Ik hou gwn niet van behringer dus ik zou t zelf gwn nooit kopenTakkU wrote:
Mjah de M-Audio heeft wat meer functies, maar ik wil volgende maand toch een Behringer BCF2000 kopen, dus ga ik die functies toch niet echt gebruikenEn dan is de Behringer UMX-61 goed genoeg, is gewoon een fatsoenlijk keyboard, en hij heeft meer keys als de Oxygen 49
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Tjah als t werkt maakt t mij geen donder uit van welk merk t is 
preciesTakkU wrote:Tjah als t werkt maakt t mij geen donder uit van welk merk t is
mij ook niet zolang het ook BLIJFT werken!TakkU wrote:Tjah als t werkt maakt t mij geen donder uit van welk merk t is
Achja t is mn eerste producer gear die ik koop, t hoeft nog geen hoogstaand spul te zijn... Eerst maar is zorgen dat ik er wat beter in wordt, dan kan ik daarna altijd nog investeren in beter spul_dp_ wrote:mij ook niet zolang het ook BLIJFT werken!TakkU wrote:Tjah als t werkt maakt t mij geen donder uit van welk merk t is
Alleen de Behringers mixers zijn ruk. De rest is allemaal goed spul.SoundTunerZ wrote:Ik hou gwn niet van behringer dus ik zou t zelf gwn nooit kopenTakkU wrote:
Mjah de M-Audio heeft wat meer functies, maar ik wil volgende maand toch een Behringer BCF2000 kopen, dus ga ik die functies toch niet echt gebruikenEn dan is de Behringer UMX-61 goed genoeg, is gewoon een fatsoenlijk keyboard, en hij heeft meer keys als de Oxygen 49
![]()
behringer speakers/monitoren zijn toch ook goed brakDennis Aka Mash wrote:Alleen de Behringers mixers zijn ruk. De rest is allemaal goed spul.SoundTunerZ wrote:Ik hou gwn niet van behringer dus ik zou t zelf gwn nooit kopenTakkU wrote:
![]()
Vind de speakers idd ook drie keer kut...stynch wrote:
behringer speakers/monitoren zijn toch ook goed brak
Pff.. die truth monitoren zijn zeker niet slecht. Kwalitatief niet de hoogste nee. Voor de rest zijn de PA systemen echt degelijk. Je wilt niet mee maken wat zo'n set bijvoorbeeld bij ons in het jongerenhuis mee maakt.
PA van behringer is zeker goed te noemen voor het geldDennis Aka Mash wrote:Pff.. die truth monitoren zijn zeker niet slecht. Kwalitatief niet de hoogste nee. Voor de rest zijn de PA systemen echt degelijk. Je wilt niet mee maken wat zo'n set bijvoorbeeld bij ons in het jongerenhuis mee maakt.
Zover ik het hoor van mensen, zijn de speakers van Behringer idd vrij duurzaam voor het geld wat je ervoor moet betalen.
De geluidskwaliteit is natuurlijk altijd persoonlijk...
Zelf denk ik dat Alexis een leuk instapmerk is kwa monitoren en Dynaudio - Genelec - KRK de beste keus is wanneer je wat meer centjes hebt
De geluidskwaliteit is natuurlijk altijd persoonlijk...
Zelf denk ik dat Alexis een leuk instapmerk is kwa monitoren en Dynaudio - Genelec - KRK de beste keus is wanneer je wat meer centjes hebt
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009

-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
mensen lopen altijd zo te bitchen over behringer, sommige producten zijn minder maar dan is niet gelijk alles kut, onthou dat.
Grappig is dat onze geluidskontrolerende vriend bas oskam ook nog met behringer monitoren heb gewerkt...
Grappig is dat onze geluidskontrolerende vriend bas oskam ook nog met behringer monitoren heb gewerkt...
-
T
- 8 posts member since 2009
- last seen Jan 2010
Helemaal gelijk;) is gewoon heb jaren lang behringer gehad, geen enkel probleem mee gehad, is gewoon dat ze dat merk weg willen hebben klaar,Overload wrote:mensen lopen altijd zo te bitchen over behringer, sommige producten zijn minder maar dan is niet gelijk alles kut, onthou dat.
Dus mensen niet gaan lullen als je er toch niks van hebt/weet
Vandaag zijn mijn KRK RP6 G2's geleverd, meteen even de boel omgegooid, update:

Binnenkort nog even 2 standaards bestellen om ze op gelijke hoogte te krijgen. Waar ze nu op staan trillen ze echt door.

Binnenkort nog even 2 standaards bestellen om ze op gelijke hoogte te krijgen. Waar ze nu op staan trillen ze echt door.
goh jij houdt vast niet van voetbal 
Niet van Nederlands voetbal neeSoundTunerZ wrote:goh jij houdt vast niet van voetbal
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Inderdaad, en de kat is ook grappigDennis Aka Mash wrote:Netjes Kaap! Leuke kat ook!
tja die kat kijkt ook van wtf doet die kerel nou weerKryptica wrote:Inderdaad, en de kat is ook grappigDennis Aka Mash wrote:Netjes Kaap! Leuke kat ook!
Hij en zijn broer hadden er altijd een handje van om op mijn booth te gaan zitten als ik aan het draaien was. Zwaar annoying als je kopje op je handje krijgt als je je pitch wilt corrigeren. Nu rechts naast de booth staat een kleine krabpaal. Als ik ga draaien zit 1 van de 2 altijd op de krabpaal.
My biggest fans
My biggest fans
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Haha,,Kaap wrote:Hij en zijn broer hadden er altijd een handje van om op mijn booth te gaan zitten als ik aan het draaien was. Zwaar annoying als je kopje op je handje krijgt als je je pitch wilt corrigeren. Nu rechts naast de booth staat een kleine krabpaal. Als ik ga draaien zit 1 van de 2 altijd op de krabpaal.
My biggest fans
LiverpoolKaap wrote:Niet van Nederlands voetbal neeSoundTunerZ wrote:goh jij houdt vast niet van voetbal
haha ja schijnbaar houden katten van hsTimmer wrote:Haha,,Kaap wrote:Hij en zijn broer hadden er altijd een handje van om op mijn booth te gaan zitten als ik aan het draaien was. Zwaar annoying als je kopje op je handje krijgt als je je pitch wilt corrigeren. Nu rechts naast de booth staat een kleine krabpaal. Als ik ga draaien zit 1 van de 2 altijd op de krabpaal.
My biggest fansleuk zo´n kat