Ziet er vet uit inderdaad!
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
Ik heb hem nu al een tijdje! Als ik nog eens geld over heb ga ik toch op zoek naar een Pioneer denk ik.
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Hehe ja! Hier heb ik wel voor gespaard.Zenda wrote:Duur geintje geweest die set geloof ik?
Wel een geniale set, ruilen voor mijn numarkjes?
Voor de CDJ2000's had ik 1000MK3's. Maar die heb ik toen verkocht vorig jaar.
Heb de CDJ200's nu een jaar.
Prima, ruilen we even voor de numarkjes.
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Je mag ze ook aan mij geven.Grudgie wrote:Zenda wrote:Prima, ruilen we even voor de numarkjes.
Grudgie wrote: Prima, ruilen we even voor de numarkjes.

Die zijn vanaf nu voor jou dan. Kom je de Pioneers even brengen?
-
GHardtraxxer
- last seen Sep 2023
Wil je dan ook mijn DJM800 ruilen tegen je mengpaneel?Zenda wrote:Grudgie wrote: Prima, ruilen we even voor de numarkjes.
Die zijn vanaf nu voor jou dan. Kom je de Pioneers even brengen?
Doen we 
Over het mengpaneel ben ik nog best tevreden hoor, alleen met de numarks kun je vrij weinig spelen, zijn vrij kale CD-spelers
Over het mengpaneel ben ik nog best tevreden hoor, alleen met de numarks kun je vrij weinig spelen, zijn vrij kale CD-spelers
-
GHardtraxxer
- last seen Sep 2023
CDJ2000's zijn net zo kaal als de numarks.Zenda wrote:Doen we
Meer heb je niet nodigZenda wrote:Doen we
Als je wil scratchen koop je maar platenspelers
-
GHardtraxxer
- last seen Sep 2023
Omdat het toch goedkope cheap ass cd spelers zijn! Geef ik je ook nog 1000 euro toe! 
Met pijn in mijn hart, maar vooruit, we hebben een dealGrudgie wrote:Omdat het toch goedkope cheap ass cd spelers zijn! Geef ik je ook nog 1000 euro toe!
-
GHardtraxxer
- last seen Sep 2023
SorryZenda wrote:Met pijn in mijn hart, maar vooruit, we hebben een dealGrudgie wrote:Omdat het toch goedkope cheap ass cd spelers zijn! Geef ik je ook nog 1000 euro toe!
Kan ik de pijn enigszins verzachten met een extra CDJ2000? Of een DJM2000?

Setup:
2x Pioneer cdj 800 mk2
1x Pioneer djm 400
2x Krk Rokit rp6 g2
1x Technics RP-DH1200 DJ hoofdtelefoon
Overigens heb ik mijn booth nu aan de andere kant van mijn kamer en mijn monitoren staan op mopads nu.
Ik zal later nog wat nieuwe foto's maken hoe mijn booth nu ingedeeld is. Nu kan dat niet ivm dat mijn cdj's weg zijn voor onderhoud. Moet ze helaas even missen
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
Ziet er netjes uit ! 
Dylan-E wrote:Ziet er netjes uit !
Thanks! Uiteraard met decksavers alleen de djm niet .. Daar dus maar een doek over heen haha
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Netjes dat je decksavers gebuikt, Ik gebruik ze nooit ben te lui om ze erop te doen als ik klaar ben met opnemen hahaJaokeswa wrote:Dylan-E wrote:Ziet er netjes uit !
Thanks! Uiteraard met decksavers alleen de djm niet .. Daar dus maar een doek over heen haha
Dylan-E wrote:Netjes dat je decksavers gebuikt, Ik gebruik ze nooit ben te lui om ze erop te doen als ik klaar ben met opnemen hahaJaokeswa wrote:Dylan-E wrote:Ziet er netjes uit !
Ik slaap op zolder en daar stikt het van de stofdeeltjes dus ik moet wel haha:P plus als ik opneem dan liggen ze naast me. ik leg ze gewoon op de bank neer
-
DHardtraxx Elite
- last seen Apr 2017
Ohzo, ja dan moet je wel anders kan je je gear wel 10x op een dag schoonmaken 
Weet iemand of er desksavers zijn voor Denon DNS1200 en Behringer DJX750? Word helemaal naar van dat stof elke keer.
-
MHardtraxxer
- 161 posts member since 2010
- last seen May 2019
Voor die behringer mixer kun je gewoon de decksaver gebruiken die ontworpen is orgineel voor de DJM-700 en 800. Die zou kwa vorm gewoon moeten passen 
Thanks, had er inderdaad al 1 gevonden die zou moeten passen. Alleen voor die cd spelers is niets te vinden.
Moet ik maar wat anders op verzinnen dan.
Wat heb je op je muur staan? Hard with style?B-shockz wrote:[url=http://nl.picturepush.com/public/12868576]
-
-
Setup:
2x Pioneer cdj 800 mk2
1x Pioneer djm 400
2x Krk Rokit rp6 g2
1x Technics RP-DH1200 DJ hoofdtelefoon
Overigens heb ik mijn booth nu aan de andere kant van mijn kamer en mijn monitoren staan op mopads nu.
Ik zal later nog wat nieuwe foto's maken hoe mijn booth nu ingedeeld is. Nu kan dat niet ivm dat mijn cdj's weg zijn voor onderhoud. Moet ze helaas even missendoor de feestdagen duurt het langer namelijk..