Haha thanks, waar blijft je nieuwe Booth nou manJesper-HardBeatz wrote:vette cd's patrick!
en grappig om mijn reloop setje bij iemand anders thuis te zien staan haha
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Haha, ik kreeg het niet netter voor elkaar haha. heb mn best gedaan.JolleNL wrote:Ik vind die cd's er een beetje slordig uitzien maar wel grappig bedacht met dat logo.
komt eraan !DJ_Xtremer wrote:Haha thanks, waar blijft je nieuwe Booth nou manJesper-HardBeatz wrote:vette cd's patrick!
en grappig om mijn reloop setje bij iemand anders thuis te zien staan haha!?
deze?? :Jesper-HardBeatz wrote:komt eraan !DJ_Xtremer wrote:Haha thanks, waar blijft je nieuwe Booth nou manJesper-HardBeatz wrote:vette cd's patrick!
en grappig om mijn reloop setje bij iemand anders thuis te zien staan haha!?

Zag hem op je hyves staan!
nu moet ik weer een keertje langskomen heRiStyle wrote:
Uploaded with ImageShack.us
Komen ofcourse nog monitoren, maar voot ijdelijk is dit prima.
(Onder het bureau staat nog een sub.)
misschien laatste wweekend van vakantie keertje doen?
allright hier mijn nieuwe DJ set dan maar
:

2x Pioneer CDJ-800 MKII
1x Pioneer DJM-800
1x Technics RP-DH1200
2x Kenwood LS-B3

2x Pioneer CDJ-800 MKII
1x Pioneer DJM-800
1x Technics RP-DH1200
2x Kenwood LS-B3
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Netjesssss
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
nettjes als me nieuwe kamer af is zal ik weer is wat pics uploaden 
Die 800 is wel nice, zou ik ook eens moeten aanschaffen als ik wat geld teveel heb maar eerst men kamer helemaal herinrichten en Cubase Studio 5 aanschaffen, gaat al geld genoeg kosten 
Bij mij net hetzelfde: alleen 2x cdj 900 en een HDJ 2000Jesper-HardBeatz wrote:allright hier mijn nieuwe DJ set dan maar:
2x Pioneer CDJ-800 MKII
1x Pioneer DJM-800
1x Technics RP-DH1200
2x Kenwood LS-B3
![]()
![]()
Zal nog wel eens pics uploaden in betere kwaliteit!

1x Omnitronic XCP-2800 ( gaat over paar maand weg en dan komt er een denon dn-s700 voor terug)
1x Behringer BCD-2000
1x Behringer DJX-750
1x Denon DN-S700
1x Sennheiser HD-205
-
RHardtraxx Veteran
leuk setje zothe_sequence wrote:
1x Omnitronic XCP-2800 ( gaat over paar maand weg en dan komt er een denon dn-s700 voor terug)
1x Behringer BCD-2000
1x Behringer DJX-750
1x Denon DN-S700
1x Sennheiser HD-205
ja vind k ook moet het nu nog doen met goedkope spullen ben pas 14 en moet alles zelf verdienen me ouders betale er niks aan mee:P
-
RHardtraxx Veteran
ja ik ben ook 14 moet ook alles zelf kopen waar woon jij ergens want ik zie westland in je avatar staan?the_sequence wrote:ja vind k ook moet het nu nog doen met goedkope spullen ben pas 14 en moet alles zelf verdienen me ouders betale er niks aan mee:P
in 1 van de 2 gehuchten van het westland
volgende week feestweek hier saaie gebeure altijd:P
-
RHardtraxx Veteran
waar woon je ik woon ook in t westland ik ken al die gehuchten ik woon in poeldijkthe_sequence wrote:in 1 van de 2 gehuchten van het westlandvolgende week feestweek hier saaie gebeure altijd:P
-
RHardtraxx Veteran
kom effe naar de shoutboxthe_sequence wrote:haha ik ook
Ik heb ook voor alles zelf moeten werken
ben je dubbel zo blij mee als je uiteindelijk degelijk kan kopen dat voor jezelf is
ben je dubbel zo blij mee als je uiteindelijk degelijk kan kopen dat voor jezelf is
-
RHardtraxx Veteran
iddLowrenz wrote:Ik heb ook voor alles zelf moeten werken![]()
-
DHardtraxx Newbie
- 32 posts member since 2010
- last seen Sep 2013
Hoi, ik ben al een tijdje jullie sets aan het bewonderen, heb vandaag mijn set geupdate en dacht ik zal deze ook eens posten :

U ziet :
HDJ2000
CDJ900
Xone:42
CDJ900

U ziet :
HDJ2000
CDJ900
Xone:42
CDJ900