Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:39 
 

We hadden op de shout met een aantal mensen het volgende idee bedacht:
Af en toe mixt er iemand live en laat dat weten op de shout, meestal totaal willekeurig zodat je het alleen kan meeluisteren als je toevallig op de shout bent. Het idee was dit meer op één moment te doen en dat van tevoren afspreken zodat meer mensen kunnen meeluisteren.

Het is nu dus handig om te weten wat de rest er hier van vind. En hoeveel dj's er willen draaien, hoe vaak, etc.
En we moeten dus 1 persoon hebben die de sets dan uitzend. Diegene moet een goede internet verbinding hebben en dus eens in de zoveel tijd de sets binnenhalen en uitzenden.

Als je eens op zo een dergelijke avond wilt draaien (vooraf gemixte set lijkt me het slimste) moet je een reactie plaatsen met de volgende info:

- Als het nog niet duidelijk is, je dj naam.
- Op welke dag kan het denk je het beste uitgezonden worden (dus rekening houden met het feit dat er ook shows als TMS/Theracords Radio Show zijn waardoor op die momenten niemand zal luisteren)
- Hoe vaak in de maand kun je een set leveren? Kortom: hoe vaak zullen we dit organiseren, 1 keer in de maand? Elke week, etc
- Waar bestaat je set uit qua muziekstijl eruit? Alles is toegestaan. Uiteraard op het begin van de avond dan house/trance of wat dan ook zachter is dan Hardstyle en daarna hardcore
( - Als je een idee hebt hoe we dit moeten noemen als soort 'radio show' horen we het graag )

Mensen die bij deze meedoen:
Draidy
Dellion
Mark-Feyenoord
Steffnov
Zenda
Distinctive
sjobie

Wanneer we genoeg mensen denken te hebben zal ik de mensen een PB sturen en spreken we met elkaar af wanneer de eerste mix avond zal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg...i'm in :P stijl is bespreken en dergelijke xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

I'm in. (Melodieuze) hardstyle kun je bij mij op rekenen.

Beste dag lijkt me een dag waarop de meeste mensen thuis zijn en er geen radio shows zijn op het betreffende tijdstip.

We kunnen bijvoorbeeld dinsdag aansluitend aan de theracords radio show doen? Dan zijn er redelijk wat mensen in de shout die misschien nog wel even blijven meeluisteren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe ook wel mee, met een setje lekkere hollandse knallers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Ik doe ook wel mee, met een setje lekkere hollandse knallers!

Gerard Joling? :loving:

Gok dat je daar niet veel mensen blij mee maakt sjoobert :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm in

Citaat:
Beste dag lijkt me een dag waarop de meeste mensen thuis zijn en er geen radio shows zijn op het betreffende tijdstip.


Mijn stijl kan variëren van Mainstream Hardcore, Industrial, Frenchcore, Terror & Speedcore
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 01:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik doe wel een paar mixjes met alleen tracks uit hetzelfde jaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 02:04 
 

mark-feyenoord schreef:
Ik doe wel een paar mixjes met alleen tracks uit hetzelfde jaar :P


Nice, welke dag denk je dat het slimste is deze avond te houden, en toevallig nog ideëen voor hoe we het gaan noemen? Shout stream idee blabla, zegt zo lame namelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 02:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

I'm in as Distinctive! nouja van mij kun je eigenlijk alles tussen hardtrance en hardstyle in verwachten :)
mij lijkt zondag het beste, doordeweeks kan ik zelf niet eens meeluisteren en zondag zijn er verder geen boeiende radioshows! + je kunt dan meer uurtjes vullen omdat je niet aansluitend aan theracords radioshow hoeft. ivm animo.

Owja over de naam, Shoutbox Sessions ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 02:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zondagavond zijn meestal wel veel mensen in de shout dus dat lijkt me wel een goede.
Noem het gewoon Shout Sessions of The Shoutbox Radio Show :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben er altijd om mee te luisteren he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 10:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zondagavond is inderdaad ook een goede optie.

Als ik zo eens naar de deelnemers kijk, dan staan we nu op 6 (ervan uitgaande dat sjoobje niet 100% serieus was). Hier kunnen we al makkelijk een avond mee vullen. Als ik een suggestie mag doen qua timetable voor een eerste editie:

18:00 - 19:00: Distinctive (Hardtrance Set)
19:00 - 20:00: Zenda (Early Hardstyle - Hardstyle)
20:00 - 21:00: Mark-Feyenoord
21:00 - 22:00: Dellion
22:00 - 23:00: Steffnov
23:00 - 00:00: Draidy

Zoiets proberen? Dan moeten we allleen nog ff een datum prikken. Als het nog in de vakantie is, dan wil ik wel proberen uit te zenden. Is het echter na de vakantieperiode, dan moet ik ff mn rooster afwachten. Ik ga dan niet tot 12 uur zitten streamen als ik de volgende dag om 6 uur mn nest uit moet. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 10:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zondag is TMS
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 11:16 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Zondag is TMS

Dat is dan een herhaling van maandag ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 14:22 
 
Hardtraxxer

En is om 15:00 afgelopen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 19:51 
 

Zenda schreef:
Zondagavond is inderdaad ook een goede optie.

Als ik zo eens naar de deelnemers kijk, dan staan we nu op 6 (ervan uitgaande dat sjoobje niet 100% serieus was). Hier kunnen we al makkelijk een avond mee vullen. Als ik een suggestie mag doen qua timetable voor een eerste editie:

18:00 - 19:00: Distinctive (Hardtrance Set)
19:00 - 20:00: Zenda (Early Hardstyle - Hardstyle)
20:00 - 21:00: Mark-Feyenoord
21:00 - 22:00: Dellion
22:00 - 23:00: Steffnov
23:00 - 00:00: Draidy

Zoiets proberen? Dan moeten we allleen nog ff een datum prikken. Als het nog in de vakantie is, dan wil ik wel proberen uit te zenden. Is het echter na de vakantieperiode, dan moet ik ff mn rooster afwachten. Ik ga dan niet tot 12 uur zitten streamen als ik de volgende dag om 6 uur mn nest uit moet. :)


Lijkt me goed op deze manier. Inderdaad nu even overleggen hoe en wat qua wie het streamt. Verder moeten er wel nog een paar dj's bij, sommige kunnen namelijk niet elke week een set leveren. En ik heb het toch het liefst wekelijks. Als er dan meer DJ's zijn kan het sowieso wekelijks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:58 
 

Als jullie ooit nog sets nodig hebben. Binnekort haal ik m'n nieuwe mixer dus dan wil ik meedoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 20:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

We kunnen ook zeggen dat we iedere week 3/4 DJ's doen dan, dat het niet te lang duurt voor de luisteraars. Dan hebben we ook nog genoeg DJ's om een paar weken vooruit te kunnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 21:01 
 
Hardtraxx Newbie

Een keer ik mijn Pioneers heb, zal ik ook proberen om hierin mee te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor het overzicht zou ik het zeer op prijs stellen als jullie het onderstaande formulier mij ingevuld via pb zouden willen toesturen. Ik neem dan zo spoedig mogelijk contact met je op om het een en ander te regelen en je in te delen in het schema. Alvast bedankt!

Shoutbox live stream


Deelnemer (HT naam + DJ naam):

Muziekstijl*:

Met welke regelmaat ben je beschikbaar voor een set?:

E-mail voor contact:

*Muziekstijl: In de Shoutbox Livestream mogen verschillende soorten stijlen worden
gedraait.
Wij verwachten dat de opgegeven stijl word gedraait en er niet van afwijkt.
Toegestane stijlen staan in de openingspost.

Ook zoeken wij voor de tweede editie nog een HS DJ. Dus voel je je geroepen, PM me maar. ;)

Als er vragen zijn, dan kun je PM'en naar mij of naar Wout1997.

Gr Sander
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:10 
 
Hardtraxx Newbie

Noem de show anders Shoutcast? Of iets te simplistisch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:20 
 
Hardtraxxer

Ik wil wel hs draaien (wel raw dan), als je dat ziet zitten, pm me maar :D
Draai nog niet zo heel lang maar toch al sets zonder fouten enzo in dus :)

gr Xypes
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

xypes schreef:
Ik wil wel hs draaien (wel raw dan), als je dat ziet zitten, pm me maar :D
Draai nog niet zo heel lang maar toch al sets zonder fouten enzo in dus :)

gr Xypes

pm ons maar paar posts boven je staat in inschrijfformulier.
Anders is het onoverzichtelijk voor ons
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 20:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zou opzich ook wel af en toe een setje willen leveren, alleen heb ik nog niet echt een dj-naam.. that's the problem
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 20:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SpaceRazr schreef:
Ik zou opzich ook wel af en toe een setje willen leveren, alleen heb ik nog niet echt een dj-naam.. that's the problem

Stuur ff een inschrijvingsformuliertje naar mij of naar wout en we zullen kijken wat we kunnen doen. DJ naam zal niet zo'n probleem zijn ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner