meeste ging op aan tv en dj gearSkedoedelefloeps wrote:HARDSTYLE_XD_tbse wrote:voor die tv heb ik lang kunnen sparen maar heb al goede tijden mee gehad bv: wk 2010Skedoedelefloeps wrote:jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..![]()
ik ga 1st wat beginnen me draaien en dan kan ik nog zien ofdat ik wil gaan produceren.
maar nu is daar geen geld meer voor
ging allemaal op aan flugel en je tv ofnievooral de tv vind ik vet, met een chille bank ervoor ofzo
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Idd kerel, Chille kamer!
Ik zou hier op mijn pc kamer eig ook nog een tv moeten voor het gamen.
Want mijn tv staat op de slaapkamer
.
Maar ik heb nog een tomorrowland poster voor je, ik ging die mee naar school nemen, ik breng hem morgen effe naar je aangezien je precies wel veel posters hebt hangen
Want mijn tv staat op de slaapkamer
Maar ik heb nog een tomorrowland poster voor je, ik ging die mee naar school nemen, ik breng hem morgen effe naar je aangezien je precies wel veel posters hebt hangen
jah er hangen der al wel wat maar er is altij wel plaats voor nieuweLowrenz wrote:Idd kerel, Chille kamer!
Want mijn tv staat op de slaapkamer.
I fail @ uploading dus ik doe het maar zo
.
http://partyflock.nl/album/375469.html
Staat niet heel veel bijzonders, maar het is een begin. Bureau heb ik zelf gemaakt, kon nergens is vinden wat ik wilde hebben
. Ik ben pas verhuist naar deze kamer dus vandaar dat alles nog zo kaal is.
Verder moet ik nog wat dingen aanschaffen, waaronder een fatsoenlijk toetsenbord
.
http://partyflock.nl/album/375469.html
Staat niet heel veel bijzonders, maar het is een begin. Bureau heb ik zelf gemaakt, kon nergens is vinden wat ik wilde hebben
Verder moet ik nog wat dingen aanschaffen, waaronder een fatsoenlijk toetsenbord
kom net bij hem vandaan en niet alleen de set draait lekker maar de hoogte is ook heerlijk:Dmaarten1410 wrote:Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vetthe sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
waar heb je die tafels vandaan?? En draait dat wel lekker op die hoogte?
damn zwaar nice man!the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
jaloers op je mac
ik zou wel je speakers bij je DJ booth wat anders neer zetten..
geluid gaat nu meer over je heen dan naar je oren toe
dat valt best mee hoor:P heb vanmiddag meer dan 2 uur met hem gedraait en aangezien het daar lkkr hard kan omdat het tussen 4 kassen staat is et nie zo erg dat het over je heen gaat:P staat zowieso ook nog een mooie sub op de grondJesper-HardBeatz wrote:damn zwaar nice man!the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
jaloers op je mac![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
valt idd zeker meethe_sequence wrote:dat valt best mee hoor:P heb vanmiddag meer dan 2 uur met hem gedraait en aangezien het daar lkkr hard kan omdat het tussen 4 kassen staat is et nie zo erg dat het over je heen gaat:P staat zowieso ook nog een mooie sub op de grondJesper-HardBeatz wrote:damn zwaar nice man!the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
jaloers op je mac![]()
A! Nice! Hij leek zo laag te staan maar als het custom made is zal het wel goed zittenthe_sequence wrote:kom net bij hem vandaan en niet alleen de set draait lekker maar de hoogte is ook heerlijk:Dmaarten1410 wrote:Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vetthe sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
waar heb je die tafels vandaan?? En draait dat wel lekker op die hoogte?
Ik wil wel eens weten hoe hoog jullie draaimeubels zijn of de 'kasten' waar jullie gear op staat? Ik dacht dat 80-100 cm ideaal was.
Lijkt mij aan je eigen lengte te liggen? Maar als je beetje fanatiek bent en je staat er regelmatig achter dan ga je dat wel voelen in je rug heheheAtraxisz wrote:Ik wil wel eens weten hoe hoog jullie draaimeubels zijn of de 'kasten' waar jullie gear op staat? Ik dacht dat 80-100 cm ideaal was.
Zelf al meerdere keren alles weer anders moeten zetten omdat ik last van me rug kreeg..
staat nu zo:

Is inderdaad ergens tussen de 80-100cm maar zit alweer te kijken hoe ik alles weer een paar cm hoger krijg want dit ga ik ook alweer voelen
klopt ik vind zelf persoonlijk navelhoogte ook het lekkerst bij mij thuis staat et wat lager en dat is ook nog wel te doen maar vind op navelhoogte tog wel het lekkerst 
-
RHardtraxx Veteran
die van mij is rond de 75/80 is perfect 
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
hangt er allemaal vanaf hoe lang je zelf bent
-
RHardtraxx Veteran
ik zelf nog niet zo langSkedoedelefloeps wrote:hangt er allemaal vanaf hoe lang je zelf bent
Ik ben 1m98, dus heb die van mij met bananendozen verhoogd tot 1m50! 
Wat is een kas?Skedoedelefloeps wrote:woon je naast een kas?the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
dat is een grote loods zal k et maar noemen:P van glas daarin worden planten/groenten enz in gekweekt;) en dat word in dit gebied nogal veel gedaan:P
sidespinnars woont tusse 4 van die dinge waardoor niemand last heeft van de muziek
ja alleen de mense die voorbij fietse maar die rede toen k er was allemaal vrolijk door
sidespinnars woont tusse 4 van die dinge waardoor niemand last heeft van de muziek
ja alleen de mense die voorbij fietse maar die rede toen k er was allemaal vrolijk door
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
the_sequence wrote:dat is een grote loods zal k et maar noemen:P van glas daarin word wiet enz in gekweekt;) en dat word in dit gebied nogal veel gedaan:P
nee dat zei ik niet
dat zou wel kunnen maar dat hebbe ze hier heel gauw door die kassen zijn zo groot daar heb je veel werknemers voor nodig en zo'n kas word eens in de zoveel tijd volges mij ook gecontroleerd 
-
RHardtraxx Veteran
ooh ja hoor laatst nog eentje van 15000 planten opgerold in mijn buurtLuxion wrote:the_sequence wrote:dat is een grote loods zal k et maar noemen:P van glas daarin word wiet enz in gekweekt;) en dat word in dit gebied nogal veel gedaan:P
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
Kassen komen volgens mij veel voor op het platteland?the sidespinnars wrote:ooh ja hoor laatst nog eentje van 15000 planten opgerold in mijn buurtLuxion wrote:the_sequence wrote:dat is een grote loods zal k et maar noemen:P van glas daarin word wiet enz in gekweekt;) en dat word in dit gebied nogal veel gedaan:Pmaar dat sommige niet weten wat een kas is OMG kom is uit je stad of boeren platte land
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
kassen vind je meer in t westen richting hoek van holland enzo dan in t oosten kan ik je zeggen.Luxion wrote: Kassen komen volgens mij veel voor op het platteland?
maar staan idd op platteland
-
RHardtraxx Veteran
jep en ze staan in het westen voor een reden en die reden is omdat van heel nederland hier het meeste zon isSkedoedelefloeps wrote:kassen vind je meer in t westen richting hoek van holland enzo dan in t oosten kan ik je zeggen.Luxion wrote: Kassen komen volgens mij veel voor op het platteland?
maar staan idd op platteland
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
nou ze staan niet in steden... dus... dan heb je plattelandthe sidespinnars wrote:jep en ze staan in het westen voor een reden en die reden is omdat van heel nederland hier het meeste zon isSkedoedelefloeps wrote:kassen vind je meer in t westen richting hoek van holland enzo dan in t oosten kan ik je zeggen.Luxion wrote: Kassen komen volgens mij veel voor op het platteland?
maar staan idd op plattelanden platte land valt egt wel mee hier hoor!