Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Mark One schreef:
OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?

voor wie is deze post bedoeld? :P


Voor marsiascout
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ RAW- vizion: Trouwens zit je set te luisteren je DJ contest Demo en heb ook laatst effe techno prime met loops gemixed :lol: :lol: echt grappig. ik denk hu? heb ik nog net staan doen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
@ RAW- vizion: Trouwens zit je set te luisteren je DJ contest Demo en heb ook laatst effe techno prime met loops gemixed :lol: :lol: echt grappig. ik denk hu? heb ik nog net staan doen. :D

hehe die demo was best wel faal gemixt :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.

hoezo eng?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Mark One schreef:
nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.

hoezo eng?


nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
RAW-vizion schreef:
Mark One schreef:
nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.

hoezo eng?


nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.

toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit xd maar mijn dj contest demo's zijn altyd allemaal hitjes, de rest van m'n setjes zijn lekker rauw :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.[/quote]
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit xd maar mijn dj contest demo's zijn altyd allemaal hitjes, de rest van m'n setjes zijn lekker rauw :evil:[/quote]

ja dat had ook niet gekund natuurlijk :P

Laten we het bij het topic houden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:03 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.

toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit xd maar mijn dj contest demo's zijn altyd allemaal hitjes, de rest van m'n setjes zijn lekker rauw :evil:[/quote]

ja dat had ook niet gekund natuurlijk :P

Laten we het bij het topic houden :thumbup:[/quote]
idd dit soort gespam hoort thuis in het zever topic ;)

OT nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?


Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Mark One schreef:
OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?


Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.


zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ik :$ met usb stickies in een cdj-900 is nog wel te doen aangezien er een goeie zoekfunctie opzit maar traktor bevalt me nooit zo erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
marsiascout schreef:
Mark One schreef:
OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?


Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.


zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ik :$ met usb stickies in een cdj-900 is nog wel te doen aangezien er een goeie zoekfunctie opzit maar traktor bevalt me nooit zo erg


Precies. Bij Traktor was het of scrollwerk door heel veel tracks of je moest meteen weten welke je wou draaien.
Het door een cd map bladeren lijkt me ook leuker om te doen dan op n schermpje zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

bij raw-vizion is wel handig die doet dan met usb sticks maar hij heeft free-releases op de ene usb stick en dan weer andere op de andere usb stick enz dat is wel handig:)

maar vind zelf ook wat handiger door een cd map te bladere dan op dat schermpje te zoeken vaak met cd map vind k nummers sneller omdat k dan precies weet waar een nummer in me cd map zit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
bij raw-vizion is wel handig die doet dan met usb sticks maar hij heeft free-releases op de ene usb stick en dan weer andere op de andere usb stick enz dat is wel handig:)

maar vind zelf ook wat handiger door een cd map te bladere dan op dat schermpje te zoeken vaak met cd map vind k nummers sneller omdat k dan precies weet waar een nummer in me cd map zit ;)

is net wat je gewend ben he.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 23:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

the_sequence schreef:
marsiascout schreef:
Mark One schreef:
OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?


Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.


zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ik :$ met usb stickies in een cdj-900 is nog wel te doen aangezien er een goeie zoekfunctie opzit maar traktor bevalt me nooit zo erg


nou voor jou dan overzichtelijker, voor mij just niet. ik kan mijn lijst op alfabetisch volgorde zetten van de artiest of een track. ik heb covers aan toe gevoegd wat ook heel leuk werkt kan ik ook op vinden. ik weet nog toen ik over ging van platen naar cd. " nou ik vind platen veel makkelijker hoor. ik herken de plaat precies aan de hoes " ik moest ook wennen toen ik naar cd ging omdat ik het visuele niet meer had van een platen hoes. maar geloof me als je het gewend ben is traktor toch echt het makkelijkst. is zet bijvoorbeeld een lijst klaar met tracks die ik wil gaan draaien, een andere keer zoek ik ze uit de pols, je kan het zo gek maken als je wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

laat ik dan ook maar eens mijn dj gear zien, t stelt niks voor, heb het ook pas net maar dat maakt niks uit.
Afbeelding

Uploaded with ImageShack.us
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

behang is al van tijdje terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet ergens beginnen, toch :) Mooi stapeltje cd's ook daarnaast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2011 22:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha


Neem aan dat t dreedie is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 00:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
maarten1410 schreef:
Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha


Neem aan dat t dreedie is.

Dat denk ik ook, maar dan is het dus maar een suffe naam -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha, nu je erover nadenkt, draai die is wel cool. eigenlijk is t gewoon begonnen als mijn gamenaam en nu gebruik ik hem zon beetje bij alles
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 20:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Volgens mij heb ik nooit volledig gepost:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2011 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nette set man!
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner