Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 144  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 12:04 

Donateur

the sidespinnars schreef:
tomb schreef:
Niiice en je bent pas 14? ^^

Lijkt me wel kut als je 1 zo'n ding hebt en voor de rest niks. Sta je daar :P

hehe de rest komt vrijdag :D

Hoe kan iemand van 14 dit betalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 14:59 

Donateur

Teknizion schreef:
tomb schreef:
Niiice en je bent pas 14? ^^

Lijkt me wel kut als je 1 zo'n ding hebt en voor de rest niks. Sta je daar :P

hehe de rest komt vrijdag :D

Hoe kan iemand van 14 dit betalen?

Krantenwijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 15:13 

Hardtraxx Elite

Toen ik een jaar of 13/14 was heb ik met een krantenwijk binnen 3 maanden wel een hele dikke PC met alles erop en eraan kunnen kopen :P Had wel de mazzel dat oud&nieuw in die 3 maanden zat, en ik flink geld heb op kunnen halen door langs de deuren te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 15:16 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Toen ik een jaar of 13/14 was heb ik met een krantenwijk binnen 3 maanden wel een hele dikke PC met alles erop en eraan kunnen kopen :P Had wel de mazzel dat oud&nieuw in die 3 maanden zat, en ik flink geld heb op kunnen halen door langs de deuren te gaan :P

Klopt wel haha, daardoor heb ik toen me scooter kunnen kopen :D

Maar dan nog, die CDJ900's zijn nou niet de goedkoopste... voor twee ben je zo 2500 + kwijt... dat haalde ik niet op met een kratenwijk hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 15:18 

Hardtraxxer

die spaart al 4 jaar voor een set volges mij.. tenminste geloof dat die laatst erges zei ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 15:44 

Donateur

the_sequence schreef:
die spaart al 4 jaar voor een set volges mij.. tenminste geloof dat die laatst erges zei ;)

Lijkt mij sterk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 16:14 

Donateur

Teknizion schreef:
the_sequence schreef:

Lijkt mij sterk..

Leg uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 16:20 

Donateur

Iemand die vanaf 10 jaar oud al aan het sparen is voor een DJ-set? Kom op man, toen vond je playstation's en pokemon geweldig.

Of het moet natuurlijk iemand zijn die er superrr enthousiast over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 16:58 

Hardtraxxer

ehm weet nie hoor maar ben zelf begonne op me 10e en heb toen een Behringer BCD-2000 gekocht dus waarom zou dat niet kunnen

als je hard genoeg spaart is dat hier in de buurt best mogellijk aangezien je hier al op je 13e ongeveer elke zaterdag de kas in gaat en per ochtend 15 euro verdient nou in vakantie's ook veel werken dan is dat gwn mogelijk;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 17:10 

Hardtraxx Addict

the_sequence schreef:
ehm weet nie hoor maar ben zelf begonne op me 10e en heb toen een Behringer BCD-2000 gekocht dus waarom zou dat niet kunnen

als je hard genoeg spaart is dat hier in de buurt best mogellijk aangezien je hier al op je 13e ongeveer elke zaterdag de kas in gaat en per ochtend 15 euro verdient nou in vakantie's ook veel werken dan is dat gwn mogelijk;)

ja dat heb ik ook gedaan maar dan moet je ook echt nergens anders je geld aan uit geven ( zoals ik ;) ) wil je na een lange tijd dat bij elkaar hebben gespaard. Zelf wou ik nog andere leuken dingen doen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 17:39 

Hardtraxx Veteran

zal ik het dan maar duidelijk maken hoe ik aan het geld kom! ik ben inderdaad op me 10'de begonnen met draaien (had toen van me vader me eerste echte gear gekregen een numark cd mix1) toen ben ik al snel op kleine feesjes gaan draaien voor een klein beetje geld het geld wat ik daarmee verdiende gaf ik nooit uit. op me verjaardag gaf ik altyd een groot feest (in het bedrijf van me vader) met altyd (vanaf me tiende) als cadeau tip geld meestal kwam daar wel rond de honderd man reken maar uit met gemiddeld 7,50 per 2 mensen van dat geld gaf ik ook maar weinig uit. op me 12'de ben ik begonnen met zaterdags een beetje werken in een kas (denk aan vegen en andere kleine klusjes) voor een beetje geld. op me 13'de ging ik egt zaterdags werken in een kas en in de laatste zomer vakantie heb ik aardig wat bij elkaar gespaard (ik heb altyd al doelloos gespaard) dus ongeveer 1/2 maanden geleden ben ik egt gaan kijken voor nieuwe gear ik kwam nog net een paar honderd euro tekort dus heb ik besloten om me PS2 me wii en alle spellen te verkopen. nog een paar zaterdagen goed lang doorwerken en ik had bijna genoeg toen zij me vader dat hij kwart van de DJM700 zou betalen ik had nu dus eindelijk genoeg om deze set te kopen!
en ik zag trouwens in de reacties staan van dat je op je tiende met andere dingen bezig ben bij mij is dat niet zo er was bij mij heel veel aan de hand in mijn leven (je kan zeggen dat de laatste 2 jaar van me leven pas een beetje normaal zijn!) maar daar ga ik verder niet op in want dan kan ik wel 10 pagina's vol typen. dus dj'n was voor mij altyd afleiding en hoefde ik nergens aan te denken dus dj/producen is mijn passie geworden! ga verder ook alsjeblieft niet verder naar dit onderwerp vragen! hoop dat het een beetje duidelijk is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 17:45 

Hardtraxx Addict

Hey iedereen moet doen met z'n geld wat ie wil, ik heb ook al vanaf me 11e gewerkt en zat toen nog niet zo in et dj'en enzo dus ik heb er andere dingen voor gekocht.

als ik uit die tijd alles op een hoop zou gooien dan zou ik ook een heel eind komen ;)

maargoed als jij alles bij elkaar wil leggen voor een hele dikke set moet je dat uiteraard gewoon doen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 17:45 

Hardtraxx Veteran

zal ik het dan maar duidelijk maken hoe ik aan het geld kom! ik ben inderdaad op me 10'de begonnen met draaien (had toen van me vader me eerste echte gear gekregen een numark cd mix1) toen ben ik al snel op kleine feesjes gaan draaien voor een klein beetje geld het geld wat ik daarmee verdiende gaf ik nooit uit. op me verjaardag gaf ik altyd een groot feest (in het bedrijf van me vader) met altyd (vanaf me tiende) als cadeau tip geld meestal kwam daar wel rond de honderd man reken maar uit met gemiddeld 7,50 per 2 mensen van dat geld gaf ik ook maar weinig uit. op me 12'de ben ik begonnen met zaterdags een beetje werken in een kas (denk aan vegen en andere kleine klusjes) voor een beetje geld. op me 13'de ging ik egt zaterdags werken in een kas en in de laatste zomer vakantie heb ik aardig wat bij elkaar gespaard (ik heb altyd al doelloos gespaard) dus ongeveer 1/2 maanden geleden ben ik egt gaan kijken voor nieuwe gear ik kwam nog net een paar honderd euro tekort dus heb ik besloten om me PS2 me wii en alle spellen te verkopen. nog een paar zaterdagen goed lang doorwerken en ik had bijna genoeg toen zij me vader dat hij kwart van de DJM700 zou betalen ik had nu dus eindelijk genoeg om deze set te kopen!
en ik zag trouwens in de reacties staan van dat je op je tiende met andere dingen bezig ben bij mij is dat niet zo er was bij mij heel veel aan de hand in mijn leven (je kan zeggen dat de laatste 2 jaar van me leven pas een beetje normaal zijn!) maar daar ga ik verder niet op in want dan kan ik wel 10 pagina's vol typen. dus dj'n was voor mij altyd afleiding en hoefde ik nergens aan te denken dus dj/producen is mijn passie geworden! ga verder ook alsjeblieft niet verder naar dit onderwerp vragen! hoop dat het een beetje duidelijk is!

