Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 45 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
ThaCoon wrote:Morgen nieuwe set halen :clap: , Vrijdag zal ik paar foto's maken :D
Wat heb je besteld ?
T
8 posts member since 2009
last seen Jan 2010
Kryptica wrote:
ThaCoon wrote:Morgen nieuwe set halen :clap: , Vrijdag zal ik paar foto's maken :D
Wat heb je besteld ?
Image

deze :thumbup:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Maximize wrote:
Kryptica wrote:
San Miquel wrote: Even lezen Kryptica ;)
Haha oei sorry ik was te snel :p
"Oei te rap"
mijn woorden
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
ThaCoon: Hoeveel kost zo'n setje bij elkaar?
T
last seen Jan 2010
Atraxisz wrote:ThaCoon: Hoeveel kost zo'n setje bij elkaar?
Bij bax-shop, 909 euro
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
Bestel m vanavond, 10% korting
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
Kryptica wrote:
lorennzkee wrote:
Heeft toevallig iemand die RMP-1's?
heb een probleempje met 1 speler
namelijk hij blijft regelmatig hangen:s
en het ligt niet aan de cd's want als ik hem in de andere steek doet ie het perfect.
Ze zijn net nieuw dus:s
Iemand hier een oplossing of ervarig mee?
Ik heb ook Reloop RMP-1 cd spelers en bij mij blijft het ook regelmatig hangen. Volgens mij komt dit om je je CD's op een te hoge snelheid brand of op slechte cd's, want ik had het ook al in het begin. ;)
ik had er eerst ook een beetje last van maar nu nooit meer. Hij blijf heel soms is hangen, maar dan maak ik de cd schoon en dan heb ik nergens meer last van...
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Stokbrood wrote:
Kryptica wrote:
lorennzkee wrote:
Heeft toevallig iemand die RMP-1's?
heb een probleempje met 1 speler
namelijk hij blijft regelmatig hangen:s
en het ligt niet aan de cd's want als ik hem in de andere steek doet ie het perfect.
Ze zijn net nieuw dus:s
Iemand hier een oplossing of ervarig mee?
Ik heb ook Reloop RMP-1 cd spelers en bij mij blijft het ook regelmatig hangen. Volgens mij komt dit om je je CD's op een te hoge snelheid brand of op slechte cd's, want ik had het ook al in het begin. ;)
ik had er eerst ook een beetje last van maar nu nooit meer. Hij blijf heel soms is hangen, maar dan maak ik de cd schoon en dan heb ik nergens meer last van...
Jha, bij mij echt een hele track lang... en dan word ik echt irritant. stop hem in de andere cd speler, niets aan de hand daar... vindt het echt gek
ben nu aan het kijken of iemand dit probleem nog voorhad... maar weet niet wat ik ermee moet... echt vreselijk irritant.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Spijtig dat ik niets weet om te kopen, die 10 % korting bij Bax Shop wil ik wel. :P
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Kryptica wrote:Spijtig dat ik niets weet om te kopen, die 10 % korting bij Bax Shop wil ik wel. :P
Heb ik net 2 dagen geleden mn midi controller besteld bij bax :x
B
Hardtraxxer
197 posts member since 2009
last seen Jun 2017
InQontrol09 wrote:Bestel m vanavond, 10% korting
welke code? :P
Hardtraxxer
528 posts member since 2009
last seen Feb 2010
koopavond was de code :)
T
last seen Jan 2010
Binnennnnnn Boem batch hardstyleeeeeeeee :evil:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
nu komt er in het pinkent op UPDATE waar normaal de trackname moet staan:s
Iemand dit nog meegemaakt?
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
lorennzkee wrote:nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
is het geen software probleem??
Hardtraxx Addict
1750 posts member since 2009
last seen May 2026
lorennzkee wrote:nu helemaal iets gek met men RMP1...( Dezelfde als degene die steeds blijft hangen)
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar ik draai er alleen mee -.-
T
last seen Jan 2010
Stokbrood wrote:
Ik weet niet wat jij allemaal doet, maar ik draai er alleen mee -.-
:lol:
Donateur
1973 posts member since 2008
Ik zou zeggen lees het boekje na op meldingen van het apparaat, staat het er niet in?
Bel je leverancier!
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
San Miquel wrote:
Ik zou zeggen lees het boekje na op meldingen van het apparaat, staat het er niet in?
Bel je leverancier!
Ja precies gwn contact opnemen dan kunnen ze je vast wel helpen ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Ook fijn, hoor van Bax dat de M-Audio Oxygen 49 pas in week 52 geleverd kan wordne.. Ze hebben wel een alternatief product in die mail gezet, maar t is niet duidelijk of ik dan bij moet gaan betalen... Wachten op een mail terug!
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Dat heb ik ook een keer gehad. En ik meen dat je niet hoeft bij te betalen. Kijk anders is in de FAQ ;)
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Dennis Aka Mash wrote:Dat heb ik ook een keer gehad. En ik meen dat je niet hoeft bij te betalen. Kijk anders is in de FAQ ;)
Moest dus wel bijbetalen.. Heb nu een regeling kunnen treffen voor de Behringer UMX-61.. Die krijg ik nu voor dezelfde prijs (was 10 E duurder).. Die komt dus morgen of overmorgen binnen als t goed is!
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
ik wist het ook niet zeker, maar oke. Je hebt in iedergeval een leuke midi controller dus je kunt je lekker uitleven. ;)
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
TakkU wrote:
Dennis Aka Mash wrote:Dat heb ik ook een keer gehad. En ik meen dat je niet hoeft bij te betalen. Kijk anders is in de FAQ ;)
Moest dus wel bijbetalen.. Heb nu een regeling kunnen treffen voor de Behringer UMX-61.. Die krijg ik nu voor dezelfde prijs (was 10 E duurder).. Die komt dus morgen of overmorgen binnen als t goed is!
Ik zou hebben gewacht op de m audio, mja als jij niks tegen behringer hebt ga je gang :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
SoundTunerZ wrote:
TakkU wrote:
Ik zou hebben gewacht op de m audio, mja als jij niks tegen behringer hebt ga je gang :P
Mjah de M-Audio heeft wat meer functies, maar ik wil volgende maand toch een Behringer BCF2000 kopen, dus ga ik die functies toch niet echt gebruiken ;) En dan is de Behringer UMX-61 goed genoeg, is gewoon een fatsoenlijk keyboard, en hij heeft meer keys als de Oxygen 49 ;)