Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:33 

Artiest

Omdat ik eerst de RP6 had voor producen en dat is toen de vxt geworden en de rp heb ik aan m'n set aangesloten omdat dat kut boxjes waren. Klinkt logisch toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2011 23:45 

Hardtraxx Addict

Waarom heb je niet de zilveren djm700 genomen? of zijn het verschillende soorten zilver?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2011 10:11 

Artiest

Timothy21 schreef:
Waarom heb je niet de zilveren djm700 genomen? of zijn het verschillende soorten zilver?

Nee de zilveren versie vind ik lelijk, plus ik dacht mocht ik ooit voor een cdj 900 of 2000 gaan dan heb ik alles gewoon zwart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2011 23:19 

Artiest

Vet hoor Skedoedel, ik ga binnenkort ook een DJM kopen maar ik ga wel voor een zilvere want mocht ik ooit nog nieuwe cd spelers kopen koop ik de 850
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 11:52 

Hardtraxxer

Damage-D schreef:
Afbeelding

2 x Reloop RMP-1 MKII
1 x Reloop RMX-40 Blackfire

some computers/laptops :P

Iemand soms positieve/negatieve opmerkingen over de Reloop RMX-40?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 12:14 

Artiest

Festuca schreef:
Vet hoor Skedoedel, ik ga binnenkort ook een DJM kopen maar ik ga wel voor een zilvere want mocht ik ooit nog nieuwe cd spelers kopen koop ik de 850

Ja naja dat is natuurlijk je eigen keuze, het is allemaal wel lekker spul.
Ik was natuurlijk reloop gewend en dat draaide gewoon goed was er gewend aan geraakt.
Maar Pioneer is even wennen, want de feel is totaal anders, je voelt wel meteen waar je al dat geld voor neerlegt moet ik zeggen, heerlijk spul!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 14:49 

Hardtraxx Newbie

Jeeens__ schreef:
Damage-D schreef:
Afbeelding

2 x Reloop RMP-1 MKII
1 x Reloop RMX-40 Blackfire

some computers/laptops :P

Iemand soms positieve/negatieve opmerkingen over de Reloop RMX-40?

Ik heb Rmx-40 BPM zoon 3 jaar gehad. Nooits problemen mee gehad en was altijd zeer tevreden over de mixer.
Fladers voelen lekker aan en lopen best soepel. potmeter kapjes vond ik wat aan de goedkopen kant aan voelen.
maar die zijn op de nieuwere versie's al verbeter. De mixer moet je wel altijd goed afdekken (net als elke andere mixer) als je hem niet gebruikt.
anders gaan de fladers/potmeters redelijk snel kraaken. maar na een kleine schoon maak beurt is dat ook alweer verholpen.
Wil je een leuke 4 kanaals mixer en geen geld hebben voor bv. pioneer dan is de rmx-40 goed alternatief.
en je vult er zeker geen spijt van krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:31 

Hardtraxxer

Virtual Noizer schreef:
Ik heb Rmx-40 BPM zoon 3 jaar gehad. Nooits problemen mee gehad en was altijd zeer tevreden over de mixer.
Fladers voelen lekker aan en lopen best soepel. potmeter kapjes vond ik wat aan de goedkopen kant aan voelen.
maar die zijn op de nieuwere versie's al verbeter. De mixer moet je wel altijd goed afdekken (net als elke andere mixer) als je hem niet gebruikt.
anders gaan de fladers/potmeters redelijk snel kraaken. maar na een kleine schoon maak beurt is dat ook alweer verholpen.
Wil je een leuke 4 kanaals mixer en geen geld hebben voor bv. pioneer dan is de rmx-40 goed alternatief.
en je vult er zeker geen spijt van krijgen.

4 kanalen is niet noodzakelijk, ik hem eerder kiezen voor de effecten.
iemand een mening over het idee om rmp's te kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 15:52 

Donateur

Nou, mijn eerste probleem met de RMX40 kwam een paar weken geleden. Iets met de effect knop. Die gele, die werkt niet meer goed. Ik was al van plan om over te schakelen op een pioneer mixer dus die opendag van Baxshop was de goede gelegenheid. Kortingen dus had ik gelijk een DJM800 besteld. En tot hiertoe geen spijt van gehad. Maar inderdaad is de RMX40 ook gewoon een goede mixer. Enige minpuntje bij mij was die effect knop tot kort geleden. En de Cd spelers van reloop ben ik lang geleden al vanaf gestapt omdat ik er teveel gekut mee had. Heb ik toen laten herstellen en gelijk overgestapt op pioneer. Maar het is een goed alternatief als je er niet zoveel centjes voor wilt of kunt neerleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:30 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Nou, mijn eerste probleem met de RMX40 kwam een paar weken geleden. Iets met de effect knop. Die gele, die werkt niet meer goed. Ik was al van plan om over te schakelen op een pioneer mixer dus die opendag van Baxshop was de goede gelegenheid. Kortingen dus had ik gelijk een DJM800 besteld. En tot hiertoe geen spijt van gehad. Maar inderdaad is de RMX40 ook gewoon een goede mixer. Enige minpuntje bij mij was die effect knop tot kort geleden. En de Cd spelers van reloop ben ik lang geleden al vanaf gestapt omdat ik er teveel gekut mee had. Heb ik toen laten herstellen en gelijk overgestapt op pioneer. Maar het is een goed alternatief als je er niet zoveel centjes voor wilt of kunt neerleggen.

Over de CD-spelers van Reloop heb ik idd al veel negatiefs gehoord, die cue & play knoppen..
maar zouden de RMP-3's ook nog deze minpunten hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

Jeeens__ schreef:
Lowrenz schreef:

Over de CD-spelers van Reloop heb ik idd al veel negatiefs gehoord, die cue & play knoppen..
maar zouden de RMP-3's ook nog deze minpunten hebben?

ik denk het wel. ik geloof niet dat de RMP-3 een heel andere cue/play heb als de 1/2 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:44 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
ik denk het wel. ik geloof niet dat de RMP-3 een heel andere cue/play heb als de 1/2 ;)

Dan zou het eigenlijk geen slimme beslissing zijn om voor rmp's te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

Jeeens__ schreef:
RAW-vizion schreef:

nee dan niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:57 

Hardtraxxer

RAW-vizion schreef:
Jeeens__ schreef:
RAW-vizion schreef:

nee dan niet :P

Het probleem is om een degelijke CDspeler te vinden in die prijsklasse..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 16:59 

Hardtraxx Veteran

Jeeens__ schreef:
Het probleem is om een degelijke CDspeler te vinden in die prijsklasse..

tja.. doorsparen voor pioneer cdj350's?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:19 

Donateur

Jha als je RMP3 koopt kun je beter even doorsparen. Ik geef toe, Pioneer is super duur. Maar je voelt het verschil wel. En je kan zegmaar een hoop jaren vooruit zonder je zegmaar iets anders wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:43 

Hardtraxxer

Of je gaat voor een setje Denon's.
Ik heb zelf Denon DN-S1000, en werken heerlijk.
Afgelopen vrijdag voor het eerst met Pioneer gewerkt, en je schakelt heel makkelijk over, geloof me!

Pioneer heeft idd een betere feel, maar Denon is heerlijk om mee te beginnen! ;)

Succes en laat ons weten wat je uiteindelijk hebt gekocht! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 17:49 

Hardtraxx Elite

reloop vervangt die cue/play knoppen ook gewoon kosteloos voor betere als ze kapot gaan als ik me niet vergis hoor,
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
reloop vervangt die cue/play knoppen ook gewoon kosteloos voor betere als ze kapot gaan als ik me niet vergis hoor,

Binnen de garantie ja. Nadeel is dat je ze dan 12 jaar kwijt bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 19:41 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
RobertV schreef:

Binnen de garantie ja. Nadeel is dat je ze dan 12 jaar kwijt bent.

Inderdaad, ik heb niet veel zin om steeds een CD-speler te moeten missen.
En het probleem met doorsparen naar pioneer,
is dat pio's toch wel heel veel kosten in vergelijking met reloop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:48 

Donateur

Afbeelding

Hierbij de laatste update van mijn gear. En nu hoop ik toch een aantal jaartjes verder te kunnen. Een nieuwe DJM800 en mijn krk verhoogjes. En een banner van The Magic Show :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

Heel dik! Enige wat onbreekt (in mijn ogen) is een draaitafel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 22:51 

Hardtraxx Veteran

Hoe kom je aan die banner van TMS? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2011 23:01 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Hoe kom je aan die banner van TMS? :drool:

winnen gok ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2011 00:11