Oh echt, gebruik hoofdletters etc. zo is het echt niet te doen.
En hou het hier On-Topic aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 18:19 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Ach die jongen is 14 en ze willen zijn verhaal weten. Leuk om dit even te lezen, jammergenoeg ben ik nooit een spaarder geweest, ik gooi d'r nu zo 600 euro per maand door met uitgaan etc etc... gelukkig ga ik nu een jaar werken dus hoop ik dat ik ook wat leuk gear kan aanschaffen:)

OT NU! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 18:54 

Hardtraxx Veteran

voordeel als je zo jong ben dan ga je niet zoveel uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 20:30 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:

Is toch leuk om zoiets te lezen? Beetje ontopic is het nog wel.

Maar over hoofdletters gesproken, maak daar maar interpunctie van. Er missen namelijk ook een hoop punten en komma's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 20:32 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
freddyadu8 schreef:

Is toch leuk om zoiets te lezen? Beetje ontopic is het nog wel.

Maar over hoofdletters gesproken, maak daar maar interpunctie van. Er missen namelijk ook een hoop punten en komma's :P

ja sorry had effe snel getypt ik moest effe weg wou het wel afmaken :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2010 21:48 

Donateur

dus dj'n was voor mij altyd afleiding en hoefde ik nergens aan te denken dus dj/producen is mijn passie geworden!

Kijk, Ik heb de afgelopen 2 jaar ook veel afleiding nodig gehad ivm. somige dinge...
En hardstyle heeft mij daarbij veel geholpen, in het algemeen muziek.
Als ik een moment voor mezelf nodig had, Hardstyle ;). Klinkt dom maar het was bij mij een manier van kalmeren, zinnen verzetten,...
Zo is het draaien ook een passie geworden sinds een jaartje geleden :), gewoon relaxen en je zinnen verzetten als het nodig is.
en natuurlijk ook gewoon omdat het een hobby is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:57 

Hardtraxx Newbie

Aangezien ik voor de lol shit maak.

AudioShit :
Kenwood KA-990EX Amp
Bose 502 (Double 10'' makeover)
Creative SoundBlaster X-Fi Fatality Platinum.
Panasonic (B-monitoren)
FL Studio 9. :whistle:

Hardware en overige pictures ziet u op de KLIK
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2010 18:37 

Hardtraxx Veteran

SpaceRazer schreef:
Aangezien ik voor de lol shit maak.

AudioShit :
Kenwood KA-990EX Amp
Bose 502 (Double 10'' makeover)
Creative SoundBlaster X-Fi Fatality Platinum.
Panasonic (B-monitoren)
FL Studio 9. :whistle:

Hardware en overige pictures ziet u op de KLIK

volgens mij begrijp jij de topic titel niet helemaal, want ik kan geen foto van je eigen kamertje vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 08:40 

Hardtraxx Newbie

hier alvast een tease van mijn nieuwe gear meer laat ik nu nog niet zien :P
Afbeelding

Waar bijven de rest van de foto's, ben benieuwd naar het totaal beeld :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 19:17 

Hardtraxx Veteran

D@VE! schreef:
hier alvast een tease van mijn nieuwe gear meer laat ik nu nog niet zien :P
Afbeelding

Waar bijven de rest van de foto's, ben benieuwd naar het totaal beeld :)

heb me djm nog niet binnen en de bladen die ik laten maken ervoor moeten ook nog binnenkomen :/ denk dat eind volgende week wel aardig in orde is :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2010 21:25 

Hardtraxx Newbie

Aah, vsndaar. Ik ben benieuwd als alles er is naàr de foto :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 10:28 

Hardtraxxer

@gijs je hebt je pioneers wel op tijd gekocht he las net op bax-shop dat pioneer de prijzen van cdj 900 enz gaat verhogen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2010 13:28 

Hardtraxxer

Kan niet wachten tot ik mijn CDJ 2000's kan kopen :love:
Vorige  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner