Dit is mijn kamer

Is ook een oude fotoJoykill wrote:Normaal is het echt een teringzooi op jouw bureau
Ik zie het (zwart-wit)Hardroller wrote:Is ook een oude fotoJoykill wrote:Normaal is het echt een teringzooi op jouw bureau

ieder zn smaakTakkU wrote:Monster = Ranzige meukZo'n ding in een Red Bull design is veel toffer
EenschTakkU wrote:Monster = Ranzige meukZo'n ding in een Red Bull design is veel toffer
Monster smaakt na zwitsal vind ikAnodyne wrote:ieder zn smaakTakkU wrote:Monster = Ranzige meukZo'n ding in een Red Bull design is veel toffer
ik ben beetje (veel volgens mn maten
) verslaafd aan redbull & monster enzo dusja
Ik had eerst een redbull ontwerp gemaakt, maar ik vond die van monster tog leuker.
Zwitsal is voor op de billetjes niet voor je smaakpapilletjes.Squid wrote:Monster smaakt na zwitsal vind ikAnodyne wrote:ieder zn smaakTakkU wrote:Monster = Ranzige meukZo'n ding in een Red Bull design is veel toffer
ik ben beetje (veel volgens mn maten
) verslaafd aan redbull & monster enzo dusja
Ik had eerst een redbull ontwerp gemaakt, maar ik vond die van monster tog leuker.![]()
OT: Vet gedaan, een orginele controller in ieder geval

Klinken goedSunrise8 wrote:Wat een smerige achtergrond![]()
haha voor de rest ziet het er strak uit, hoe klinken die Sinn7 monitoren??
En in combinatie met de Sinn7 sub??
idd theracordsRAW-vizion wrote: Maar wtf is er mis met die achtergrond?
en dan nagaan dat aan de andere kant nog een pioneer setje staat met krk's:pDraidy wrote:sow RAW-vizion dure stuff voor een 14 jarige (14 was het toch?)
Tja.. Als je nergens anders je geld aan uit geeft ben je er al vrij snelthe_sequence wrote:en dan nagaan dat aan de andere kant nog een pioneer setje staat met krk's:pDraidy wrote:sow RAW-vizion dure stuff voor een 14 jarige (14 was het toch?)
haha ja dat heb k gemerkt:P maarja ik heb er niets tegen hoorRAW-vizion wrote:Tja.. Als je nergens anders je geld aan uit geeft ben je er al vrij snelthe_sequence wrote:en dan nagaan dat aan de andere kant nog een pioneer setje staat met krk's:pDraidy wrote:sow RAW-vizion dure stuff voor een 14 jarige (14 was het toch?)
Nou, dan ben je er vrij snelRAW-vizion wrote:Tja.. Als je nergens anders je geld aan uit geeft ben je er al vrij snelthe_sequence wrote:en dan nagaan dat aan de andere kant nog een pioneer setje staat met krk's:pDraidy wrote:sow RAW-vizion dure stuff voor een 14 jarige (14 was het toch?)