Wat heb je besteld ?ThaCoon wrote:Morgen nieuwe set halen, Vrijdag zal ik paar foto's maken
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
-
T
- 8 posts member since 2009
- last seen Jan 2010
Kryptica wrote:Wat heb je besteld ?ThaCoon wrote:Morgen nieuwe set halen, Vrijdag zal ik paar foto's maken

deze
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
mijn woordenMaximize wrote:"Oei te rap"Kryptica wrote:Haha oei sorry ik was te snel :pSan Miquel wrote: Even lezen Kryptica
ThaCoon: Hoeveel kost zo'n setje bij elkaar?
-
T
- last seen Jan 2010
Bij bax-shop, 909 euroAtraxisz wrote:ThaCoon: Hoeveel kost zo'n setje bij elkaar?
ik had er eerst ook een beetje last van maar nu nooit meer. Hij blijf heel soms is hangen, maar dan maak ik de cd schoon en dan heb ik nergens meer last van...Kryptica wrote:Ik heb ook Reloop RMP-1 cd spelers en bij mij blijft het ook regelmatig hangen. Volgens mij komt dit om je je CD's op een te hoge snelheid brand of op slechte cd's, want ik had het ook al in het begin.lorennzkee wrote:
Heeft toevallig iemand die RMP-1's?
heb een probleempje met 1 speler
namelijk hij blijft regelmatig hangen:s
en het ligt niet aan de cd's want als ik hem in de andere steek doet ie het perfect.
Ze zijn net nieuw dus:s
Iemand hier een oplossing of ervarig mee?
Jha, bij mij echt een hele track lang... en dan word ik echt irritant. stop hem in de andere cd speler, niets aan de hand daar... vindt het echt gekStokbrood wrote:ik had er eerst ook een beetje last van maar nu nooit meer. Hij blijf heel soms is hangen, maar dan maak ik de cd schoon en dan heb ik nergens meer last van...Kryptica wrote:Ik heb ook Reloop RMP-1 cd spelers en bij mij blijft het ook regelmatig hangen. Volgens mij komt dit om je je CD's op een te hoge snelheid brand of op slechte cd's, want ik had het ook al in het begin.lorennzkee wrote:
Heeft toevallig iemand die RMP-1's?
heb een probleempje met 1 speler
namelijk hij blijft regelmatig hangen:s
en het ligt niet aan de cd's want als ik hem in de andere steek doet ie het perfect.
Ze zijn net nieuw dus:s
Iemand hier een oplossing of ervarig mee?
ben nu aan het kijken of iemand dit probleem nog voorhad... maar weet niet wat ik ermee moet... echt vreselijk irritant.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Spijtig dat ik niets weet om te kopen, die 10 % korting bij Bax Shop wil ik wel. 
Heb ik net 2 dagen geleden mn midi controller besteld bij baxKryptica wrote:Spijtig dat ik niets weet om te kopen, die 10 % korting bij Bax Shop wil ik wel.
-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
welke code?InQontrol09 wrote:Bestel m vanavond, 10% korting
-
T
- last seen Jan 2010
Binnennnnnn Boem batch hardstyleeeeeeeee 
nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
nu komt er in het pinkent op UPDATE waar normaal de trackname moet staan:s
Iemand dit nog meegemaakt?
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
is het geen software probleem??lorennzkee wrote:nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar ik draai er alleen meelorennzkee wrote:nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
-
T
- last seen Jan 2010
Stokbrood wrote:Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar ik draai er alleen meelorennzkee wrote:nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
Ik zou zeggen lees het boekje na op meldingen van het apparaat, staat het er niet in?lorennzkee wrote:nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
Bel je leverancier!
Ja precies gwn contact opnemen dan kunnen ze je vast wel helpenSan Miquel wrote:Ik zou zeggen lees het boekje na op meldingen van het apparaat, staat het er niet in?lorennzkee wrote:nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
Bel je leverancier!
Ook fijn, hoor van Bax dat de M-Audio Oxygen 49 pas in week 52 geleverd kan wordne.. Ze hebben wel een alternatief product in die mail gezet, maar t is niet duidelijk of ik dan bij moet gaan betalen... Wachten op een mail terug!
Dat heb ik ook een keer gehad. En ik meen dat je niet hoeft bij te betalen. Kijk anders is in de FAQ 
Moest dus wel bijbetalen.. Heb nu een regeling kunnen treffen voor de Behringer UMX-61.. Die krijg ik nu voor dezelfde prijs (was 10 E duurder).. Die komt dus morgen of overmorgen binnen als t goed is!Dennis Aka Mash wrote:Dat heb ik ook een keer gehad. En ik meen dat je niet hoeft bij te betalen. Kijk anders is in de FAQ
ik wist het ook niet zeker, maar oke. Je hebt in iedergeval een leuke midi controller dus je kunt je lekker uitleven. 
Ik zou hebben gewacht op de m audio, mja als jij niks tegen behringer hebt ga je gangTakkU wrote:Moest dus wel bijbetalen.. Heb nu een regeling kunnen treffen voor de Behringer UMX-61.. Die krijg ik nu voor dezelfde prijs (was 10 E duurder).. Die komt dus morgen of overmorgen binnen als t goed is!Dennis Aka Mash wrote:Dat heb ik ook een keer gehad. En ik meen dat je niet hoeft bij te betalen. Kijk anders is in de FAQ
Mjah de M-Audio heeft wat meer functies, maar ik wil volgende maand toch een Behringer BCF2000 kopen, dus ga ik die functies toch niet echt gebruikenSoundTunerZ wrote:Ik zou hebben gewacht op de m audio, mja als jij niks tegen behringer hebt ga je gangTakkU wrote:Moest dus wel bijbetalen.. Heb nu een regeling kunnen treffen voor de Behringer UMX-61.. Die krijg ik nu voor dezelfde prijs (was 10 E duurder).. Die komt dus morgen of overmorgen binnen als t goed is!Dennis Aka Mash wrote:Dat heb ik ook een keer gehad. En ik meen dat je niet hoeft bij te betalen. Kijk anders is in de FAQ