Wie ben jij dan uit Veenendaal?ProfaNe wrote:
khep ze ook
en wij zijn niet de enige uit veenendaal met die monitoren
Related topics
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (11-11-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: [Sold Out] This is Regain - Boiler Room Show (06-10-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (18-03-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: This is Regain - Boiler Room Show (28-01-2023, Willemeen, Arnhem)
- View the latest post: Regain @ This is Regain - Boiler Room Show (29-10-2022)
Active topics in DJ's Corner
Moderators
Showey wrote:Wie ben jij dan uit Veenendaal?ProfaNe wrote:
khep ze ook
en wij zijn niet de enige uit veenendaal met die monitoren
jaaaaaa haha
neej je kent me wss toch nie, kben jochem
kwam toen ik 17/18 was standaard elke maand bij evolution
en draai nou anderhalf jaar thuis op mn kamertie
wanneer moet je weer draaien? met koninginnendag?
Vert0z wrote:Laat ik dan ook maar m'n produce hok posten![]()
Ik zit nogal dicht op monitoren, komt nog extra stuk aan waardoor ik behoorlijk wat verder weg kom te zitten
zelfde monitoren geloof ik als vivec van in-phase
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
KRK Monitoren zijn echt te vet
Als ik ooit is 600 euro op overschot heb, koop ik er wel
Maar die ik nu heb zijn vrij goed dus maakt niet zo veel uit 
Als ik ooit is 600 euro op overschot heb, koop ik er wel
als je zo dichtbij op je speakers zit hoef je geen krk rp8 te halen
dan is zelfs een 6 of misschien een 4 al zelfs genoeg
-
VHardtraxxer
- 250 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
zoals ik zelf al zeiTel wrote:als je zo dichtbij op je speakers zit hoef je geen krk rp8 te halendan is zelfs een 6 of misschien een 4 al zelfs genoeg
had ik ook gelezen
maar omdat kryptica zei dat als die 600 euries heeft dat hij hem ook gaat kopen, vandaar dat ik zei als je ze zo dichtbij zet kan je dat beter niet doen 
-
VHardtraxxer
- last seen Apr 2017
ow zoTel wrote:had ik ook gelezenmaar omdat kryptica zei dat als die 600 euries heeft dat hij hem ook gaat kopen, vandaar dat ik zei als je ze zo dichtbij zet kan je dat beter niet doen
vette mazzelaar
ik had geluk met de actie van bax dat er volgens mij 10% af ging, dus uiteindelijk voor €360 voor 2x RP6
ik had geluk met de actie van bax dat er volgens mij 10% af ging, dus uiteindelijk voor €360 voor 2x RP6
Last edited by Tel on 13 Apr 2010 19:38, edited 1 time in total.
ow zo 'k heb me rp8 btw voor de prijs van rp6 zo'n winkel had er teveel ingekocht en moest er vanaf
Toevallig studiolobbes?:P
Jou heb ik nog aan gesproken op hyves volgens mij.
-
VHardtraxxer
- last seen Apr 2017
ja kloptDelcone wrote:ow zo 'k heb me rp8 btw voor de prijs van rp6 zo'n winkel had er teveel ingekocht en moest er vanaf
Haha ja sirrieus!
Naja hij bracht het langs voor me,het eerste wat in me opkwam haha wel toevallig:P
Naja hij bracht het langs voor me,het eerste wat in me opkwam haha wel toevallig:P
Ziet er leuk uit, ook die bureabladachtergrond is vet. Kan je die is uploaden voor mij? 
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
http://fc01.deviantart.net/fs38/f/2008/ ... _Wells.jpgEdwinn wrote:Ziet er leuk uit, ook die bureabladachtergrond is vet. Kan je die is uploaden voor mij?
gewoon googlen op vinyl wallpaper
Orginele gebruikersnaam heb jijNoiseHunterZ wrote:haha die poster
Enneh die poster is idd pro!
En jij ook San Miquel.San Marco wrote:Orginele gebruikersnaam heb jijNoiseHunterZ wrote:haha die poster![]()
Ekte WannebeeDennis Aka Mash wrote:En jij ook San Miquel.San Marco wrote:Orginele gebruikersnaam heb jijNoiseHunterZ wrote:haha die poster![]()
Ik weet niet maar ik kende San Marco eerder dan jou naam?San Miquel wrote: Ekte Wannebee
Maakt voor de rest ook niet zoveel uit, Marco & Miquel is toch weldegelijk een groot verschil, dus ga hier nou niet moeilijk over lopen doen en wannabee lopen uitschreeuwen.
-
RHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2010
- last seen Apr 2010
San marco is de beste 
Of jij San Marco of San Miquel eerder kende maakt niet uit. En ik doelde niet op de vergelijking tussen Marco en Miquel maar op het feit dat alle bij de namen het woord 'San' bevatten.Ik weet niet maar ik kende San Marco eerder dan jou naam?
Maakt voor de rest ook niet zoveel uit, Marco & Miquel is toch weldegelijk een groot verschil, dus ga hier nou niet moeilijk over lopen doen en wannabee lopen uitschreeuwen.
En volgens mij heb je het gewoon niet zo op San Miquel want hij bedoelde het, volgens mij, net zo sarcastisch als mij met mijn opmerking.
-
M
- 3 posts member since 2009
- last seen Apr 2010
Showey wrote:San Miquel wrote: Ekte Wannebee
Ik kan je wel verklappen en stiekem influisteren wie de 'ekte' wannabi is!
begint met een M en eindigd op Miquel
en gelukkig staat er op 'San' geen licentie!