Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 18:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb geen idee of ik het op dit deel van het forum kan vragen, maar het moet toch ergens geplaatst worden.

Sinds pas zit ik een beetje met een probleem met het branden. Hele tijd cd's gebrand met Itunes tot voor kort, mijn cdspelers pakken de cds niet meer die ik brand met Itunes. Ik dacht dat het aan m'n cdspelers lag, maar probeerde toch even een cdtje te branden met windows media player. Dit werkte en m'n cd speelde af.

einde probleem dacht ik, maar toch niet... De volgende morgen weer windows media player cd erin en mijn Reloop RMP-1's wilde de cd niet laden. Om uit te zoeken of het probleem aan m'n brander lag ben ik gaan branden met m'n laptop. Deze cd's pakt hij, of ik ze nou brand met Windows Media Player of Itunes.

Het ligt dus toch aan m'n brander van m'n computer. Nu is het niet ideaal om steeds m'n tracks op usb-stick of hdd te zetten en te branden met m'n laptop dus wil ik toch met mijn PC kunnen branden.

btw, cd's die ik brand met m'n pc, kan ik wel gewoon in de auto afspelen.

Ik hoop dat iemand een idee heeft wat de oplossing kan zijn.

Alvast bedankt
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:12 
 

in elk geval: laagste stand toeren branden. welk Besturingssysteem gebruik je? heb je Nero 9/10? en dan schijf eenmalig branden met Afsluiten selecteren en dan moet ie t doen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nero nu aan het installeren want ben wel benieuwd of hij het dan wel doet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Nero nu aan het installeren want ben wel benieuwd of hij het dan wel doet...

Inderdaad, branden op 24x of lager, branden met Nero en niet vergeten af te sluiten. Heeft al eens ergens in een topic gestaan maar dat kan ik even niet vinden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 19:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hij laad de cd nu, benieuwd of dat over een paar uur nogsteeds zo is, want dan is dit de oplossing :thumbsup:.

Alleen nog even uitvinden hoe tags toe te voegen, want geeft nu nog no-text aan op cdspeler... Iemand idee hoe dat werkt met Nero 10? Itunes deed het wel altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm staat toch ergens een vakje waarin je kunt aanvinken van; titels op cd schrijven ofzo?
gebruik zelf geen nero 10, dus weetniet of het daar ook er staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat vakje zoek ik ja, maar kan het niet vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2011 20:25 
 

de tracks voor het branden met MP3TAG aanpassen. en dan zal t wel werken. met nero 10 heb ik zelf die funcntie nog niet gevonden.

nee ik gebruik nero 10 maar 2 x per jaar. en bij events waar opgenomen is. voor de voorbeeld disc om in grote aantallen te kopieren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb gister dan een cd met Nero gebrand. Gister pakte hij hem wel, nu stop ik hem in de cdspeler en blijft deze op reading hangen... Ik snap er niks meer van :') Toch maar met laptop blijven branden dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 11:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hmm, het kan ook aan je reloops liggen.. ik heb ook de rmp1's gehad.. en op een gegeven moment kreeg ik ook problemen met CD's.
ik liet hem opsturen naar Reloop en daar zeiden ze dat de CD-lezer beschadigd was. Ik liet hem toen maken voor 70,- en 3 maanden later zelfde probleem weer..

advies: koop pioneer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 12:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

infact schreef:
hmm, het kan ook aan je reloops liggen.. ik heb ook de rmp1's gehad.. en op een gegeven moment kreeg ik ook problemen met CD's.
ik liet hem opsturen naar Reloop en daar zeiden ze dat de CD-lezer beschadigd was. Ik liet hem toen maken voor 70,- en 3 maanden later zelfde probleem weer..

advies: koop pioneer :$

Naja raar dat de spelers wel gewoon met laptop gebrande cd's pakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En originele cd's dan, pakt hij die wel altijd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja die pakt hij ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 13:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik brand altijd op 1x met Itunes... gewoon zo laag mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Showey schreef:
Ja die pakt hij ook

Dan moet het toch bijna aan de manier van branden liggen of aan je cd's. Misschien eens een ander merk cd's proberen? Zou wel raar zijn het daaraan zou liggen maar je weet maar nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2011 15:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb altijd met m'n pc gebrand en met dezelfde cd's brand ik al 2 jaar... Snap er niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je zou zeggen dat het dan aan je brander werkt in de pc ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, maar waarom mijn autoradio de cd's dan wel pakt en alle andere radio's en zelfs de Pioneers in clubs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2011 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dj-s-corner/problemen-hulp-met-dj-gear-topic-t7777.html
Slotje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 13:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met mijn reloops heb ik daar ook heel veel last mee gehad. Ook aantal verschillende programma's en cd's uit geprobeerd en uiteindelijk was ik het zo beu dat ik pioneers heb gekocht en nog nooit 1 keer last van gehad. Ik heb mijn reloops ook opgestuurd en laten maken en dan doorverkocht. Geen idee of ze het nu nog hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gebrand met m'n nieuwe cd's van Platinum en deze werken wel gewoon goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

Kick effe dit topic.

Ik brand met iTunes en hij geeft op een Reloop (mijn eigen cd spelers hebben geen text functie) 'No Text' of 'No Name' aan ipv de track titel. Hoe kan ik dit veranderen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 16:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bij iTunes als je gaat branden CD text aanvinken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
in elk geval: laagste stand toeren branden. welk Besturingssysteem gebruik je? heb je Nero 9/10? en dan schijf eenmalig branden met Afsluiten selecteren en dan moet ie t doen :thumbsup:


waarom moet het eigenlijk zo laag mogelijk? nog nooit van gehoord en brand alles gewoon op hoogste snelheid.
heb ik nu grote fout gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2011 21:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Neehoor, maar 't heeft wel wat meer risico's denk ik
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner