Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:22 

Hardtraxxer

mijn studiootje, het is nog niet heel veel, van de zomer komt er een hoop apparatuur bij :)

Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:38 

Hardtraxxer

netjes hoor :thumbup:
mooie DJ-set ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:41 

Hardtraxxer

DJ ShaG schreef:
netjes hoor :thumbup:
mooie DJ-set ;)

tnx

deze zomer komt er een zelfgebouwde studiopc, een virus TI snow en een M-Audio Mixer + beter midikeyboard bij :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:20 

Artiest

Geld teveel? Ik wil je wel verlossen van overige ophopingen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:27 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Geld teveel?

doe tot september geen school, bijna alleen maar werken, dus kan ik mooi voor apparatuur sparen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:11 

Hardtraxx Addict

wildenberg schreef:
Geld teveel?

doe tot september geen school, bijna alleen maar werken, dus kan ik mooi voor apparatuur sparen :cool:

En dat zou ik dus ook graag willen doen :P

Nette setup man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:07 

Hardtraxxer

Festuca schreef:
Hoe is de sub ? Want een vergelijkbare van krk is 200 duurder :P

de KRK 10s is ongeveer 100 euro duurder, maar wel stukken beter.
Beter frequentiebereik, meer watt (mocht je hard willen blazen >.< )
Verder zijn ze vergelijkbaar, maar die 90 euro meer die je betaalt, heb je echt een veel beter frequentiebereik.
6 HZ meer laag, nu klinkt dat niet imposant, maar als je het hebt over een subwoofer is dat een substantieel verschil :thumbup:
Mocht je dus twijfelen tussen de KRK 10s en de Sinn.7 zou ik persoonlijk doorsparen voor de krk.

of in raw-vizions geval heb je gwn allebij:P sinn7 voor producere en krk 10s voor draaie:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:08 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
wildenberg schreef:
Geld teveel?

En dat zou ik dus ook graag willen doen :P

Nette setup man!

ja het is niet dat ik gestopt ben omdat ik wilde sparen, de opleiding viel gewoon tegen,
maar het komt nu best goed uit, en ik begin volgend schooljaar met een nieuwe opleiding
en een dikkere studio :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:15 

Artiest

Same here, half jaartje wat werken (niet teveel anders raak ik gewend aan een te hoog inkomen >.< ) Kan ik een buffer opbouwen voor als ik op kamers ga en een nieuwe set kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:16 

Aan het typen...

@wildenberg, kun je beter alvast sparen voor de 3000 euro boete die je riskeert nu :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:22 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
@wildenberg, kun je beter alvast sparen voor de 3000 euro boete die je riskeert nu :P

3000 euro boete :P
waarvoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:47 

Hardtraxxer

school reis financien gelden bla bla bla
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:50 

Aan het typen...

Studievertraging :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 17:55 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

Zolang jij 'n opleiding van 'tzelfde niveau binnen, ik geloof 10 jaar, maar excuseer me als dat niet (meer) correct is, afmaakt, start jij zonder studieschuld op de arbeidsmarkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:12 

Hardtraxx Elite

doubletrouble schreef:
Lyst schreef:

Zolang jij 'n opleiding van 'tzelfde niveau binnen, ik geloof 10 jaar, maar excuseer me als dat niet (meer) correct is, afmaakt, start jij zonder studieschuld op de arbeidsmarkt.

Studenten die meer dan een jaar studievertraging oplopen, gaan vanaf studiejaar 2011-2012 3.000 euro collegegeld extra betalen. Het normale collegegeld bedraagt 1.600 euro. Ook wordt de ov-jaarkaart afgenomen. Hier bovenop krijgen de onderwijsinstellingen waar de studenten studeren een korting van 3.000 euro op de rijksbijdrage die ze ontvangen.
Bron: http://www.nrcnext.nl/blog/2010/11/26/s ... uro-extra/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:26 

Hardtraxxer

RobertV schreef:
doubletrouble schreef:
Lyst schreef:

Studenten die meer dan een jaar studievertraging oplopen, gaan vanaf studiejaar 2011-2012 3.000 euro collegegeld extra betalen. Het normale collegegeld bedraagt 1.600 euro. Ook wordt de ov-jaarkaart afgenomen. Hier bovenop krijgen de onderwijsinstellingen waar de studenten studeren een korting van 3.000 euro op de rijksbijdrage die ze ontvangen.
Bron: http://www.nrcnext.nl/blog/2010/11/26/s ... uro-extra/

dit is het eerst dat ik dit leest,
en ookal ben ik hier de dupe van, mijn ouders betalen mijn studie toch

dus ik kan alles mooi uitgeven aan mijn studieo :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 18:44 

Aan het typen...

Jezus onder welke steen hebben jullie gelegen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Niet iedereen is zo slim en vet goed en hip als jij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:48 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
Festuca schreef:
Hoe is de sub ? Want een vergelijkbare van krk is 200 duurder :P

de KRK 10s is ongeveer 100 euro duurder, maar wel stukken beter.
Beter frequentiebereik, meer watt (mocht je hard willen blazen >.< )
Verder zijn ze vergelijkbaar, maar die 90 euro meer die je betaalt, heb je echt een veel beter frequentiebereik.
6 HZ meer laag, nu klinkt dat niet imposant, maar als je het hebt over een subwoofer is dat een substantieel verschil :thumbup:
Mocht je dus twijfelen tussen de KRK 10s en de Sinn.7 zou ik persoonlijk doorsparen voor de krk.

of in raw-vizions geval heb je gwn allebij:P sinn7 voor producere en krk 10s voor draaie:P

ik ga de subs ook niet omwisselen omdat die sinn7 set zo precies op elkaar is afgestemd ;) en skedoedle waar heb je die info vandaan gehaald? deze set is namelijk al 2/3 jaar niet meer te koop :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:49 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Lyst schreef:

Heb ik ook al gemerkt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:57 

Aan het typen...

PierrePruuk schreef:
Lyst schreef:

Maar ik mag toch wel verwachten dat mensen ofwel de krant lezen of het nieuws kijken of nu.nl / nos.nl in de gaten houden.. Dit is ik weet niet hoe vaak in het nieuws geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:01 

Hardtraxx Elite

Klopt. zelfs ik wist het en ik kijk nooit op een nieuwssite en ik heb (nog) niks met deze regeling van doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 20:03 

Artiest

RAW-vizion schreef:
ik ga de subs ook niet omwisselen omdat die sinn7 set zo precies op elkaar is afgestemd ;) en skedoedle waar heb je die info vandaan gehaald? deze set is namelijk al 2/3 jaar niet meer te koop :huh:

Ik had het tegen hem over de nieuwe sub van Sinn7, de nadir 10, jij hebt gezien de schroeven in het zilveren stuk, de vorm en de grotere gaten aan de onderkant de DerSub 10. Die kan je volgens mij niet los kopen (alleen in een boxenset) die overigens nog wel gewoon verkocht wordt. Die heeft een breder frequentiebereik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 21:25 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:

Ik had het tegen hem over de nieuwe sub van Sinn7, de nadir 10, jij hebt gezien de schroeven in het zilveren stuk, de vorm en de grotere gaten aan de onderkant de DerSub 10. Die kan je volgens mij niet los kopen (alleen in een boxenset) die overigens nog wel gewoon verkocht wordt. Die heeft een breder frequentiebereik.

dat dacht ik idd ook. die nieuwe van Sinn7 (Zenit's geloof ik) zijn een stuk minder als de Diebox serie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2011 07:37 

Hardtraxx Newbie

Ik wist niet dat ALF draaide :thumbsup:
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner