Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 5 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxxer
194 posts member since 2009
last seen Nov 2013
RAW-vizion wrote:
Mark One wrote:OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?
voor wie is deze post bedoeld? :P
Voor marsiascout
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
@ RAW- vizion: Trouwens zit je set te luisteren je DJ contest Demo en heb ook laatst effe techno prime met loops gemixed :lol: :lol: echt grappig. ik denk hu? heb ik nog net staan doen. :D
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Mark One wrote:@ RAW- vizion: Trouwens zit je set te luisteren je DJ contest Demo en heb ook laatst effe techno prime met loops gemixed :lol: :lol: echt grappig. ik denk hu? heb ik nog net staan doen. :D
hehe die demo was best wel faal gemixt :x
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
R
Hardtraxx Veteran
Mark One wrote:nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
hoezo eng?
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
RAW-vizion wrote:
Mark One wrote:nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
hoezo eng?
nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.
R
Hardtraxx Veteran
Mark One wrote:
RAW-vizion wrote:
hoezo eng?
nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit xd maar mijn dj contest demo's zijn altyd allemaal hitjes, de rest van m'n setjes zijn lekker rauw :evil:
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.[/quote]
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit xd maar mijn dj contest demo's zijn altyd allemaal hitjes, de rest van m'n setjes zijn lekker rauw :evil:[/quote]

ja dat had ook niet gekund natuurlijk :P

Laten we het bij het topic houden :thumbup:
R
Hardtraxx Veteran
Mark One wrote:nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit xd maar mijn dj contest demo's zijn altyd allemaal hitjes, de rest van m'n setjes zijn lekker rauw :evil:[/quote]

ja dat had ook niet gekund natuurlijk :P

Laten we het bij het topic houden :thumbup:[/quote]
idd dit soort gespam hoort thuis in het zever topic ;)

OT nu!
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Mark One wrote:OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?
Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
marsiascout wrote:
Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.
zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ik :$ met usb stickies in een cdj-900 is nog wel te doen aangezien er een goeie zoekfunctie opzit maar traktor bevalt me nooit zo erg
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
the_sequence wrote:
marsiascout wrote:
zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ik :$ met usb stickies in een cdj-900 is nog wel te doen aangezien er een goeie zoekfunctie opzit maar traktor bevalt me nooit zo erg
Precies. Bij Traktor was het of scrollwerk door heel veel tracks of je moest meteen weten welke je wou draaien.
Het door een cd map bladeren lijkt me ook leuker om te doen dan op n schermpje zoeken.
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
bij raw-vizion is wel handig die doet dan met usb sticks maar hij heeft free-releases op de ene usb stick en dan weer andere op de andere usb stick enz dat is wel handig:)

maar vind zelf ook wat handiger door een cd map te bladere dan op dat schermpje te zoeken vaak met cd map vind k nummers sneller omdat k dan precies weet waar een nummer in me cd map zit ;)
R
Hardtraxx Veteran
the_sequence wrote:bij raw-vizion is wel handig die doet dan met usb sticks maar hij heeft free-releases op de ene usb stick en dan weer andere op de andere usb stick enz dat is wel handig:)

maar vind zelf ook wat handiger door een cd map te bladere dan op dat schermpje te zoeken vaak met cd map vind k nummers sneller omdat k dan precies weet waar een nummer in me cd map zit ;)
is net wat je gewend ben he.. ;)
Hardtraxxer
last seen Nov 2013
the_sequence wrote:
marsiascout wrote:
nou voor jou dan overzichtelijker, voor mij just niet. ik kan mijn lijst op alfabetisch volgorde zetten van de artiest of een track. ik heb covers aan toe gevoegd wat ook heel leuk werkt kan ik ook op vinden. ik weet nog toen ik over ging van platen naar cd. " nou ik vind platen veel makkelijker hoor. ik herken de plaat precies aan de hoes " ik moest ook wennen toen ik naar cd ging omdat ik het visuele niet meer had van een platen hoes. maar geloof me als je het gewend ben is traktor toch echt het makkelijkst. is zet bijvoorbeeld een lijst klaar met tracks die ik wil gaan draaien, een andere keer zoek ik ze uit de pols, je kan het zo gek maken als je wilt.
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
laat ik dan ook maar eens mijn dj gear zien, t stelt niks voor, heb het ook pas net maar dat maakt niks uit.
Image

Uploaded with ImageShack.us
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
behang is al van tijdje terug :P
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Je moet ergens beginnen, toch :) Mooi stapeltje cd's ook daarnaast!
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
Thx ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
maarten1410 wrote:Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha
Neem aan dat t dreedie is.
Hardtraxx Veteran
last seen 9 days ago
marsiascout wrote:
maarten1410 wrote:Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha
Neem aan dat t dreedie is.
Dat denk ik ook, maar dan is het dus maar een suffe naam -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2024
haha, nu je erover nadenkt, draai die is wel cool. eigenlijk is t gewoon begonnen als mijn gamenaam en nu gebruik ik hem zon beetje bij alles
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Volgens mij heb ik nooit volledig gepost:

Image
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Nette set man!