Wat voor werk wil je in godsnaam gaan doen als je 10 bentthe_sequence wrote:haha maar hij werkt al vanaf z'n 10e zowatSquid wrote:
Nou, dan ben je er vrij snel![]()
Bij een snelle random rekensom kom ik uit op zo'n 5000 euro. Dat had ik met 14 jaar niet, ook niet als ik niks zou uitgevennu werkt die haast nooit meer:P
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Welkom in het westland waar alles kanSquid wrote:Wat voor werk wil je in godsnaam gaan doen als je 10 bentthe_sequence wrote:haha maar hij werkt al vanaf z'n 10e zowatSquid wrote:
Bij een snelle random rekensom kom ik uit op zo'n 5000 euro. Dat had ik met 14 jaar niet, ook niet als ik niks zou uitgevennu werkt die haast nooit meer:P
-
PHardtraxxer
- 530 posts member since 2011
- last seen Nov 2017
Prostitutie?RAW-vizion wrote:Welkom in het westland waar alles kanSquid wrote:Wat voor werk wil je in godsnaam gaan doen als je 10 bentthe_sequence wrote:
haha maar hij werkt al vanaf z'n 10e zowatnu werkt die haast nooit meer:P
Pfoe, nice hoor
Zou ook wel willen werken maar overal waar ik solliciteer zeggen ze sat k 15 moet zijn.
Zou ook wel willen werken maar overal waar ik solliciteer zeggen ze sat k 15 moet zijn.
-
RHardtraxx Veteran
Haha bij ons vragen ze genees om IDDraidy wrote:Pfoe, nice hoor
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Overal waar ze gewoon volgens de regeltjes werken nemen ze ook niemand jonger dan 15 aan. Moet je ergens solliciteren waar ze het niet zo nauw met de regeltjes nemen. Zwart uitbetalen etc. Maar is eigenlijk ook niet aan te raden. Kun je alle hondenklusjes tegen een hongerloontje en dan nog onverzekerd. Kunt beter krantenwijk pakken ofzoDraidy wrote:Pfoe, nice hoor
hier vol de regels kan je als 13e al werken en als je hier zwart werkt doe je gwn zelfde werk als de rest;)Da-Izzok wrote:Overal waar ze gewoon volgens de regeltjes werken nemen ze ook niemand jonger dan 15 aan. Moet je ergens solliciteren waar ze het niet zo nauw met de regeltjes nemen. Zwart uitbetalen etc. Maar is eigenlijk ook niet aan te raden. Kun je alle hondenklusjes tegen een hongerloontje en dan nog onverzekerd. Kunt beter krantenwijk pakken ofzoDraidy wrote:Pfoe, nice hoor
@raw-vizion haha nou ik moest toch echt me idee afstaan:P
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Ja maar heb je het pakket van regels gezien voor mensen onder de 15 jaar? Daar wordt je als bedrijf niet vrolijk vanthe_sequence wrote:hier vol de regels kan je als 13e al werken en als je hier zwart werkt doe je gwn zelfde werk als de rest;)Da-Izzok wrote:Overal waar ze gewoon volgens de regeltjes werken nemen ze ook niemand jonger dan 15 aan. Moet je ergens solliciteren waar ze het niet zo nauw met de regeltjes nemen. Zwart uitbetalen etc. Maar is eigenlijk ook niet aan te raden. Kun je alle hondenklusjes tegen een hongerloontje en dan nog onverzekerd. Kunt beter krantenwijk pakken ofzoDraidy wrote:Pfoe, nice hoor
-
DHardtraxxer
- last seen Sep 2014
Ja maar heb je het pakket van regels gezien voor mensen onder de 15 jaar? Daar wordt je als bedrijf niet vrolijk vanthe_sequence wrote:hier vol de regels kan je als 13e al werken en als je hier zwart werkt doe je gwn zelfde werk als de rest;)Da-Izzok wrote:Overal waar ze gewoon volgens de regeltjes werken nemen ze ook niemand jonger dan 15 aan. Moet je ergens solliciteren waar ze het niet zo nauw met de regeltjes nemen. Zwart uitbetalen etc. Maar is eigenlijk ook niet aan te raden. Kun je alle hondenklusjes tegen een hongerloontje en dan nog onverzekerd. Kunt beter krantenwijk pakken ofzoDraidy wrote:Pfoe, nice hoor
-
MHardtraxxer
- 214 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Als je zwart werkt heb je geen last van die regeltjes.Da-Izzok wrote:Ja maar heb je het pakket van regels gezien voor mensen onder de 15 jaar? Daar wordt je als bedrijf niet vrolijk vanthe_sequence wrote:hier vol de regels kan je als 13e al werken en als je hier zwart werkt doe je gwn zelfde werk als de rest;)Da-Izzok wrote: Overal waar ze gewoon volgens de regeltjes werken nemen ze ook niemand jonger dan 15 aan. Moet je ergens solliciteren waar ze het niet zo nauw met de regeltjes nemen. Zwart uitbetalen etc. Maar is eigenlijk ook niet aan te raden. Kun je alle hondenklusjes tegen een hongerloontje en dan nog onverzekerd. Kunt beter krantenwijk pakken ofzo
Maak daar maar meer dan t dubbele van, als je zn draaiapparatuur meetelt.Squid wrote:
Bij een snelle random rekensom kom ik uit op zo'n 5000 euro. Dat had ik met 14 jaar niet, ook niet als ik niks zou uitgeven
En ja, je mag echt trots zijn op je set
De meeste mensen zijn daar jaloers op.
Haha ik ben niet zo'n theracords fan, enkele nummertjes vind ik wel leuk. Maar was maar een grapje hoor, haat het niet ofzoRAW-vizion wrote: Maar wtf is er mis met die achtergrond?
-
BHardtraxxer
- 77 posts member since 2011
- last seen Dec 2011
-
RHardtraxx Veteran
Leuke set-upNenD wrote:http://yfrog.com/gzatuhmbj
bijna mijn digital jockey verkocht, dan cd spelers kopen
zal dan ook maar eens een foto maken.
-
BHardtraxxer
- last seen Dec 2011
thanksRAW-vizion wrote:Leuke set-upNenD wrote:http://yfrog.com/gzatuhmbj
Dat is toch geen melodie, daar op het scherm, mag ik hopen 
-
BHardtraxxer
- last seen Dec 2011
haha nee was wat aan het proberenLyst wrote:Dat is toch geen melodie, daar op het scherm, mag ik hopen
De kunst van het weghalen.
Stuk netter.

Stuk netter.

Mijn DJ room:

De cd speler en mixer zijn nu wel een weekje weg.

De cd speler en mixer zijn nu wel een weekje weg.
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
lijken me geen fijne cd-spelers...