je bent niet aleenRAW-vizion wrote:ik wil er ook 1RobertV wrote:winnen gok ik?p-stylez wrote:Hoe kom je aan die banner van TMS?
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Kan je gewoon kopen, moet je even mailen naar: info@themagicshow.nl 
Klopt. Even een mailtje sturen naar The Magic Show zelf. Dan kun je m bestellen en sturen ze m op. Ik moet zeggen, hij stinkt wel een beetje maar die geur gaat wel weg
. Hij's ook lekker groot, maar dat mag wel.
rond de 95 euroSunrise8 wrote:wat kost die?? (if i may ask so)
Lowrenz had me al een pb gestuurd
thx voor de info, zeker even overwegen
thx voor de info, zeker even overwegen
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dat zit er na me laatste aankoop effe niet inG1LL wrote:rond de 95 euroSunrise8 wrote:wat kost die?? (if i may ask so)
Lowrenz wrote:Klopt. Even een mailtje sturen naar The Magic Show zelf. Dan kun je m bestellen en sturen ze m op. Ik moet zeggen, hij stinkt wel een beetje maar die geur gaat wel weg. Hij's ook lekker groot, maar dat mag wel.
vers van de pers he
You have mail Tita 
Oow en ontopic maar weer of nog ff niet?
Oow en ontopic maar weer of nog ff niet?
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
ey misschien kunnen jullie me helpen,
Ik zoek een mooi bureau. ik keek zelf al een beetje rond en zag bij bax-shop een mooie. namelijk deze; http://www.bax-shop.nl/dj-gear-effects/ ... ucten.html (plaatje dj meubilair.) Alleen, staat deze niet in de lijst ect. Iemand enige idee waar ik deze/soort vergelijkbaar bureau kan kopen?
Ik zoek een mooi bureau. ik keek zelf al een beetje rond en zag bij bax-shop een mooie. namelijk deze; http://www.bax-shop.nl/dj-gear-effects/ ... ucten.html (plaatje dj meubilair.) Alleen, staat deze niet in de lijst ect. Iemand enige idee waar ik deze/soort vergelijkbaar bureau kan kopen?
Zoek iemand die je kent die een beetje handig is met hout enz.
je bent dan zeker goedkoper uit
ik heb me meubel ook zelf gemaakt. en was zeker de helft goedkoper uit.
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
idd en je kan hem dan helemaal maken hoe jij hem wiltVirtual Noizer wrote:Zoek iemand die je kent die een beetje handig is met hout enz.
haha zero condooms
verder wel een leuk setje!!
dat canvas is ook zeker mooi
verder wel een leuk setje!!
dat canvas is ook zeker mooi
Heb mijn oude boxen bij mij set gezet, zijn opzich hardstikke prima. En ook nog wat platen erbij, haha. Dus even nieuwe foto's.

U ziet:
1 x Technics 1210MK2
2 x Pioneer CDJ 400
1 x Pioneer DJM 400
1 x Technics RP-DH 1200
1 x Logitech X-230

U ziet:
1 x Technics 1210MK2
2 x Pioneer CDJ 400
1 x Pioneer DJM 400
1 x Technics RP-DH 1200
1 x Logitech X-230
Ik dacht jij als vinyl liefhebber draait volledig op spelers maar niet dus ...
Ziet er voor de rest prima uit!
Ziet er voor de rest prima uit!

U ziet:
- Een Sony Tv
- 2x KRK RP5 G2
- Vestax Typhoon
- Sony MDR XD-200 Headphones
- Playstation 3
- Een muis
- Een toetsenbord
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
lekker groot scherm zo voor producen 
Heb je wat aan, als je vastzit aan je resolutie 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Zal tijdens gewoon PC gebruik toch niet zo zijn denk ik...Lyst wrote:Heb je wat aan, als je vastzit aan je resolutie
Elk beeldscherm heeft een maximale resolutie. Tegenwoordig vaak 1920x1080. Of dat nu op een 19" of een 30" monitor/tv wordt weergegeven, maakt voor de ruimte op het scherm niets uit, het enige verschil is alles op je monitor/tv iets groter wordt. 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja ok dat geloof ik graag, maar het zal er niet allemaal uit gaan zien als pacman ofzoLyst wrote:Elk beeldscherm heeft een maximale resolutie. Tegenwoordig vaak 1920x1080. Of dat nu op een 19" of een 30" monitor/tv wordt weergegeven, maakt voor de ruimte op het scherm niets uit, het enige verschil is alles op je monitor/tv iets groter wordt.