Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 144  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jul 2010 19:32 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
dus als ik die dingen tegen me deur plak gaat die nog steeds trillen?
Want dat is het irritantste zeggen ze, die muziek kunnen ze nog verdragen maar dat ge trrrr trrr trrr niet :)
Hmm, dan maar een andere oplossing zoeken :)

effe een vraagje is het de deur die kraakt of de bass van de speakers?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2010 19:52 

Donateur

de deur ;). Gaat door de speling dat dat die heeft heel de tijd tikken (door de geluidsgolven???) waardoor er dus een trrrrr trrrr trrr effect komt.
Kamer zelf hoor je het niet maar beneden is het zo irritant...
Bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:21 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
de deur ;). Gaat door de speling dat dat die heeft heel de tijd tikken (door de geluidsgolven???) waardoor er dus een trrrrr trrrr trrr effect komt.

Misschien werkt dun stukje rubber opplakken op het hout waar de deur tegen aan komt als je hem dicht doet?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2010 20:36 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:

moet je met een schuin plankje de deur klem zette dan hoor je het niet meer
Bericht Geplaatst op 05 jul 2010 22:03 

Hardtraxx Elite

Wat jij met je deur hebt is resonantie ;) Kan je op 2 manieren fixen : Je kan de bass 'verplaatsen'. Bass werkt namelijk op een aparte manier. Als je een subwoofer hebt kan je hm bijvoorbeeld in een andere hoek zetten, en dan kan t getril weg zijn. De makkelijkere manier is om de sluiting van de deur te isoleren.. Plak van die isolatie rubbers op aan het frame van de deur, waar de deur ertegen aan komt. Dan zou t getril in principe weg moeten zijn!
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 00:00 

Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
Wat jij met je deur hebt is resonantie ;) Kan je op 2 manieren fixen : Je kan de bass 'verplaatsen'. Bass werkt namelijk op een aparte manier. Als je een subwoofer hebt kan je hm bijvoorbeeld in een andere hoek zetten, en dan kan t getril weg zijn. De makkelijkere manier is om de sluiting van de deur te isoleren.. Plak van die isolatie rubbers op aan het frame van de deur, waar de deur ertegen aan komt. Dan zou t getril in principe weg moeten zijn!

jij hebt natuurkunde op school gehad :P Golven en resonantie is echt een kutonderwerp xd
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 00:26 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad gewoon van die rubberen of schuimrubberen tochtstrips in je deuropening plakken. Werkt het beste.

Ik heb ook jaaaaren die schuimrubberen dingen aan me plafond en muur gehad, zorgt ervoor dat het niet meer zo hol klinkt in je kamer maar dempt nauwelijks. Ja, het dempt dus de reflectie van het geluid op je muren en plafond maar daar gaat het nu niet om.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 11:40 

Hardtraxxer

ik heb er ook last van, wat ik doe is mn oude IDkaart onderaan tussen de deur te doen zodat ie gewoon facking strak sluit, hoor je ook niets meer ;)
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 12:01 

Donateur

ja idd, als ik de deur opslot doe is het minder omdat die dan minder kan bewegen.
Ga jullie raad volgen en gewoon een rubberen of mouse band tegen de slaglat aanplakken.
+als ik op slot doe kan me moeder niet komen zeuren dat het te hard staat :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

lorennzkee schreef:
+als ik op slot doe kan me moeder niet komen zeuren dat het te hard staat :thumbsup:

Goed punt hahaha
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 12:27 

Hardtraxx Elite

G1LL schreef:
TakkU schreef:

jij hebt natuurkunde op school gehad :P Golven en resonantie is echt een kutonderwerp xd

xd klopt :P Ik heb er hier thuis nog heel veel last van gehad met t plaatsen van mn subwoofer.. :P De huizen hier zitten een beetje vaag in mekaar, waardoor de gang die naar mijn slaapkamer gaat grenst aan de woonkamer van de buren.. Met als gevolg dat alle bass zich in die hoek ophoopte, en dus doordreunde richting de buren :P Terwijl ik achter mn bureau de bass amper kon horen.. Heb ff zitten rekenen, en heb t nu zo voor mekaar dat de buren niks meer horen, en ik bijna van mn stoel af tril :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 13:42 

Hardtraxxer

DJ_Xtremer schreef:
_dp_ schreef:
tomb schreef:
Vraagje: wat is er zo goed aan CDJ's? Ze staan overal ik weet het. En dat de DJM 800 met die effecten enzo de beste is snap ik ook wel. maar welke functies heeft zo'n CDJ 1000 dan wat een 'goedkope' niet heeft? Wat maakt 'm zo speciaal?

de zwarte pianolak verf die erop zit -.- Voor hetzelfde geld koop je een CD speler die meer functies heeft zoals de Denon dns 3700.

Ieder zijn mening over de CDJ's en de DJM mixers. De reden dat de spelers en mixers van Pioneer bijna overal te vinden zijn zit hem in de kwaliteit en gebruiksgemak. Daarnaast vind ik de gear van Pioneer gewoon altijd goed werken, het enige nadeel is het hoge prijskaartje.

Ik heb inmiddels ook een nieuwe mixvideo online gegooid:

Edit: zal wat vette plaatjes in volle resolutie online zetten zometeen.

Je doet wel erg veel showen..
Bericht Geplaatst op 06 jul 2010 13:55 

Hardtraxx Veteran

extremer die effectjes bij de overgangen zijn egt irritant bij de climax die effecten klinkt nog wel en je showt een beetje veel
Bericht Geplaatst op 07 jul 2010 12:16 

Hardtraxx Veteran

Showt? En ik voor mij klinkt het soms als stop en play?
Bericht Geplaatst op 07 jul 2010 16:19 

Hardtraxx Addict

show hoort er toch bij? veel of niet in mijn ogen hoort het er bij...want als je als een lapzwans achter die draaitafel staat is ook geen succes :huh:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2010 20:23 

Hardtraxxer

Wat word hier bedoeld met show? Dat ik een HD video kon maken was een mazzeltje, dat ik er een leuke intro aanmaak heb ik te danken aan mijn opleiding. Ik vind het gewoon leuk om wat extra's toe te voegen aan het geheel. Helaas is het niet goed uitgepakt met de mix zelf. Daar ben ik ook niet tevreden over. Ik was gewoon domweg te snel en te enthousiast met dit. Volgende keer beter dus :) .
Bericht Geplaatst op 07 jul 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

DJ_Xtremer schreef:
Wat word hier bedoeld met show? Dat ik een HD video kon maken was een mazzeltje, dat ik er een leuke intro aanmaak heb ik te danken aan mijn opleiding. Ik vind het gewoon leuk om wat extra's toe te voegen aan het geheel. Helaas is het niet goed uitgepakt met de mix zelf. Daar ben ik ook niet tevreden over. Ik was gewoon domweg te snel en te enthousiast met dit. Volgende keer beter dus :) .

dat vond ik ook leuk en dat zag er ook best wel pro uit maar wat ik niet zou doen is die effecten bij een overgang want dat klinkt voor geen zak ;)
Bericht Geplaatst op 08 jul 2010 12:41 

Aangezien het Aanbod gedeelte niet zo vaak bekeken wordt, wil ik hier ook melden dat ik mijn set verkoop! :)
2x Pioneer CDJ-800MK2 + Pioneer DJM-600! :D
Bericht Geplaatst op 15 jul 2010 19:23 

Hardtraxxer

the sidespinnars schreef:
ziet er netjes uit lennert maar die foto's zijn egt slechte kwaliteit maar verder ziet het er strak uit :thumbup:

Foto was met webcam gemaakt ;-)
Camera is stuk..
Bericht Geplaatst op 17 jul 2010 15:38 

Donateur

Even een kleine voorlopige update :P.
Mijn rmp1tjes zijn terug van herstelling dus heb ze er maar even bijgezet.
Ze staan natuurlijk al terug te koop want 4 cd spelers is een beetje te veel van het goede.
Maar zolang ze niet verkocht zijn blijven ze daar zo staan :). Dus ik dacht een piccie.

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 17 jul 2010 15:39 

Hardtraxx Veteran

Hehe dat ziet er vet uit :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2010 16:58 

Hardtraxx Veteran

hoe duur was dat bij elkaar
wou dat ik zoiets had :(
Bericht Geplaatst op 17 jul 2010 17:32 

Donateur

lorennzkee schreef:
Even een kleine voorlopige update :P.
Mijn rmp1tjes zijn terug van herstelling dus heb ze er maar even bijgezet.
Ze staan natuurlijk al terug te koop want 4 cd spelers is een beetje te veel van het goede.
Maar zolang ze niet verkocht zijn blijven ze daar zo staan :). Dus ik dacht een piccie.

Afbeelding

Kom is em MSN :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2010 17:34 

Hardtraxx Veteran

Leuk setje Lorenzz ;) Reloop's gewoon laten staan joh, leuk voor samples :P
Bericht Geplaatst op 17 jul 2010 18:12 

Donateur

Nah, heb er liever wat geld voor in de plaats terug.
Heb al genoeg betaald voor die dingen om ze daar zon beetje nutteloos te laten staan :P
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 144  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner