Netjesssss 
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
woon je naast een kas?the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ja tussen een stuk of 4Skedoedelefloeps wrote:woon je naast een kas?the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
in dit gebied staan kassen genoeg:PSkedoedelefloeps wrote:woon je naast een kas?the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
-
RHardtraxx Veteran
westlandthe_sequence wrote:in dit gebied staan kassen genoeg:PSkedoedelefloeps wrote:woon je naast een kas?the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
Dacht dat je een DJM700 zou nemen btw?
-
RHardtraxx Veteran
lang verhaal maar het duurde te lang dus een upgrade naar 800!TakkU wrote:Dacht dat je een DJM700 zou nemen btw?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ja ok ik dacht al een kas te spotten buiten maar ik dacht toch ff vragenthe sidespinnars wrote:ja tussen een stuk of 4Skedoedelefloeps wrote:woon je naast een kas?the sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
hoe bevallen die Sinn7 dingen dan?
-
RHardtraxx Veteran
die sinn7 zijn egt super beter dan krk!
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Kijk, vette kamer en dikke gear !
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dan de KRK RP serie, KRK over algemeen of dan de KRK RP6? die heb je ook zie ikthe sidespinnars wrote:die sinn7 zijn egt super beter dan krk!
ik heb ook krk's op t moment, ook de RP6, maar ik ga VXT 6 voor in de plaats halen.
Maar die Sinn7 zijn ook wat duurder dan de RP6 natuurlijk he, rp8 lijkt me dan wel weer beter dan de sinn7, maar heb die dingen nooit gehoord
qua uiterlijk trokken ze me op een of andere manier niet echt.
Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vetthe sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
Ja inderdaad, het geheel past gewoon mooi bij elkaar! Echt leuke spullen! Zon bureau moet ik eigelijk ook hebben! is echt vet
Ik dacht: "hoe kom je aan het geld voor die mooie spullen", totdat ik die broeikassen zag..
-
RHardtraxx Veteran
draait heerlijk op die hoogte en die bureau bladen zijn ook geen gewone bladen zijn speciaal gemaakt, die platen worden normaal als brand vastte deuren gebruikt maar ik heb ze op maat laten zagen en alles en om het af te maken dikke H binten als poten bij me pa's bedrijf vandaan!maarten1410 wrote:Wat een ontzettend GEILE kamer jongen! Alleen de tafels en de vloer vind ik al vetthe sidespinnars wrote:en hier zijn dan de pic's van me nieuwe kamer waar iedereen zo lang op heb gewachtgeen beschrijving nodig denk
waar heb je die tafels vandaan?? En draait dat wel lekker op die hoogte?
maak een bureau op schoolLowrenz wrote:Ja inderdaad, het geheel past gewoon mooi bij elkaar! Echt leuke spullen! Zon bureau moet ik eigelijk ook hebben! is echt vet
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
zal misschien ook wel wat foto's uploaden als ik de investeringen van komende tijd in de kamer heb staan 
Ben ik volgend jaar van plan om een super vete bureau te maken, maar heb nu zelf ook een leuk kamertje dusHARDSTYLE_XD_tbse wrote:maak een bureau op schoolLowrenz wrote:Ja inderdaad, het geheel past gewoon mooi bij elkaar! Echt leuke spullen! Zon bureau moet ik eigelijk ook hebben! is echt vet
Lowrenz wrote:Ben ik volgend jaar van plan om een super vete bureau te maken, maar heb nu zelf ook een leuk kamertje dusHARDSTYLE_XD_tbse wrote:maak een bureau op schoolLowrenz wrote:Ja inderdaad, het geheel past gewoon mooi bij elkaar! Echt leuke spullen! Zon bureau moet ik eigelijk ook hebben! is echt vet

mijn dj/slaapkamer
gaat nog wel een beetje veranderen
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..
voor die tv heb ik lang kunnen sparen maar heb al goede tijden mee gehad bv: wk 2010Skedoedelefloeps wrote:jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..
ik ga 1st wat beginnen me draaien en dan kan ik nog zien ofdat ik wil gaan produceren.
maar nu is daar geen geld meer voor
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
HARDSTYLE_XD_tbse wrote:voor die tv heb ik lang kunnen sparen maar heb al goede tijden mee gehad bv: wk 2010Skedoedelefloeps wrote:jouw tv kan niet anders dan hele vermakelijke tijden met vrienden en bier opleveren, geen producing hoekje? of doe je daar niet aan..![]()
ik ga 1st wat beginnen me draaien en dan kan ik nog zien ofdat ik wil gaan produceren.
maar nu is daar geen geld meer voor
ging allemaal op aan flugel en je tv ofnie