idd heb t gelezen beetje vaag is t wel er staat ook geen reden bij waarom ze het gaan verhogenthe_sequence wrote:@gijs je hebt je pioneers wel op tijd gekocht he las net op bax-shop dat pioneer de prijzen van cdj 900 enz gaat verhogen
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Ik heb morgen ook een CDJ-900 te leen. Eén van m'n 2000's heeft een probleem met het Jog wheel. Zodra je aan benden bent skipt je track zo nu en dan. Dit is overigens een bekend probleem bij de CDJ-2000. Ik weet niet of iemand zich de set van Wildstylez op Defqon nog kan herinneren? Toen hij links (voor ons rechts) aan het benden was skipte sommige tracks. Op die plek stond toevallig een CDJ-2000
.
-
RHardtraxx Veteran
welke vind jij lekkerder werken de 900 of 2000?DJ_Xtremer wrote:Ik heb morgen ook een CDJ-900 te leen. Eén van m'n 2000's heeft een probleem met het Jog wheel. Zodra je aan benden bent skipt je track zo nu en dan. Dit is overigens een bekend probleem bij de CDJ-2000. Ik weet niet of iemand zich de set van Wildstylez op Defqon nog kan herinneren? Toen hij links (voor ons rechts) aan het benden was skipte sommige tracks. Op die plek stond toevallig een CDJ-2000.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Laat maar eens komen die foto's dan 
eerst moet die z'n bladen binne hebbe dan gaat die pas foto's maken en dan gaat k ff langs(A) 
Paar maanden geleden de Producing gear geupgrade..
beetje donkere foto maar als je er verstand van hebt zie je wat er staat

Was wel nodig na het starten van de opleiding geluidstechnicus.
beetje donkere foto maar als je er verstand van hebt zie je wat er staat

-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
DJ_Xtremer wrote:Ik heb morgen ook een CDJ-900 te leen. Eén van m'n 2000's heeft een probleem met het Jog wheel. Zodra je aan benden bent skipt je track zo nu en dan. Dit is overigens een bekend probleem bij de CDJ-2000. Ik weet niet of iemand zich de set van Wildstylez op Defqon nog kan herinneren? Toen hij links (voor ons rechts) aan het benden was skipte sommige tracks. Op die plek stond toevallig een CDJ-2000.
er is een firmware update beschikbaar... ik heb dat is met mn 800MKII gehad, maar die skipte zomaar naar een andere track. Na de update geen last meer gehad?
-
RHardtraxx Veteran
zijn dat rokit6 krk's of niet?The Axe wrote:Paar maanden geleden de Producing gear geupgrade..
beetje donkere foto maar als je er verstand van hebt zie je wat er staat![]()
Als ik t zo zie zijn t denk ik KRK VXT6
Als je het over Firmware 3.1.0 hebt dan stond deze er al op (de BPM update). Had geen effect op het jog wheelTheDizZorder wrote: er is een firmware update beschikbaar... ik heb dat is met mn 800MKII gehad, maar die skipte zomaar naar een andere track. Na de update geen last meer gehad?
klopt geen cheap ass versiesTakkU wrote:Als ik t zo zie zijn t denk ik KRK VXT6
-
RHardtraxx Veteran
tis ook zo donker je ziet geen flikker manThe Axe wrote:klopt geen cheap ass versiesTakkU wrote:Als ik t zo zie zijn t denk ik KRK VXT6
@ extremer je kan niet alles hebben heh
kzal morgen ff een betere foto plaatse:Pthe sidespinnars wrote:tis ook zo donker je ziet geen flikker manThe Axe wrote:klopt geen cheap ass versiesTakkU wrote:Als ik t zo zie zijn t denk ik KRK VXT6
Als ik alles leuk heb staan zou ik ook eens een foto'tje maken!

Is helaas niet mijn kamer,,
die DJ setup heb ik ook (2x CDJ 800 + DJM-800)
erg vet ook dat producers gedeelte
ThanksJesper-HardBeatz wrote:die DJ setup heb ik ook (2x CDJ 800 + DJM-800)![]()
maar is een DJM-700
Dan nog 2x de KRK R6 , wat een gruwelijk geluid komt daar uit.
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Leuke set.
gvd wat een spul ik moet denk is eens werk gaan zoeken
als je goed spul wiltNoiseHunterZ wrote:gvd wat een spul ik moet denk is eens werk gaan zoeken
zal je heel lang moeten sparen of een goeie baan vinden
aah ik zie trouwens dat je ook MK1's hebt.. ik heb MK2'sKevin-Raw wrote:ThanksJesper-HardBeatz wrote:die DJ setup heb ik ook (2x CDJ 800 + DJM-800)![]()
erg vet ook dat producers gedeelte![]()
maar is een DJM-700![]()
Dan nog 2x de KRK R6 , wat een gruwelijk geluid komt daar uit.
Ja KRK's moet ik ook nog eens gaan aanschaffen, heb veel goeie verhalen gehoord
Laat ik je dan van de goede verhalen afhelpen
Ik heb ook een krk RP8 gehad nieuwe model,sins kort heb ik krk vtx6
en ik heb ze naast elkaar aangesloten maar wat een verschil zeg,de VXT6 kwam boven de RP8 uit,ook veel zuiverder
Voller.
en ik heb ze naast elkaar aangesloten maar wat een verschil zeg,de VXT6 kwam boven de RP8 uit,ook veel zuiverder
Voller.
Ik ga eens wachten op de nieuwe Pioneer DJ monitoren voor bij m'n DJ Booth. Ben wel benieuwd naar het geluid.Delcone wrote:Laat ik je dan van de goede verhalen afhelpen
Voller.
VXT's zijn inderdaad stukken beter dan RP's, heb er wel spijt van dat ik niet even verder had gespaard voor die.
Maargoed, het kan altijd nog beter dan de VXT's en dan gaat het over de ADAM A7X die ik in me hoofd heb.