Zijn er nu mensen die hiervoor speciaal registeren? Beetje triest :')
Last edited by Lyst on 19 Apr 2010 19:14, edited 1 time in total.
Ik heb alle respect voor San Miquel hoor, hoeft niet meteen te betekenen dat ik het niet zo op hem heb, ik vatte het niet sarcastisch op, sorry daarvoor danDennis Aka Mash wrote:Of jij San Marco of San Miquel eerder kende maakt niet uit. En ik doelde niet op de vergelijking tussen Marco en Miquel maar op het feit dat alle bij de namen het woord 'San' bevatten.Ik weet niet maar ik kende San Marco eerder dan jou naam?
Maakt voor de rest ook niet zoveel uit, Marco & Miquel is toch weldegelijk een groot verschil, dus ga hier nou niet moeilijk over lopen doen en wannabee lopen uitschreeuwen.
En volgens mij heb je het gewoon niet zo op San Miquel want hij bedoelde het, volgens mij, net zo sarcastisch als mij met mijn opmerking.
Rough-binn wrote:San marco is de beste
mooi gezegd,Dj C-Mind wrote:Jezus wat een eiergeneuk allemaal zeg
als iemand iets sarcastisch zegt schiet iedereen in de aanval
en dan berichten typen en daarna gelijk editen (je 1e bericht ook nog)
als je daarvoor een profiel aanmaakt
tja dan weet ik het ook niet
maar doe lekker normaal ofzo
of ga anders na een ander forum toe

+1Paraphaze wrote:Veenendaal de geakste!!!
MisterD wrote:vind het nooit zo boeiend om normaal hier te posten![]()
heb alleen een account voor de leuke dingen en besloot nou in een vlaag is te gaan posten![]()
en tsja, dat dj C-Mind,, het mierenneuken vind so be it!![]()
peace!
Waar moet hij voor verdedigd worden? Er is helemaal niets gaande. Snap niet waar jullie je nou zo druk om maken.Lyst wrote:Het lijkt er meer op dat onze san al zijn vriendjes heeft opgeroepen hem te verdedigen
Vanaf nu weer ontopic indeed!San Marco wrote:
Maja back on topic dan maar?
Zat jij ook niet bij de Amsterdam RAIOverload wrote: ot: