Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2010 22:52 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
HARDSTYLE_XD_tbse schreef:
jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..

voor die tv heb ik lang kunnen sparen maar heb al goede tijden mee gehad bv: wk 2010 xd

ik ga 1st wat beginnen me draaien en dan kan ik nog zien ofdat ik wil gaan produceren.
maar nu is daar geen geld meer voor :mad:

ging allemaal op aan flugel en je tv ofnie xd vooral de tv vind ik vet, met een chille bank ervoor ofzo :cool:

meeste ging op aan tv en dj gear :P er staat een ligzetel bij. en ps3 natuurlijk xd is ook wel leuk (geweldig) om op zo een tv te spelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 16:53 

Donateur

Idd kerel, Chille kamer!
Ik zou hier op mijn pc kamer eig ook nog een tv moeten voor het gamen.
Want mijn tv staat op de slaapkamer :).
Maar ik heb nog een tomorrowland poster voor je, ik ging die mee naar school nemen, ik breng hem morgen effe naar je aangezien je precies wel veel posters hebt hangen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2010 19:22 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Idd kerel, Chille kamer!
Ik zou hier op mijn pc kamer eig ook nog een tv moeten voor het gamen.
Want mijn tv staat op de slaapkamer :).
Maar ik heb nog een tomorrowland poster voor je, ik ging die mee naar school nemen, ik breng hem morgen effe naar je aangezien je precies wel veel posters hebt hangen ;)

jah er hangen der al wel wat maar er is altij wel plaats voor nieuwe :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 15:05 

Hardtraxx Elite

I fail @ uploading dus ik doe het maar zo :$ .

http://partyflock.nl/album/375469.html

Staat niet heel veel bijzonders, maar het is een begin. Bureau heb ik zelf gemaakt, kon nergens is vinden wat ik wilde hebben :) . Ik ben pas verhuist naar deze kamer dus vandaar dat alles nog zo kaal is.
Verder moet ik nog wat dingen aanschaffen, waaronder een fatsoenlijk toetsenbord :x .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 17:45 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
the sidespinnars schreef:
en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewacht :woot: geen beschrijving nodig denk :P

Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vet :P waar heb je die tafels vandaan?? En draait dat wel lekker op die hoogte?

kom net bij hem vandaan en niet alleen de set draait lekker maar de hoogte is ook heerlijk:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:30 

Hardtraxxer

en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewacht :woot: geen beschrijving nodig denk :P

damn zwaar nice man!
jaloers op je mac :drool:

ik zou wel je speakers bij je DJ booth wat anders neer zetten..
geluid gaat nu meer over je heen dan naar je oren toe ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 19:33 

Hardtraxxer

Jesper-HardBeatz schreef:

damn zwaar nice man!

dat valt best mee hoor:P heb vanmiddag meer dan 2 uur met hem gedraait en aangezien het daar lkkr hard kan omdat het tussen 4 kassen staat is et nie zo erg dat het over je heen gaat:P staat zowieso ook nog een mooie sub op de grond :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2010 23:40 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
Jesper-HardBeatz schreef:

damn zwaar nice man!

dat valt best mee hoor:P heb vanmiddag meer dan 2 uur met hem gedraait en aangezien het daar lkkr hard kan omdat het tussen 4 kassen staat is et nie zo erg dat het over je heen gaat:P staat zowieso ook nog een mooie sub op de grond :P

valt idd zeker mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2010 22:32 

Hardtraxx Veteran

the_sequence schreef:
maarten1410 schreef:

Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vet :P waar heb je die tafels vandaan?? En draait dat wel lekker op die hoogte?

kom net bij hem vandaan en niet alleen de set draait lekker maar de hoogte is ook heerlijk:D

A! Nice! Hij leek zo laag te staan maar als het custom made is zal het wel goed zitten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 12:52 

Hardtraxx Addict

Ik wil wel eens weten hoe hoog jullie draaimeubels zijn of de 'kasten' waar jullie gear op staat? Ik dacht dat 80-100 cm ideaal was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 13:06 

Hardtraxxer

Atraxisz schreef:
Ik wil wel eens weten hoe hoog jullie draaimeubels zijn of de 'kasten' waar jullie gear op staat? Ik dacht dat 80-100 cm ideaal was.

Lijkt mij aan je eigen lengte te liggen? Maar als je beetje fanatiek bent en je staat er regelmatig achter dan ga je dat wel voelen in je rug hehehe
Zelf al meerdere keren alles weer anders moeten zetten omdat ik last van me rug kreeg..
staat nu zo: Afbeelding
Is inderdaad ergens tussen de 80-100cm maar zit alweer te kijken hoe ik alles weer een paar cm hoger krijg want dit ga ik ook alweer voelen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:20 

Hardtraxxer

klopt ik vind zelf persoonlijk navelhoogte ook het lekkerst bij mij thuis staat et wat lager en dat is ook nog wel te doen maar vind op navelhoogte tog wel het lekkerst ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:27 

Hardtraxx Veteran

die van mij is rond de 75/80 is perfect ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:30 

Artiest

hangt er allemaal vanaf hoe lang je zelf bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 16:33 

Hardtraxx Veteran

hangt er allemaal vanaf hoe lang je zelf bent

ik zelf nog niet zo lang :$ maar dat heb met de leeftyd te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 17:19 

Hardtraxxer

Ik ben 1m98, dus heb die van mij met bananendozen verhoogd tot 1m50! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:29 

Hardtraxxer

woon je naast een kas?

Wat is een kas? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 18:30 

Hardtraxxer

dat is een grote loods zal k et maar noemen:P van glas daarin worden planten/groenten enz in gekweekt;) en dat word in dit gebied nogal veel gedaan:P

sidespinnars woont tusse 4 van die dinge waardoor niemand last heeft van de muziek :innocent: :thumbsup:

ja alleen de mense die voorbij fietse maar die rede toen k er was allemaal vrolijk door xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:27 

Hardtraxxer

the_sequence schreef:
dat is een grote loods zal k et maar noemen:P van glas daarin word wiet enz in gekweekt;) en dat word in dit gebied nogal veel gedaan:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 19:31 

Hardtraxxer

nee dat zei ik niet xd dat zou wel kunnen maar dat hebbe ze hier heel gauw door die kassen zijn zo groot daar heb je veel werknemers voor nodig en zo'n kas word eens in de zoveel tijd volges mij ook gecontroleerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:38 

Hardtraxx Veteran

Luxion schreef:
the_sequence schreef:
dat is een grote loods zal k et maar noemen:P van glas daarin word wiet enz in gekweekt;) en dat word in dit gebied nogal veel gedaan:P

ooh ja hoor laatst nog eentje van 15000 planten opgerold in mijn buurt xd maar dat sommige niet weten wat een kas is OMG kom is uit je stad of boeren platte land :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:40 

Hardtraxxer

Luxion schreef:
the_sequence schreef:

ooh ja hoor laatst nog eentje van 15000 planten opgerold in mijn buurt xd maar dat sommige niet weten wat een kas is OMG kom is uit je stad of boeren platte land :surrender:

Kassen komen volgens mij veel voor op het platteland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:41 

Artiest

Luxion schreef:

kassen vind je meer in t westen richting hoek van holland enzo dan in t oosten kan ik je zeggen.
maar staan idd op platteland
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

Luxion schreef:

kassen vind je meer in t westen richting hoek van holland enzo dan in t oosten kan ik je zeggen.

jep en ze staan in het westen voor een reden en die reden is omdat van heel nederland hier het meeste zon is :cool: en platte land valt egt wel mee hier hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2010 21:23 

Artiest

Luxion schreef:

jep en ze staan in het westen voor een reden en die reden is omdat van heel nederland hier het meeste zon is :cool: en platte land valt egt wel mee hier hoor!

nou ze staan niet in steden... dus... dan heb je platteland xd met wat dijken hier en daar
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner