Lyst schreef:
Omdat het allemaal zo dertien in een dozijn als ik weet niet wat klinkt. Ben sowieso al geen fan van met veel mensen 1 project maken, omdat de samenhang van de track vaak ver te zoeken is. Het is niet zo dat als je de beste intro, de beste climax en de beste outro achter elkaar plakt dat je dan een goede track hebt. Alle delen moeten onderdeel uitmaken van het idee achter de track. Dus dat je parallel aan elkaar intro's en climaxen gaat maken is sowieso al raar, hoe weet je nu dat de intro bij de nog niet gekozen climax past en vice versa. Bovendien is nu ook de opbouw van de track al min of meer vastgesteld en valt daar ook niet meer in te variëren.
Sorry dat ik kritiek heb op jullie initiatief, maar ik waarschuw jullie even voor de valkuilen van een dergelijk project.
gaat puur om entertainment en vermaak en ja, je moet weten wat voor plaat je wilt maken, ruige sfeer, duistere sfeer, mystieke sfeer etc. maar het is gewoon een fun project dus dan moet je het allemaal met een korreltje zout nemen.