Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Officiële zooi dit. Moet ik ook een brief sturen dat ik toestemming van mijn ouders heb?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 23:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Officiële zooi dit. Moet ik ook een brief sturen dat ik toestemming van mijn ouders heb?

Jij wel :P

Nee, is voor mij makkelijk voor het overzicht, dan weet ik wie wat wil doen.

We hebben nog steeds mensen nodig, vooral mensen die early/hardtrance/danceachtig spul willen draaien. Ook zijn we nog op zoek naar een goede naam, dus heb je een suggestie, zet hem vooral hier neer! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Draidy schreef:
Officiële zooi dit. Moet ik ook een brief sturen dat ik toestemming van mijn ouders heb?

Jij wel :P

Nee, is voor mij makkelijk voor het overzicht, dan weet ik wie wat wil doen.

We hebben nog steeds mensen nodig, vooral mensen die early/hardtrance/danceachtig spul willen draaien. Ook zijn we nog op zoek naar een goede naam, dus heb je een suggestie, zet hem vooral hier neer! :D

heb al een paar leuke namen voorbij zien komen
Shoutcast
Shout(box) Sessions
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Naam is gekozen, de show gaat voortaan door het leven als "Beyond Limits". De show zal voorlopig iedere zondag van 20:00 - 24:00 te beluisteren zijn via http://beyondlimits.listen2myradio.com

Sunday, 26th of August, it will all be about one thing.....
It will differ from anything you're used to......
Rules will be broken, borders will be crossed.
The music will take you........ Beyond Limits!

Voor de eerste editie van de show, komende zondag, staat het volgende programma:

Van acht tot negen is Distinctive te horen. Hij is de helft van het beruchte duo D-Verze, die hun eerste release op Nutty Traxx hebben kunnen vieren. Hij gaat de show openen met een heerlijke hardtrance set.

Mark-Feyenoord zal voor veel mensen niet heel bekend zijn. Deze man is er echter op gebrand zich te laten zien en met name horen aan het publiek. Hij zal jullie proberen te overtuigen van zijn kwaliteiten met een lekkere hardstyle set.

Als derde in de show bieden we jullie Dellion. Deze man is een tijd resident geweest bij Fear.fm . Met zijn voorliefde voor 'vergeten' plaatjes en zijn neusje voor echte knallers kunnen we een dijk van een set verwachten!

De eerste editie van deze show wordt afgesloten door steffnov, bekend van zijn snoeiharde hardcore sets, kan af en toe vreemd uit de hoek komen met hardstyle of mainstream hardcore. hij heeft al vele sets op zijn naam staan en is tevens de eerste hardcore dj die de sessies rijk is!

Timetable:
20:00 – 21:00 Distinctive
21:00 – 22:00 Mark-Feyenoord
22:00 – 23:00 Dellion
23:00 – 24:00 Steffnov
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou de topicnaam wel ff wijzigen als ik jou was :whistle: maar goed, kijken wat het wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:10 
 
Hardtraxx Newbie

SPANNEND!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner