Yesssssss
In een grote ruimte missen die RP5's idd bass. Zo op zo'n zolder valt het mij heel erg mee. Ben altijd al verbaasd geweest hoeveel geluid d'r uit zulke kleine dingen komt! Toch ga ik binnenkort ook de RP6 aanschaffen denk ik.B-shockz wrote:zijn de krk 5 niet te zacht qua bass? ik heb daarvoor de 6 gekozen, ik heb namelijk hetzelfde setje alleen dan een djm 400, hoe bevalt de 350 ?
G1LL wrote:In een grote ruimte missen die RP5's idd bass. Zo op zo'n zolder valt het mij heel erg mee. Ben altijd al verbaasd geweest hoeveel geluid d'r uit zulke kleine dingen komt! Toch ga ik binnenkort ook de RP6 aanschaffen denk ik.B-shockz wrote:zijn de krk 5 niet te zacht qua bass? ik heb daarvoor de 6 gekozen, ik heb namelijk hetzelfde setje alleen dan een djm 400, hoe bevalt de 350 ?
350 is imo beter dan de 400. Het is net zoals de 400 een 2 kanaals mixer, maar dan met het grote voordeel dat je je sets direct op USB in WAV kan opnemen. Al die effecten die de 400 heeft ga je wel missen op de 350 als je vaak effecte ngebruikt. Maar met een bitcrusher, jet en filter ben ik al snel tevreden. Prima mixer!
Maarja, ik heb eigenlijk liever 2 nieuwe cd-spelers (met USB!) dan betere monitoren. Zit te kijken of de CDJ-850 binnenkort haalbaar is.
G1LL wrote:Tja het is maar net wat je wil hé. Die 900's heb ik ook liever puur omdat die meer functies heeft dan de 850. Maar de 850 heeft meer dan genoeg functies, en het is toch iets beter dan zo'n CDJ-350 met zo'n klein joghweel.
400 is ook prima hoor
Firetrap wrote:De 5 serie van KRK is inderdaad prima voor in de kleine ruimte, klinken prima op mijn kamer. USB-CDJ's zouden ook mijn eerstvolgende aankoop worden, maar dat duurt nog ff gezien de prijs.
Ik heb gewoon bij de plaatselijke bouwzaak wat plaatmateriaal laten zagen van 18mm en daar verhoging van gemaakt, koste nog geen 30 euro voor beide kanten.
Idd een prima optie, ik ben daar te lui voor om dat in elkaar te zetten hahaTimmer wrote:Ik heb gewoon bij de plaatselijke bouwzaak wat plaatmateriaal laten zagen van 18mm en daar verhoging van gemaakt, koste nog geen 30 euro voor beide kanten.
Dit heb ik een tijdje geleden ook gedaan, en dit is het resultaat.Timmer wrote:Ik heb gewoon bij de plaatselijke bouwzaak wat plaatmateriaal laten zagen van 18mm en daar verhoging van gemaakt, koste nog geen 30 euro voor beide kanten.

Niet verkeerd even voor zo'n eerste setjetomac wrote:Eindelijk mijn eerste dj setje![]()
2 x CDJ 1000 MK3
1 x DJM 700
1 x Technics RP-DH1200
2 x KRK RP 6 G2
Dat dusOrdinary Joe wrote:Niet verkeerd even voor zo'n eerste setjetomac wrote:Eindelijk mijn eerste dj setje![]()
2 x CDJ 1000 MK3
1 x DJM 700
1 x Technics RP-DH1200
2 x KRK RP 6 G2
Heb de laatste tijd veel op marktplaats gezeten voor de 1000 mk3, de gemiddelde prijs is zo'n €800 voor 2.HARDSTYLE_XD_tbse wrote:Wat betaal je nu ongeveer voor 2 cdj 1000 mk3's als ik dat mag vragen?
Ik ben aan het twijfelen of ik cdj 850's of 1000's zou kopen, ik draai voornamelijk met cd's.