Voor marsiascoutRAW-vizion wrote:voor wie is deze post bedoeld?Mark One wrote:OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
@ RAW- vizion: Trouwens zit je set te luisteren je DJ contest Demo en heb ook laatst effe techno prime met loops gemixed
echt grappig. ik denk hu? heb ik nog net staan doen. 
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
hehe die demo was best wel faal gemixtMark One wrote:@ RAW- vizion: Trouwens zit je set te luisteren je DJ contest Demo en heb ook laatst effe techno prime met loops gemixed![]()
echt grappig. ik denk hu? heb ik nog net staan doen.
nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
-
RHardtraxx Veteran
hoezo eng?Mark One wrote:nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.RAW-vizion wrote:hoezo eng?Mark One wrote:nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
-
RHardtraxx Veteran
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uitMark One wrote:nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.RAW-vizion wrote:hoezo eng?Mark One wrote:nou jaaaaaa base mechanics er achter aan. moet niet gekker worden. vind het bijna eng vinden nou hoor.
nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.[/quote]
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit
maar mijn dj contest demo's zijn altyd allemaal hitjes, de rest van m'n setjes zijn lekker rauw
[/quote]
ja dat had ook niet gekund natuurlijk
Laten we het bij het topic houden
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uit
-
RHardtraxx Veteran
toen ik dat setje maakten was discorecord nog niet uitMark One wrote:nou ja die drie laatste platen heb ik ook vanmiddag staan draaien achter elkaar, erg toevallig allemaal. maar de volgende was voor mij discorecord.
idd dit soort gespam hoort thuis in het zever topic
OT nu!
Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.Mark One wrote:OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?
zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ikmarsiascout wrote:Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.Mark One wrote:OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?
Precies. Bij Traktor was het of scrollwerk door heel veel tracks of je moest meteen weten welke je wou draaien.the_sequence wrote:zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ikmarsiascout wrote:Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.Mark One wrote:OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?met usb stickies in een cdj-900 is nog wel te doen aangezien er een goeie zoekfunctie opzit maar traktor bevalt me nooit zo erg
Het door een cd map bladeren lijkt me ook leuker om te doen dan op n schermpje zoeken.
bij raw-vizion is wel handig die doet dan met usb sticks maar hij heeft free-releases op de ene usb stick en dan weer andere op de andere usb stick enz dat is wel handig:)
maar vind zelf ook wat handiger door een cd map te bladere dan op dat schermpje te zoeken vaak met cd map vind k nummers sneller omdat k dan precies weet waar een nummer in me cd map zit
maar vind zelf ook wat handiger door een cd map te bladere dan op dat schermpje te zoeken vaak met cd map vind k nummers sneller omdat k dan precies weet waar een nummer in me cd map zit
-
RHardtraxx Veteran
is net wat je gewend ben he..the_sequence wrote:bij raw-vizion is wel handig die doet dan met usb sticks maar hij heeft free-releases op de ene usb stick en dan weer andere op de andere usb stick enz dat is wel handig:)
nou voor jou dan overzichtelijker, voor mij just niet. ik kan mijn lijst op alfabetisch volgorde zetten van de artiest of een track. ik heb covers aan toe gevoegd wat ook heel leuk werkt kan ik ook op vinden. ik weet nog toen ik over ging van platen naar cd. " nou ik vind platen veel makkelijker hoor. ik herken de plaat precies aan de hoes " ik moest ook wennen toen ik naar cd ging omdat ik het visuele niet meer had van een platen hoes. maar geloof me als je het gewend ben is traktor toch echt het makkelijkst. is zet bijvoorbeeld een lijst klaar met tracks die ik wil gaan draaien, een andere keer zoek ik ze uit de pols, je kan het zo gek maken als je wilt.the_sequence wrote:zowieso is een cd map overzichtelijker dan traktor vind ikmarsiascout wrote:Precies, je zegt zelf OOK. Voor dat geld kan je inderdaad een mooie midi setup kopen met een laptop, maar ook een mooi setje tabletops. Ik heb zelf n tijdje met een controller gewerkt en denk dat ik toch de voorkeur voor tabletops geef.Mark One wrote:OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?met usb stickies in een cdj-900 is nog wel te doen aangezien er een goeie zoekfunctie opzit maar traktor bevalt me nooit zo erg
laat ik dan ook maar eens mijn dj gear zien, t stelt niks voor, heb het ook pas net maar dat maakt niks uit.

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Je moet ergens beginnen, toch
Mooi stapeltje cd's ook daarnaast!
Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha
Neem aan dat t dreedie is.maarten1410 wrote:Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha
Dat denk ik ook, maar dan is het dus maar een suffe naammarsiascout wrote:Neem aan dat t dreedie is.maarten1410 wrote:Vraag me ineens af hoe je jou naam uitspreekt... als je em letterlijk leest is het Draai Die haha
haha, nu je erover nadenkt, draai die is wel cool. eigenlijk is t gewoon begonnen als mijn gamenaam en nu gebruik ik hem zon beetje bij alles