Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ok dat vind je het vetst xd de rest niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:00 
 
Artiest

nee die stoel is gewoon koning, heb m ook alleen dan in t zwart.
Zit als een god :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

waarom ben je overgestapt van cd spelers naar digitale gear?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
nee die stoel is gewoon koning, heb m ook alleen dan in t zwart.
Zit als een god :cool:


ik heb die ook in et zwart :) en zit zker lekker :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja dat zeker, hij zit zeker lekkha!
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
waarom ben je overgestapt van cd spelers naar digitale gear?


Ik heb geen zin meer om alles te branden, nu kan ik alles vanuit iTunes zo over zetten naar Traktor. Plus dat het toch de toekomst is. Je kan gewoon veel meer met Traktor, je kan loops maken veel effecten zitten er op en je kan de effecten door elkaar doen waardoor je echt leuke dingen krijgt. Het is het meest complete pakket. De Native Instruments S4 komt al met de software namelijk Traktor pro dus je hebt alleen een Laptop nodig. Een Mac is wel heet meest compatible maar je kan ook gewoon een Windows Laptop of PC gebruiken als je wat slimmer bent met computers dan ik. Heb gelezen dat er bij sommige laptops met windows veel dingen misgaan en veel moet instellen, heb ik allemaal geen zin in, gewoon plug en play. Veel zeggen van " ja lekker makkelijk je drukt op syncen en je hoeft niet meer te beat matchen, wordt allemaal voor je gedaan" nou dat is in de praktijk wel anders. Hardstyle en Hardcore ( wat ik nu draai ) kan Traktor nog niet helemaal vlekkeloos syncen. Wil meer stylen gaan draaien zoals Techno en House, Minimal enzo en als ik dat allemaal moet gaan branden? nee lekker alles simpel overzetten en gaan. En is echt super gaaf om er mee te spelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja en zo worden we met zen allen steeds luier en luier, laat mij maar lekker cdtjes branden, geen problemen mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Achja en zo worden we met zen allen steeds luier en luier, laat mij maar lekker cdtjes branden, geen problemen mee :)


tja ik zie het niet als luiheid maar meer gemak, heb je meer tijd om te draaien toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Achja en zo worden we met zen allen steeds luier en luier, laat mij maar lekker cdtjes branden, geen problemen mee :)


Hehe, same :) ik heb nu traktor + cd-decks, traktor is goed voor die 3, 4 of 5 trackjes dat ik mis in een set, maar buiten dat zijn het cd's :p. ik heb toch nog altijd graag een cd in m'n handen :)

&ik brand ook zelf cd's maar ik koop ook nog graag een cd tbh :) kvind het gewoon cool om het hoesje en de tracklist enzo er allemaal bij te hebben xD!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

ik heb zelf ook geen cd's... doe alles met usb stick, werkt heerlijk op me 900'tjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
ik heb zelf ook geen cd's... doe alles met usb stick, werkt heerlijk op me 900'tjes ^^


Je bedoeld de pioneer CDJ 900 ? ja daar heb ik ook naar zitten kijken, voor mij is het ook ruimte besparend en ik wilde ook graag een MacBook Pro dus ik dacht nou die laatste 849 Euro kunnen er ook nog wel bij :D . Zodoende de S4
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW - vizion welke mixer heb je erbij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
RAW-vizion schreef:
ik heb zelf ook geen cd's... doe alles met usb stick, werkt heerlijk op me 900'tjes ^^


Je bedoeld de pioneer CDJ 900 ? ja daar heb ik ook naar zitten kijken, voor mij is het ook ruimte besparend en ik wilde ook graag een MacBook Pro dus ik dacht nou die laatste 849 Euro kunnen er ook nog wel bij :D . Zodoende de S4

idd CDJ900 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
RAW - vizion welke mixer heb je erbij?

DJM800 ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pittig hoor en vet! heb je een foto van je opstelling? dat zijn aardige prijzen ook :) maar daarom heb ik voor deze combinatie gekozen, is bij elkaar € 2000. oke oke gister dan nog de KRKtjes met sub gekocht voor € 810. En wat kunnen de CDJ meer? scratch jij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Pittig hoor en vet! heb je een foto van je opstelling? dat zijn aardige prijzen ook :) maar daarom heb ik voor deze combinatie gekozen, is bij elkaar € 2000. oke oke gister dan nog de KRKtjes met sub gekocht voor € 810. En wat kunnen de CDJ meer? scratch jij ook?


In principe kan jouw S4 meer dan de CDJ900. Controllers zijn bij house steeds populairder en worden daar ook met veel functies gebruikt. Bij hardstyle vind ik het nog geen meerwaarde geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
Pittig hoor en vet! heb je een foto van je opstelling? dat zijn aardige prijzen ook :) maar daarom heb ik voor deze combinatie gekozen, is bij elkaar € 2000. oke oke gister dan nog de KRKtjes met sub gekocht voor € 810. En wat kunnen de CDJ meer? scratch jij ook?

nee scratch gebruik ik bijna niet, alleen om een beat in een track te zoeken, of als ik is vinyl style ga draaien :P
hier wat feutotjes:
http://gijs-rawvizion.hyves.nl/album/32 ... _state__=5
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Mark One schreef:
Pittig hoor en vet! heb je een foto van je opstelling? dat zijn aardige prijzen ook :) maar daarom heb ik voor deze combinatie gekozen, is bij elkaar € 2000. oke oke gister dan nog de KRKtjes met sub gekocht voor € 810. En wat kunnen de CDJ meer? scratch jij ook?


In principe kan jouw S4 meer dan de CDJ900. Controllers zijn bij house steeds populairder en worden daar ook met veel functies gebruikt. Bij hardstyle vind ik het nog geen meerwaarde geven.


Daar ben ik inderdaad met je eens. Met house kan je de loops meer verlengen en langer door laten gaan voordat je de volgend plaat er in gooit, dat kan met HS niet echt denk ik. Meer loops door elkaar enzo. Maar aan de andere kant waarom niet, beetje experimenteren kan altijd toch? Wil meer met Early HC en Olschool wat gaan experimenteren met de loops en effecten. Soms komt er wel wat leuks uit maar blijft een experiment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RAW-vizion schreef:
Mark One schreef:
Pittig hoor en vet! heb je een foto van je opstelling? dat zijn aardige prijzen ook :) maar daarom heb ik voor deze combinatie gekozen, is bij elkaar € 2000. oke oke gister dan nog de KRKtjes met sub gekocht voor € 810. En wat kunnen de CDJ meer? scratch jij ook?

nee scratch gebruik ik bijna niet, alleen om een beat in een track te zoeken, of als ik is vinyl style ga draaien :P
hier wat feutotjes:
http://gijs-rawvizion.hyves.nl/album/32 ... _state__=5

Ah ha netjes :thumbup: , maar je staat toch in een discotheek ? neem jij je spullen mee van huis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
RAW-vizion schreef:
Mark One schreef:
Pittig hoor en vet! heb je een foto van je opstelling? dat zijn aardige prijzen ook :) maar daarom heb ik voor deze combinatie gekozen, is bij elkaar € 2000. oke oke gister dan nog de KRKtjes met sub gekocht voor € 810. En wat kunnen de CDJ meer? scratch jij ook?

nee scratch gebruik ik bijna niet, alleen om een beat in een track te zoeken, of als ik is vinyl style ga draaien :P
hier wat feutotjes:
http://gijs-rawvizion.hyves.nl/album/32 ... _state__=5

Ah ha netjes :thumbup: , maar je staat toch in een discotheek ? neem jij je spullen mee van huis?

huh? zal wel verkeerde link zijn xd tuurlijk neem ik me gear niet mee :P zoek effe door laatste paar foto's zijn van m'n stulpje :)

edit: WTF? elke keer als ik hem aan klik komt er een andere foto >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
marsiascout schreef:
Mark One schreef:
Pittig hoor en vet! heb je een foto van je opstelling? dat zijn aardige prijzen ook :) maar daarom heb ik voor deze combinatie gekozen, is bij elkaar € 2000. oke oke gister dan nog de KRKtjes met sub gekocht voor € 810. En wat kunnen de CDJ meer? scratch jij ook?


In principe kan jouw S4 meer dan de CDJ900. Controllers zijn bij house steeds populairder en worden daar ook met veel functies gebruikt. Bij hardstyle vind ik het nog geen meerwaarde geven.


Daar ben ik inderdaad met je eens. Met house kan je de loops meer verlengen en langer door laten gaan voordat je de volgend plaat er in gooit, dat kan met HS niet echt denk ik. Meer loops door elkaar enzo. Maar aan de andere kant waarom niet, beetje experimenteren kan altijd toch? Wil meer met Early HC en Olschool wat gaan experimenteren met de loops en effecten. Soms komt er wel wat leuks uit maar blijft een experiment.


Het verschil is dat veel soorten house e.d. een stuk eentoniger zijn en dan is zoiets een stuk interessanter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja een beetje Techno alla Paul Kalkbrenner kan je leuke setjes mee maken. Maar main blijft voor mij HS en HC. Waar draai jij mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mark One schreef:
Ja een beetje Techno alla Paul Kalkbrenner kan je leuke setjes mee maken. Maar main blijft voor mij HS en HC. Waar draai jij mee?


Op het moment met niks.

Ben begonnen met een VMS4, maar heb deze verkocht en ben nu aan t bijsparen voor 2x Denon DN-S1200 + n DN-X120.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:42 
 
Hardtraxx Veteran

Mark One schreef:
OK dan, ja toch weer voor cd spelers ja? Hoezo dat, voor dat geld kan je toch ook een mooi midi setje met een laptop kopen?

voor wie is deze post bedoeld? :P
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner