Heb ik ookD@VE! wrote:Hoi, ik ben al een tijdje jullie sets aan het bewonderen, heb vandaag mijn set geupdate en dacht ik zal deze ook eens posten :
HDJ2000
CDJ900
Xone:42
CDJ900
Alleszins ziet het er erg verzorgd uit!
Heb ik ookD@VE! wrote:Hoi, ik ben al een tijdje jullie sets aan het bewonderen, heb vandaag mijn set geupdate en dacht ik zal deze ook eens posten :
HDJ2000
CDJ900
CDJ900
idd ik ga sparen voor 2X pioneer cdj 900 en ik denk een reloop rmx 40TakkU wrote:Vet! Ik ben nu hard aan t sparen voor een setje CDj850.. Weet alleen nog niet welke mixer ik erbij ga nemen.. Zit te denken aan een DJM700
Nice! Ziet er erg goed uit !D@VE! wrote:Hoi, ik ben al een tijdje jullie sets aan het bewonderen, heb vandaag mijn set geupdate en dacht ik zal deze ook eens posten :
U ziet :
HDJ2000
CDJ900
CDJ900
idd dat is ook waarom ik voor de 900 ga en niet de 850D@VE! wrote:Thanx
Verschil 850 - 900 :
Quantize
Slip mode
Link Functie
Betere geluidskwaliteit
Groter Scherm
Ik vind vooral de eerste 3 echt de moeite waard.
3 luik is een Canvas.
Ben benieuwd danNitroxx wrote:Ben volop bezig met men DJ/Produce kamer te herinrichten. Gisteren gedaan met schilderen, nieuwe bureau is gezet, nu nog wachten op men keyboard en men led lampjes. Wanneer het volledig klaar is post ik wel wat foto's
Heel leuke set !D@VE! wrote:Hoi, ik ben al een tijdje jullie sets aan het bewonderen, heb vandaag mijn set geupdate en dacht ik zal deze ook eens posten :
U ziet :
HDJ2000
CDJ900
CDJ900
Had hem gezien op DJResource, ziet er netjes uitD@VE! wrote:
U ziet :
HDJ2000
CDJ900
CDJ900
Ja idd, dat zou ik ook wel willenMaximize wrote:Die schilderijen zijn vet
zeer mooie set en mooie canvas foto dingenD@VE! wrote:Hoi, ik ben al een tijdje jullie sets aan het bewonderen, heb vandaag mijn set geupdate en dacht ik zal deze ook eens posten :
U ziet :
HDJ2000
CDJ900
CDJ900
Led lampjes zijn ook aangekomen en men keyboard heb ik ook. Ben nu Cubase aan het leren en daarna ga ik studiomonitoren kopen en een goede externe geluidskaart want men latency lijkt nergens op haha. Maar ik ga morgen of overmorgen toch al eens een foto makenRefuze wrote:Ben benieuwd danNitroxx wrote:Ben volop bezig met men DJ/Produce kamer te herinrichten. Gisteren gedaan met schilderen, nieuwe bureau is gezet, nu nog wachten op men keyboard en men led lampjes. Wanneer het volledig klaar is post ik wel wat foto's
leuke iphone doosjesTakkU wrote:
U ziet:
MacBook Pro 15" Mid 2009
Samsung SyncMaster P2770 scherm
Behringer UMX61
Crappy Sony monitors, gebruik ze alleen met t mixen
Logitech Z5500
Reloop Digital Jockey 2 Interface Edition
Pioneer HDJ2000
Nogal basic gear op dit moment, maar ben iig hard aan t sparen voor een set Pioneer CD spelers, en een set goeie monitors!
denk het wel als hij er een keyboard heb staanDJ_Xtremer wrote:Ziet er goed uit TakkU, produceer je hier ook mee? Lekker compact zo![]()
Bevalt de iPhone 4 je? Ik ben zeer tevreden, goede vervanger voor mijn iPhone 3G.
Ohja, lekker debielthe sidespinnars wrote:denk het wel als hij er een keyboard heb staanDJ_Xtremer wrote:Ziet er goed uit TakkU, produceer je hier ook mee? Lekker compact zo![]()
Bevalt de iPhone 4 je? Ik ben zeer tevreden, goede vervanger voor mijn iPhone 3G.
maar verder gaat het wel goedDJ_Xtremer wrote:Ohja, lekker debielthe sidespinnars wrote:denk het wel als hij er een keyboard heb staanDJ_Xtremer wrote:Ziet er goed uit TakkU, produceer je hier ook mee? Lekker compact zo![]()