Active topics in DJ's Corner

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 32 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 6 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 55 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Netjesssss :thumbup:
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
:drool: dat wil ik ook wel :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewacht :woot: geen beschrijving nodig denk :P
woon je naast een kas?
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
Skedoedelefloeps wrote:
the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewacht :woot: geen beschrijving nodig denk :P
woon je naast een kas?
ja tussen een stuk of 4 xd
Hardtraxxer
327 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Skedoedelefloeps wrote:
woon je naast een kas?
in dit gebied staan kassen genoeg:P
R
Hardtraxx Veteran
the_sequence wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
woon je naast een kas?
in dit gebied staan kassen genoeg:P
westland :beer:
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Gruwelijk vette kamer man!
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Dacht dat je een DJM700 zou nemen btw?
R
Hardtraxx Veteran
TakkU wrote:Dacht dat je een DJM700 zou nemen btw?
lang verhaal maar het duurde te lang dus een upgrade naar 800!
D
Artiest
last seen Apr 2019
the sidespinnars wrote:
Skedoedelefloeps wrote:
woon je naast een kas?
ja tussen een stuk of 4 xd
ja ok ik dacht al een kas te spotten buiten maar ik dacht toch ff vragen xd

hoe bevallen die Sinn7 dingen dan?
R
Hardtraxx Veteran
die sinn7 zijn egt super beter dan krk!
D
Hardtraxx Newbie
32 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Kijk, vette kamer en dikke gear !
D
Artiest
last seen Apr 2019
the sidespinnars wrote:die sinn7 zijn egt super beter dan krk!
dan de KRK RP serie, KRK over algemeen of dan de KRK RP6? die heb je ook zie ik :whistle:
ik heb ook krk's op t moment, ook de RP6, maar ik ga VXT 6 voor in de plaats halen.
Maar die Sinn7 zijn ook wat duurder dan de RP6 natuurlijk he, rp8 lijkt me dan wel weer beter dan de sinn7, maar heb die dingen nooit gehoord :$
qua uiterlijk trokken ze me op een of andere manier niet echt.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 9 days ago
Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vet :P waar heb je die tafels vandaan?? En draait dat wel lekker op die hoogte?
Donateur
last seen Nov 2021
Ja inderdaad, het geheel past gewoon mooi bij elkaar! Echt leuke spullen! Zon bureau moet ik eigelijk ook hebben! is echt vet
Hardtraxx Veteran
14127 posts member since 2008
online now
Ik dacht: "hoe kom je aan het geld voor die mooie spullen", totdat ik die broeikassen zag..
R
Hardtraxx Veteran
maarten1410 wrote:
Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vet :P waar heb je die tafels vandaan?? En draait dat wel lekker op die hoogte?
draait heerlijk op die hoogte en die bureau bladen zijn ook geen gewone bladen zijn speciaal gemaakt, die platen worden normaal als brand vastte deuren gebruikt maar ik heb ze op maat laten zagen en alles en om het af te maken dikke H binten als poten bij me pa's bedrijf vandaan!
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Lowrenz wrote:Ja inderdaad, het geheel past gewoon mooi bij elkaar! Echt leuke spullen! Zon bureau moet ik eigelijk ook hebben! is echt vet
maak een bureau op school xd
D
Artiest
last seen Apr 2019
zal misschien ook wel wat foto's uploaden als ik de investeringen van komende tijd in de kamer heb staan xd
Donateur
last seen Nov 2021
HARDSTYLE_XD_tbse wrote:
Lowrenz wrote:Ja inderdaad, het geheel past gewoon mooi bij elkaar! Echt leuke spullen! Zon bureau moet ik eigelijk ook hebben! is echt vet
Ben ik volgend jaar van plan om een super vete bureau te maken, maar heb nu zelf ook een leuk kamertje dus :)
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Lowrenz wrote:
HARDSTYLE_XD_tbse wrote:
Ben ik volgend jaar van plan om een super vete bureau te maken, maar heb nu zelf ook een leuk kamertje dus :)
:P ben van plan om binnekort ook zelf iets te make, maar ik weet niet ofdat da wel ga lukken xd
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Image
Image
Image
Image

mijn dj/slaapkamer :P

gaat nog wel een beetje veranderen :)
D
Artiest
last seen Apr 2019
jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..
Hardtraxxer
last seen Mar 2017
Skedoedelefloeps wrote:jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..
voor die tv heb ik lang kunnen sparen maar heb al goede tijden mee gehad bv: wk 2010 xd

ik ga 1st wat beginnen me draaien en dan kan ik nog zien ofdat ik wil gaan produceren.
maar nu is daar geen geld meer voor :mad:
D
Artiest
last seen Apr 2019
HARDSTYLE_XD_tbse wrote:
Skedoedelefloeps wrote:jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..
voor die tv heb ik lang kunnen sparen maar heb al goede tijden mee gehad bv: wk 2010 xd

ik ga 1st wat beginnen me draaien en dan kan ik nog zien ofdat ik wil gaan produceren.
maar nu is daar geen geld meer voor :mad:

ging allemaal op aan flugel en je tv ofnie xd vooral de tv vind ik vet, met een chille bank ervoor ofzo :cool: