's staan, al iets, maar kan geen piano.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 23:29 

Hardtraxxer

hm, dat zou mij niet lukken. als ik zonder emotie is verzin, dan heb ik er geen betekenis achter.
maar het is wat je zegt, de één is sterker in dat punt dan de ander ^^

RAW-vizion schreef:
jij heb ook de luxe om eerst te spelen op een piano

Dat luxe heb ik ook niet :P ik 'beeld' me op basis van feeling een mogelijke melodie in
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:24 

Hardtraxxer

als ik melo wil maken, ga ik gewoon op midi keyboard piano spelen, en dan record ik het, speel ik iets vets, knip ik het eruit, heb je een piano part voor je climax build op, vandaar maak je harde melo. en klaar is kees:) werkt topie bij me,
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 23:43 

Hardtraxxer

Ik heb ook even een melo'tje in elkaar gezet. Normaal niet mijn stijl maar de feeling vind ik wel ok ;)

http://www4.zippyshare.com/v/39483129/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:04 

Hardtraxxer

hier ook van mijn kant 2 melo's vind ze zelf wel nice, beetje josh & wesz stijl

http://www34.zippyshare.com/v/4421136/file.html

greetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 13:34 

Hardtraxxer

haha lijkt wel of we beter een midi topic kunnen openen met post hier je zelf gemaakte melo's ofzo :P. zo veel melo's die hier nu gepost worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:03 

Hardtraxx Veteran

thedutchrages schreef:
haha lijkt wel of we beter een midi topic kunnen openen met post hier je zelf gemaakte melo's ofzo :P. zo veel melo's die hier nu gepost worden.

Eerste lijkt op Born 2 Bounce Remix of Let It Go
En shalalala lijkt op Stereotuners - Every Single Day

Wel goede melo's dus.

Ik ga dit weekend weer een beetje Fruity Loopen, eens kijken of ik iets kan maken voor dit project :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:55 

Hardtraxxer

Klopt zijn wel happy melo's maar zijn opzich wel ok.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner