Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
.. uitlorennzkee wrote:Ziet er idd erg vet
Out: Reloop RMP-1 Sctratch LTD 2x + naamloze bagger mixer
In: Denon DN-S3500 2x + Reloop IQ2+
Naiz, Picturessss ....Be-Noize wrote:Out: Reloop RMP-1 Sctratch LTD 2x + naamloze bagger mixer
Eindelijk eens tijd gehad om het een beetje op te ruimen (Qua rotzooi, en kabels)

Morgen nog even de kabels netjes achter de verwarming stoppen

Morgen nog even de kabels netjes achter de verwarming stoppen
Volgens mij is die versterker op de grond binnen twee weken stuk
Lekker tegenaan schoppen als je aan het draaien bent.
Hehe klinkt bekend.. Heb hier een oude stereo onder mn bureau staan, en ik schop er nog regelmatig tegenaan waardoor de casettedecks nu niet meer fatsoenlijk dichtwillen.. Achjah stukje ducktape doet wonderen 
Geen problemen mee hoormaarten1410 wrote:Volgens mij is die versterker op de grond binnen twee weken stukLekker tegenaan schoppen als je aan het draaien bent.
Weet iemand voor mijn boxen misschien een andere, betere, kleinere versterker?
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
welke boxen zijn dat?
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
skytek huppeldepup boxentomb wrote:welke boxen zijn dat?
Finally! Vandaag eindelijk m'n zelfgemaakte standjes afgekregen,
zeh picz: (klik voor groter)

2x JB Systems MCD-200
1x JB Systems MX3-Usb (cd spelers op chanel 2&3, mn pc zit op chanel1)
1x Sennheiser HD212 Pro
2x PC ccfl's blouw, lol xD!!
Boxen stelt niks voor, gewoon logitech x-230 of hoe noemden ze nu weer, en een oude phillips stereo.
(tesamen geven ze wel nog goed hoor
)

2x JB Systems MCD-200
1x Sennheiser HD212 Pro
Boxen stelt niks voor, gewoon logitech x-230 of hoe noemden ze nu weer, en een oude phillips stereo.
(tesamen geven ze wel nog goed hoor
-
RHardtraxx Veteran
oke waarom zijn ze hier zo facking klein en als ik ze open zo alle jezus groot?Anodyne wrote:Finally! Vandaag eindelijk m'n zelfgemaakte standjes afgekregen,
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
2x JB Systems MCD-200
1x Sennheiser HD212 Pro
(tesamen geven ze wel nog goed hoor)
omdat ik ze met mn goede camera genomen heb
en dat zijn thumbnails hier.
heb je liever dat ik ze nog is upload maar resize ?
-
RHardtraxx Veteran
ja want het duurt 2 min om ze te opennenAnodyne wrote:omdat ik ze met mn goede camera genomen heben dat zijn thumbnails hier.
Haha tis moeilijk! ik had er geen rekening met gehoudenParvuz wrote:Kan je cd-lade nog wel open?
(maar ben al tijdje aan het rond kijken voor nieuwe spelers, met grijpers, dus komt welgoed
Haha okee, dat vroeg ik me dus ff afAnodyne wrote:Haha tis moeilijk! ik had er geen rekening met gehoudenParvuz wrote:Kan je cd-lade nog wel open?misschien een reden te meer om over te stappen op spelers met cd-grijpers xD! maar voorlopig vind ik het niet zo erg (ik kan de cdspeler-houders/platos ook omhoog zetten tot op 90° hoek
, voorlopig zo maar cd veranderen ofzo.
(maar ben al tijdje aan het rond kijken voor nieuwe spelers, met grijpers, dus komt welgoed)
Thanks ;D kvind het tof dat ik die computer ccfl's (neons) kon aansluitenParvuz wrote:Haha okee, dat vroeg ik me dus ff afAnodyne wrote:Haha tis moeilijk! ik had er geen rekening met gehoudenParvuz wrote:Kan je cd-lade nog wel open?misschien een reden te meer om over te stappen op spelers met cd-grijpers xD! maar voorlopig vind ik het niet zo erg (ik kan de cdspeler-houders/platos ook omhoog zetten tot op 90° hoek
, voorlopig zo maar cd veranderen ofzo.
(maar ben al tijdje aan het rond kijken voor nieuwe spelers, met grijpers, dus komt welgoed)
verder ziet het er wel vet uit hoor!
-
TDonateur
- 3777 posts member since 2009
zie ik nou slipjes in die lade liggen?Mystyle wrote:
Er komt nog een RMX 40 bij