ALF spint die platen alsof het niets isD@VE! wrote:Ik wist niet dat ALF draaide
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Omdat ik hier regelmatig een kijkje neem, en sinds gisteren me nieuw dj meubel af heb.
Wouw ik jullie ook eens wat van me gear laten zien.

Het enige wat jullie niet zien is de KRK RP-10s
EDIT: Hierbij heb ik ook nog een flimpje van mijn krk's in actie
View on YouTube

EDIT: Hierbij heb ik ook nog een flimpje van mijn krk's in actie
View on YouTube
Last edited by Virtual Noizer on 21 Apr 2011 17:03, edited 2 times in total.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Dat DJ meubel is echt heel vet! Mooi hoe de cd-spelers en mixer er zo mooi inpassen.
KRK boxen zijn ook heel vet! Wat is dat zwarte ding trouwens link op je bureau, een versterker of geluidskaart ofzo ?
KRK boxen zijn ook heel vet! Wat is dat zwarte ding trouwens link op je bureau, een versterker of geluidskaart ofzo ?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dikke set 
Thnx voor de reacties 
hij is niet aan gesloten,
Maar daar kan ik in de toekomst dus bijvoorbeeld een 19inch geluidskaart inzetten ofzo
haha dat is een oldskool Soundlab cd speler..Kryptica wrote: Wat is dat zwarte ding trouwens link op je bureau, een versterker of geluidskaart ofzo ?
Maar daar kan ik in de toekomst dus bijvoorbeeld een 19inch geluidskaart inzetten ofzo
Heb je dat meubel echt zelf gemaakt of is het een bestaand meubel met een op/inbouw erop? Zo lijkt het namelijk 
Maar verder heel erg netjes!
Maar verder heel erg netjes!
Ik heb het meubel helemaal zelf gemaakt, als je zelf een beetje handig bent kan je het ook zo maken 
Zeer mooi gemaakt die meubel!! ziet er strak uit!!Virtual Noizer wrote:Ik heb het meubel helemaal zelf gemaakt, als je zelf een beetje handig bent kan je het ook zo maken
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
waar je Pc etc staat, dat bureau, zelf gemaakt of ergens gekocht? gekocht zoja, want precies dat zoek ! :pVirtual Noizer wrote:Omdat ik hier regelmatig een kijkje neem, en sinds gisteren me nieuw dj meubel af heb.
EDIT: Hierbij heb ik ook nog een flimpje van mijn krk's in actie![]()
View on YouTube
Heb alle 2 de meubels helemaal zelf gemaakt.
maar het bureau heb ik van deze afgeleid:
http://www.bax-shop.nl/dj-meubilair/glo ... tails.html
Wand ja, 314 euro voor zoon ding is toch wel een beetje aan de dure kant....
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Vind ik wel meevallen, hoeveel was je in totaal kwijt aan verf en supplies dan?
Als je die zelf precies zo zou maken ben je denk ik wel iets meer kwijt dan 314Virtual Noizer wrote:Heb alle 2 de meubels helemaal zelf gemaakt.
-
THardtraxxer
- 308 posts member since 2010
- last seen Aug 2012
en wat voorn hout is dat? zal eens kijken of zoiets wat voor mij is.Virtual Noizer wrote:Heb alle 2 de meubels helemaal zelf gemaakt.
Ik was tussen de 100/120 euro kwijt. weet het niet meer precies. de dj booth heeft me 85 euro gekostSkedoedelefloeps wrote:Vind ik wel meevallen, hoeveel was je in totaal kwijt aan verf en supplies dan?
Waar me toetsen bord op staat is ook met een slede, zie je op de foto helaas niet zo goed.maarten1410 wrote:Daar zitten ook sleedes in en ophanging voor 19" apparatuur...
en aan de linker kant zit ook een ophanging voor 19" apparatuur. het open vak aan de rechter kant, kan er ook nog voor gebruikt worden
bij een betere flightcase verkoop punt. kun je al dat spul los kopen..
thedutchrages wrote:en wat voorn hout is dat? zal eens kijken of zoiets wat voor mij is.
Ik heb er MDF voor gebruikt. het is makkelijk te bewerken, zelf voor iemand die niet veel verstand heeft van hout bewerking (net als mij)
thedutchrages wrote:en wat voorn hout is dat? zal eens kijken of zoiets wat voor mij is.
Ik heb er MDF voor gebruikt. het is makkelijk te bewerken, zelf voor iemand die niet veel verstand heeft van hout bewerking (net als mij)[/quote]
en fijn plaatmateriaal om te schilderen!
hahah! Me to! Alleen me broer was de handige flikker hier. Hij heeft het wel extreem gedaan met alle randjes gevreest enzovoort.Virtual Noizer wrote:Heb alle 2 de meubels helemaal zelf gemaakt.

-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
die van jou is zelfs nog mooier als die te koop staat op baxTel wrote:hahah! Me to! Alleen me broer was de handige flikker hier. Hij heeft het wel extreem gedaan met alle randjes gevreest enzovoort.Virtual Noizer wrote:Heb alle 2 de meubels helemaal zelf gemaakt.
Wand ja, 314 euro voor zoon ding is toch wel een beetje aan de dure kant....![]()
Ik zou je keyboard omwisselen met je toetsenbord, lijkt mij handiger